Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
SakkeusH
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

netti ja mobiili tunnuksia ei saa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moikka. Elikkä oon nyt yrittäny kolmella eri sähköpostiosoitteella ja useamman kerran jokaisella luoda Sonera viihde netti- ja mobiilitunnuksia, mutta en saa sähköpostiviestiä ollenkaan mailiini. Muuten kaikki sujuu hyvin, mutta kun tulee ilmoitus että aktivointiviesti on lähetetty sähköpostiini ja menen katsomaan mailin, viestiä ei ole. Ei roskapostissa, poistetuissa viesteissä tai muuallakaan. Mikä siis neuvoksi? Minä olen siis Sonera viihde asiakas jo ja olen omien sivujen kautta yrittänyt tätä.
1 vastaus
RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 470 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @SakkeusH ja tervetuloa mukaan Klaaniin!

 

No jopas kuulostaa erikoiselta.

Varmaankin helpoin tie selvittää tätä on olla yhteydessä meidän aspaan, esimerkiksi Omien Sivujen Chatin (kysy meiltä) kautta.

Siellä voi sitten asiakaspalvelija tarkistaa kaikki tiedot, tehdä mahdollisesti jotain korjauksia ja kytkeä sinulle palvelun voimaan.

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!