11-01-2017 12:03
hyvin meni kun katselin tallettua elokuvaa ja sitten loppui yllätten katsominen, kun alkoi tulla toisto pysäytetty. virhe S:1 onko muilla vastaavaa
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
11-01-2017 13:09
Käytätkö Viihdettä digiboksin kautta vai mobiilipalveluna? Mistä elokuvasta oli kyse ja miltä kanavalta se oli tallennettu? Toimiiko kaikki muut tallennukset/livekanavat normaalisti?
Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7
11-01-2017 16:22
käytän mobiili palvelun kautta ja elokuvat näyttää normaalisti. muutaman tunnin näytti hyvin ja sitten jälleen s:1
11-01-2017 16:52
Käytätkö palvelua selaimella vai sovelluksella. Laita vielä laitetiedot ja laitteen käyttöjärjestelmän versio tulemaan viestillä. Jos käytät selainta, kerro millä selaimella käytät palvelua. Käytätkö Chromecastasia tai Apple TVtä?
11-01-2017 17:57
käytän google grome selainta
11-01-2017
18:40
Muokattu
11-01-2017
18:42
Palvelu ei ole tuettu Chrome selaimella joten siinä lienee ongelma. Kokeile vaikkapa Firefoxilla toimintaa.
11-01-2017 18:49
@JoonasHa kirjoitti:
Palvelu ei ole tuettu Chrome selaimella joten siinä lienee ongelma. Kokeile vaikkapa Firefoxilla toimintaa.
Psst.. kannattaa sallia Mozilla Firefox -selaimessa Silverlight-lisäosan käyttö, jotta palvelu toimii
12-01-2017
15:16
Muokattu
12-01-2017
15:16
Chromella on nykyään selainlaajennus jolla viihteen saa toimimaan myös.