[Ratkaistu] sähköpostin salasana

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olen unohtanut sähköpostini salasanan, saako sen jostain?

6 kommenttia

Jos olet lisännyt matkapuhelinnumerosi asiakastietoihisi Omilla sivuilla, voit tilata salasanan tekstiviestinä täältä. Jos et ole lisännyt matkapuhelinnumeroa, etkä pääse myöskään Omille sivuille, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin soittaa asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000 joka voi lähettää sinulle uuden salasanan.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Nyt on sitten kaikki sekaisin!. Pääsen uudella salasanalla omille sivuille, mutta en pääse vaihtamaan salasanaa takaisin vanhaksi (löysin näet suuretsinnöillä vanhan, jonka haluaisin takaisin. Punastumishymiö tähän).
Ohjelma pyytää salasanan, johon näpyttelen saamani. Sitten näppäilen uudeksi vanhan salasanan jonka toista jolloin ohjelma sanoo, että vaaditaan kaksi numeroa. Vanhassa on vain yksi, salasanan olen saanut Soneralta. Yritän niin, että lisään toisen numeron, niin ohjelma väittää että olen kirjoittanut sen juuri saamani vanhan salasanan vääri. En varmasti ole, koska sillähän pääsin omille sivuille.
Ei jaksa tumpelo ymmärtää 😞 jotenka APUVA!
Salasanan vaihdossa on sellainen rajoitus että uusi salasana ei saa olla viiden edellisen salasanan joukossa. Tässä tapauksessa joudut ilmeisesti keksimään uuden salasanan.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Muttamutta kun ohjelma herjaa sitä uutta saamaani salasanaa!
Eihän sinulla ole selaimeen tallennettuna vanha salasana? Jos selaimeesi on tallennettuna Omien sivujen salasana, kokeile poistaa se ja vaihtaa se Omilla sivuilla uudelleen.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
^ Noin oli, homma pelaa nyt. Kiitos avusta.

Vastaa