ohjelmakirjasto ja virhe 613

  • 23 April 2015
  • 7 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moi!

Yrittänyt jo maanantaista lähtien katsoa tuolta ohjelmakirjastosta max hd kanavan virittäjät sarjaa ja koko viikon herjannut virhettä 613.
Onkohan tuohon tulossa korjaus, ennen kuin ohjelmat katoavat listalta?

Tiedän viihteen viimeaikaiset suuret ongelmat, mutta aattelin silti kirjoittaa, jos vaikka tästä viasta ei vielä ole tietoa...

7 kommenttia

Kunniamerkki +1
Minulla sama vika. Hienoa maksaa tästä palvelusta ja toiminta ala-arvoista.
Onko korjausta asiaan tulossa !?!?!

@pextah kirjoitti:
Tiedän viihteen viimeaikaiset suuret ongelmat, mutta aattelin silti kirjoittaa, jos vaikka tästä viasta ei vielä ole tietoa...

Ongelma on tiedossa ja selvityksessä. Pyrimme saamaan tämänkin ongelman korjattua mahdollisimman pian. Hyvä että kuitenkin kirjoitit! Aina on asioita joita emme välttämättä huomaa ilman asiakkaidemme tarkkasilmäisyyttä.

Cmore play - House of Lies puuttui alkuviikosta olikohan 10, 9 ja 11 oli. Nyt puuttuu koko sarja!

Nyt menee vaihtoon!

Kunniamerkki +1
Jos ongelma on tiedossa niin hyvityksiä näistäkin ilmeisesti tulee, vai otanko yhteyttä kuluttaja-asiamieheen? Tietääkseni maksan tästäkin kuten tallennuksista jotka eivät toimineet ?
Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@Vihruu kirjoitti:
Jos ongelma on tiedossa niin hyvityksiä näistäkin ilmeisesti tulee, vai otanko yhteyttä kuluttaja-asiamieheen? Tietääkseni maksan tästäkin kuten tallennuksista jotka eivät toimineet ?

Hyvitysasiaan saadaan ratkaisu heti alkuviikosta. Tämä jää siksi vielä avoimeksi, kun viankorjausaikaa ei ole tarkalleen tiedossa. Tähän palataan ihan varmasti mahdollisimman pian.

Hetken jo kerkesin olla innoissani, että nythän mä pääsen kattomaan viimeviikkosen virittäjät, mutta *******an *******t.
ensimmäinen pätkä jaksoa "audi quattro" oli top gear top41 osittain, toinen pätkä oli u18 mm2015 finaali (tässäkin tuli takkiin 🙂 ja kolmas pätkä virhe 613 ja katsottavissa alle tunnin.. voi siis jäädä katsomatta kyseinen jakso... prkleen prkl tätä nykytekniikkaa 😕
Kunniamerkki +1
Mulla sama. Sinne meni se jakso. Kiva maksaa *******asta palvelusta. Taidan vaihtaa Elisa viihteeseen, alkaa niin nyppimään tämä touhu nyt.

Vastaa