sonera viihde mobiili kaapeli kanavat?


  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Saanko sonera viihde mobiiliin samat maksukanavat kuin mitä kaapelin kautta tilaan ilman erillistä maksua?

12 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Sinun tulee tehdä tilaus Sonera tunnuksilla Omilta sivuilta Mobiilin kanavapaketeista. Varmista että hinta on 0€/kk ennen kuin tilaat kanavapaketin.
no eipä tuolla tietenkään ole viasattia saatavilla, mutta eikö saisi niitä kanavia yksittäisinä kanavina mitä tuolta on saatavilla jotka siis viasatin pakettiin kuuluu tai mix paketin kanavia jotka mulla siis näkyy ja tuolta on saatavissa?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Taitaa olla paketteina: http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv+ja+viihde/kanavapaketit/
Minulla on kanavia kaapelissa ja mobiilissa! Ja kaikista rahastetaan! Maksanko turhasta!?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Pahoittelen että olen antanut aikaisemmin väärää tietoa. Tässä Soneran sivuilta tarkat tiedot:

 

Minulla on jo Sonera Viihde -digiboksi ja olen tilannut kanavapaketteja TV-käyttöä varten. Miten saan nämä kanavapaketit käyttööni myös netti- ja mobiililaitteilla?

Mikäli käytössäsi on Sonera Viihteen digiboksi ja siihen tilattuna kanavapaketteja, jotka ovat saatavilla myös netti- ja mobiilipalvelussa, voit tilata vastaavan kanavapaketin käyttöösi netti- ja mobiilipalvelussa veloituksetta niin kauan, kun kyseisen kanavapaketin tilaus digiboksipalvelussa on voimassa. Tilaaminen onnistuu helposti Omilta Sivuilta. Maksat siis kanavapaketista kerran ja voit käyttää sitä kaikilla laitteilla.
Seuraavat kanavapaketit ovat nyt saatavilla Sonera Viihteen netti- ja mobiilipalvelussa: HBO Nordic, Lasten paketti, Surf, Discovery, MTV Total, MTV Total Sport, C More Film.
Sonera viihde digiboksiasiakkaana saat myös Peruspaketin tai Peruspaketin tallennuksella käyttöösi veloituksetta, niin kauan kuin Sonera Viihde digiboksiasiakkuutesi on voimassa. Tilaa myös nämä paketit Omilta Sivuilta hintaan 0 €.

Minulla on Sonera Viihde -digiboksi ja olen tilannut kanavapaketteja TV-käyttöä varten. Tilasin samat paketit myös netti- ja mobiilipuolelle normaalihintaan. Miten saan minulle kuuluvat veloituksettomat kanavapaketit käyttöön?
Oletko jo ehtinyt hankkia Sonera Viihteen netti- ja mobiillipalveluun normaalihintaisena saman kanavapaketin, jota katsot myös digiboksin kautta? Jotta saat kyseisen kanavapaketin käyttöösi kaikilla laitteilla yhdellä kuukausimaksulla, toimi näin:

Kirjaudu Omille Sivuille Sonera Tunnuksellasi
Mene kohtaan Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelut
Valitse Kanavapaketit ja valitse Käytössäsi nyt
- Valitse kanavapaketti, jonka haluat vaihtaa veloituksettomaksi netti- ja mobiilipalvelussa
- Kohdassa "Haluatko jatkaa sopimusta" valitse En ja Vahvista
- Irtisanominen on onnistunut mikäli saat tiedon "Tiedot päivitetty OK"
Tiedot Omilla Sivuilla päivittyvät vasta, kun kirjaudut ulos Omilta Sivuilta ja odotat noin viisi minuuttia
Kirjaudu uudestaan Omille Sivuille
Valitse Kanavapaketit ja valitse Saatavilla
- Valitse kanavapaketti hintaan 0 €
- Vahvista valintasi

 Eli Sonera netissä ja mobiilissa palveluun vain Sonera Viihteen (digiboksi) kanavapaketit saa maksuttomasti. Muistutin kyllä aikaisemmin varmistamaan kanavan hinnaksi 0€ ennen kuin tilaat kanavapaketin.

Jos olet tilannut Viihteeseen maksullisia kanavapaketteja ne ilmestyy myös 0e hinnalla Mobiili Viihteeseen. Kuten @olkitu edellä mainitsikin.


@olkitu kirjoitti:

Pahoittelen että olen antanut aikaisemmin väärää tietoa. Tässä Soneran sivuilta tarkat tiedot:

 

Minulla on jo Sonera Viihde -digiboksi ja olen tilannut kanavapaketteja TV-käyttöä varten. Miten saan nämä kanavapaketit käyttööni myös netti- ja mobiililaitteilla?

Mikäli käytössäsi on Sonera Viihteen digiboksi ja siihen tilattuna kanavapaketteja, jotka ovat saatavilla myös netti- ja mobiilipalvelussa, voit tilata vastaavan kanavapaketin käyttöösi netti- ja mobiilipalvelussa veloituksetta niin kauan, kun kyseisen kanavapaketin tilaus digiboksipalvelussa on voimassa. Tilaaminen onnistuu helposti Omilta Sivuilta. Maksat siis kanavapaketista kerran ja voit käyttää sitä kaikilla laitteilla.
Seuraavat kanavapaketit ovat nyt saatavilla Sonera Viihteen netti- ja mobiilipalvelussa: HBO Nordic, Lasten paketti, Surf, Discovery, MTV Total, MTV Total Sport, C More Film.
Sonera viihde digiboksiasiakkaana saat myös Peruspaketin tai Peruspaketin tallennuksella käyttöösi veloituksetta, niin kauan kuin Sonera Viihde digiboksiasiakkuutesi on voimassa. Tilaa myös nämä paketit Omilta Sivuilta hintaan 0 €.

Minulla on Sonera Viihde -digiboksi ja olen tilannut kanavapaketteja TV-käyttöä varten. Tilasin samat paketit myös netti- ja mobiilipuolelle normaalihintaan. Miten saan minulle kuuluvat veloituksettomat kanavapaketit käyttöön?
Oletko jo ehtinyt hankkia Sonera Viihteen netti- ja mobiillipalveluun normaalihintaisena saman kanavapaketin, jota katsot myös digiboksin kautta? Jotta saat kyseisen kanavapaketin käyttöösi kaikilla laitteilla yhdellä kuukausimaksulla, toimi näin:

Kirjaudu Omille Sivuille Sonera Tunnuksellasi
Mene kohtaan Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelut
Valitse Kanavapaketit ja valitse Käytössäsi nyt
- Valitse kanavapaketti, jonka haluat vaihtaa veloituksettomaksi netti- ja mobiilipalvelussa
- Kohdassa "Haluatko jatkaa sopimusta" valitse En ja Vahvista
- Irtisanominen on onnistunut mikäli saat tiedon "Tiedot päivitetty OK"
Tiedot Omilla Sivuilla päivittyvät vasta, kun kirjaudut ulos Omilta Sivuilta ja odotat noin viisi minuuttia
Kirjaudu uudestaan Omille Sivuille
Valitse Kanavapaketit ja valitse Saatavilla
- Valitse kanavapaketti hintaan 0 €
- Vahvista valintasi

 Eli Sonera netissä ja mobiilissa palveluun vain Sonera Viihteen (digiboksi) kanavapaketit saa maksuttomasti. Muistutin kyllä aikaisemmin varmistamaan kanavan hinnaksi 0€ ennen kuin tilaat kanavapaketin.


 

Ainakin "Soneran viihde mobiilissa" sivulla sanotaan, että myös kaapelikortille tilatut kanavat pitäisi saada maksutta Sonera viihteen mobiilipalveluun.

 

Valitse sinulle sopivat kanavapaketit
Löydä parhaat sisällöt laajasta valikoimastamme! Mobiilipalvelussa on tarjolla Soneran suosituimmat kanavapaketit, joista löydät varmasti itseäsi ja perhettäsi kiinnostavat aiheet ja ohjelmat.

Jos sinulla on jo käytössäsi Soneran kanavapaketti (digiboksiin tai kaapelikorttiin), joka on saatavilla Sonera Viihteen mobiilipalvelussa, voit katsoa kyseisen paketin sisältöjä veloituksetta myös mobiililaitteilla tilaamalla sen netti- ja mobiilipalveluun Omilta Sivuilta.

 Meillä on MTV Total paketti kaapelikortilla, mutta Omilla sivuilla ei ole mahdollisuutta tilata sitä maksutta vaan hintaan 15,00 euroa/kk. Harhaanjohtavaa mainontaa Soneralta vai tekninen virhe Omilla sivuilla?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Näkyykö sinulla Omilla sivuilla kaapelikorttisi... Suosittelen ottamaan Omilta sivuilta Chat yhteyden asiakaspalveluun.

@petrira08 Kyseessä on ongelma Omilla Sivuilla, kanavapaketin tilaus pitäisi onnistua maksuttomana. Laitoin tästä tietoa jo eteenpäin, jotta saadaan pian korjattua.


Ota meille päin yhteyttä, vaikkapa chatin kautta, kuten olkitu jo tuossa vinkkasi. Lisätään kanavapaketti mobiiliviihteeseen saman tien :womanhappy:

Onko tuo kaapelikortin edellä mainittujen kanavien Soneraviihde (netti+mobiili) maksuton toistaiseksi vai vaan tietyn ajan?

Itse tilasin Soneraviihteen ohjelmakirjaston käyttööni MTV Total + MIX S -kanaville asiakaspalvelun kautta joulukuussa, kun se ei silloinkaan onnistunut omien sivujen kautta. Nyt omilla sivuilla lukee 0,00 €/kk 28.10.2015 saakka.

Samalla kannattaa kysyä HBO Nordicin ohjelmakirjastoa, ainakin silloin sen sai 6 kk:ksi ilmaiseksi, vaikkei ole HBO kanavaa tilattuna kaapeliverkkon. GoT is coming on 13 April :smileyvery-happy:

Kiitos @MiaSL ja @olkitu sain chatin kautta tilauksen kuntoon! Chatiin toivoisin semmoisen parannuksen että asiakasneuvonta saisi automaattisesti asiakkaan tiedot eteensä. Muuten hyvä ja nopea palvelu tuo chat!

@erkkipj Mobiiliviihde on veloitukseton niin kauan kun on käytössä kaapelikortti tai Viihde.


Kanavapaketeissa sama homma, eli veloituksetta kunnes se irtisanotaan viihteestä/kaapelitv:ltä. :)


 


HBO -tarjous myös oli ja meni, eli tällä hetkellä meillä on spessudiileinä Cirkus 1kk 0€ sekä löytyy myös Total Sport 6kk 9,90€/kk (ei määris).


 


Kannattaa tsekata täältä tuo "Usein kysyttyä", siellä on hyviä vastauksia erilaisiin kysymyksiin. :)


 


@petrira08 Chatissa kysytään noi tiedot, kun halutaan varmistua siitä että kuka siellä ruudun toisella puolella on. Palveluunhan voi kirjautua niin Sonera Tunnuksilla, kuin liittymäkohtaisella käyttäjätunnuksella. 🙂 Kiitos kuitenkin palautteesta, laitan sen eteenpäin. :)

Vastaa