sonera viihde


Eli mulla ollu toi sonera viihde tässä joku about vuoden verran kohta ja oon ollu palveluun kaikinpuolin ihan tyytyväinen! Mut nyt kun muutettiin uuteen asuntoon niin en saannu viihdettä kuulemma siirrettyä uuteen osoitteeseen jota ihmettelen tosi paljon!? Olen aivan varma että viihde palvelut toimisivat tässä uudessa koska toimi ihan moitteetta vanhassakin osoitteessa! Molemmat talot on toteutettu samalla tekniikalla ja laajakaista tulee puhelinpistokkeen kautta ja nopeus 8-24Megaa jolla toimi vanhassa hienosti! Nyt kuulemma uuteen en saa siirrettyy sitä vaikka nopeus pysyy täysin samana ja tekniikka on aivan samaa mut kuulemma ei toimi??? En usko tuota ja olen todella pettyny asiasta...tähän saisi maxivisionin...elisa viihteen toimimaan niin miksei muka soneraa????

4 kommenttia

Millä nopeudella kaista tulee uuteen kotiin? Kuulostaisi siltä, että max nopeus olisi tuon 8megaa, jos Viihdettä ei ole mahdollista siirtää mukaan. Korkeampaan nopeuteen se olisi niputettu messiin varmasti ilomielin :smileyhappy:


Jos teet saatavuuskyselyn, mikä on suurin nopeus, jonka kysely tarjoaa osoitteeseesi?

Kyllä nopeus yli 8megaan pitäisi nousta..ja jos tekee saatavuus kyselyn niin ei saa sen mukaan! Mut eipä saannu vanhaankaan asuntoon saatavuuskyselyn mukaan...se tässä ihmetyttääkin! Vanhaan ei ois pitäny saada eikä toimia...mutta toimi hienosti ja ton uuden kanssa sama homma! Varmasti toimis sielläkin.

Yks vaihtoehto miksi saatavuutta ei enää ole, on se että Viihde on kyseisissä osoitteissa mahdollinen ainoastaan Unicast -tekniikalla, joka on poistunut.


Multicast -tekniikalla Viihde onnistuu nykyisin.


 


Ne osoitteet, joissa oli jo olemassaoleva Viihde, tilattu silloin kun tämä oli vielä mahdollista Unicastilla, toimii kunnes liittymän irtisanoo. Kyseisellä mallilla toteutetulle Viihteelle ei ole ollut myöskään mahdollista tehdä uutta määräaikaista jatkosopimusta, kun tosiaan kyseisellä tekniikalla ei ole mahdollista Viihdettä jatkossa tilata.


 


 


@samir79 kirjoitti:
Eli mulla ollu toi sonera viihde tässä joku about vuoden verran kohta ja oon ollu palveluun kaikinpuolin ihan tyytyväinen! Mut nyt kun muutettiin uuteen asuntoon niin en saannu viihdettä kuulemma siirrettyä uuteen osoitteeseen jota ihmettelen tosi paljon!? Olen aivan varma että viihde palvelut toimisivat tässä uudessa koska toimi ihan moitteetta vanhassakin osoitteessa! Molemmat talot on toteutettu samalla tekniikalla ja laajakaista tulee puhelinpistokkeen kautta ja nopeus 8-24Megaa jolla toimi vanhassa hienosti! Nyt kuulemma uuteen en saa siirrettyy sitä vaikka nopeus pysyy täysin samana ja tekniikka on aivan samaa mut kuulemma ei toimi??? En usko tuota ja olen todella pettyny asiasta...tähän saisi maxivisionin...elisa viihteen toimimaan niin miksei muka soneraa????

Vihdoin tänään sain yhteyden Soneran etätukeen, josta laitettiin vanha Explorer aloitus sivulle tehtäväpalkkiin, kun en vieläkään pysty kirjautumaan Mozzella Firefoxi`lla. Silverlight sotkee. Mutta vanhalla Explorer`illa pystyy kirjautumaan ja myös Telkku.com`in ohjelmat oli kateissa. Nekin nauhoitukset voin nyt katsoa. Kiitos Helpson`in kavereille tuesta!

Vastaa