Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 117 custom-general.kudos
  • 392 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions

Discoveryn kanavat olivat pois jakelusta - 8.3. Kanavat näkyvät taas

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
black-21166_1280 (1).jpg
 
Neuvottelemme parhaillaan Discoveryn kanssa uudesta maksukanavien jakelusopimuksesta. Neuvottelujen lopputuloksena voi valitettavasti olla maksullisten Disccovery-kanavien poistuminen tilapäisesti Telia TV-palveluista. Teemme parhaamme, jotta näin ei kävisi.
 
Discoveryn kanavat saattavat poistua TeliaTV-palveluissa ma 2.3. - ti 3.3. välisenä yönä klo 01.00.
Edit: tiistaina klo 09.00 mennessä.
Edit2: Neuvotteluissa ei olla päästy jatkosopimukseen, joten kanavat ovat toistaiseksi poistuneet käytöstä klo 8.45 alkaen.
 
Mahdollisesti pimenevät kanavat ovat Animal Planet, Discovery Channel, Discovery Science, Investigation Discovery, Travel Channel, Eurosport 1 ja Eurosport 2 sekä kyseisten kanavien mahdolliset teräväpiirtoversiot (HD). Myös kanavien ohjelmakirjastot poistuvat käytöstä.
 
Etukäteen KaapeliTV:n tai TeliaTV:n digiboksien kovalevylle tehdyt tallennukset näkyvät mustana kuvana.
 
Kanavien poistuminen koskee Telian Discovery-, Discovery netissä ja mobiilissa-, Surf- sekä MIX S- ja MIX M -kanavapaketteja sekä kaapelikorttiasiakkaita, joilla on Eurosport 1 ja Travel Channel kaapelikortilla. Pahoittelut tilanteesta kaikille asiakkaille!
 
Tätä artikkelia päivitetään neuvottelujen edetessä. Artikkelin päivittäminen on päättynyt. 
 
Edit 8.3:

Kanavat ovat palautuneet katseluun Hymiö Onnellinen

Kanavatiedote telia.fi:llä

15 vastausta
Vanhamummi
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jatkuuko neuvottelut vielä? 

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Vanhamummi@  kirjoitti:

Jatkuuko neuvottelut vielä? 


Kyllä jatkuu, tiedotamme esimerkiksi täällä Yhteisössä ja telia.fi:n kanavatiedote-sivulla, mikäli sopuun päästään.

pekpep
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Miten Telia korvaa kadonneet kanavat...ovat paketissani tärkeimmät kanavat, muissa ei paljon katsomista

HAHE1112
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@pekpep@  kirjoitti:

Miten Telia korvaa kadonneet kanavat...ovat paketissani tärkeimmät kanavat, muissa ei paljon katsomista


HJ

Todellakin, miten telia meinaa korvata asian???. Discoveryn kanavat ovat ainoa syy miksi olen valinnut ko paketin....

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HAHE1112@  kirjoitti:

@pekpep@  kirjoitti:

Miten Telia korvaa kadonneet kanavat...ovat paketissani tärkeimmät kanavat, muissa ei paljon katsomista


HJ

Todellakin, miten telia meinaa korvata asian???. Discoveryn kanavat ovat ainoa syy miksi olen valinnut ko paketin....


Tuossa alkuperäisessä artikkelissa on linkki tiedotteeseen, jossa on päivitetty tilannetta tarkemmin. Siellä on myös Q&A osio, jossa myös hyvityksistä kysymys. Kopioin sen tähän alle.

 

Miten tulette hyvittämään tämän asiakkaille?

Pidämme asiakkaita ajan tasalla tällä sivulla ja tiedotamme hyvityksistä suoraan kyseisiä kanavia tilanneita asiakkaita.

 

Discovery ja Discovery netti- ja mobiilipalvelu:
Emme laskuta kanavapaketin asiakkaita 3.3 alkaen siltä ajalta, kun kanavat ovat katkolla.

Kaapelikortti
Avaamme kaikille kaapelikortin asiakkaille C More Hits -kanavan vapaaseen katseluun, kanavapaikka: 131 (SD) ja 141 (HD)

Surf kanavapaketti:
Avaamme kanavapaketin asiakkaille 3.3 alkaen maaliskuun ajaksi seuraavat kanavat:

  • C More Hits, kanavapaikka: 131 (SD) ja 141 (HD)
  • C More Series, kanavapaikka: 133 (SD) ja 143 (HD)
  • C More Stars, kanavapaikka: 132 (SD) ja 142 (HD)
  • C More FIrst, kanavapaikka: 130 (SD) ja 140 (HD)
  • C More Juniori, kanavapaikka: 79 (SD) ja 89 (HD)
  • SF Kanalen, kanavapaikka: 137

MIX S ja MIX M: 
Asiakkaat voivat vaihtaa poistuneiden kanavien tilalle uudet kanavat. Maaliskuun ajan on mahdollista vaihtaa kanavia kerran päivässä.

  • Telia TV digiboksin asiakkaat voivat vaihtaa kanavia suoraan digiboksin käyttöliittymästä. Katso ohje (pdf)
  • Kaapelikortille asiakkaat voivat vaihtaa kanavia kirjautumalla osoitteessa telia.fi. Katso ohje
pekpep
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mitä järkeä on valita mixpakettiin kadonneiden kanavien tilalle uusia kanavia, joita ei katso...ei se ole mikään hyvitys asiakkaan haluamalle ja maksamalle tilaukselle!

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@pekpep@  kirjoitti:

Mitä järkeä on valita mixpakettiin kadonneiden kanavien tilalle uusia kanavia, joita ei katso...ei se ole mikään hyvitys asiakkaan haluamalle ja maksamalle tilaukselle!


Ymmärrän toki, että kaikille tuolta kattavalta kanavalistalta ei välttämättä löydy mieleisiä kanavia tilalle. Käytännössä nuo Mix -kanavapaketit tarjoaa kuitenkin kuukausimaksulle vastinetta, koska sinne saa valittua tilalle muita kanavia. Esimerkiksi Discoveryn kanavapakettiin asiakkailla ei puolestaan ole mahdollista valita mitään muuta tilalle, joten siksi tuota pakettia ei veloiteta siltä ajalta kun kanavat ovat pimeänä.

pekpep
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko vastine siis sitä, että tarjoatte haluamieni kanavien tilalle kanavia, joita en edes halua katsoa...ja maksan niistä täyden hinnan.

Mitähän kuluttajaviranomaiset ajattelevat tästä.

Kolahti
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 44 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@pekpep@  kirjoitti:

Onko vastine siis sitä, että tarjoatte haluamieni kanavien tilalle kanavia, joita en edes halua katsoa...ja maksan niistä täyden hinnan.

Mitähän kuluttajaviranomaiset ajattelevat tästä.


Kerrankin näin jälkiviisaana, olen tyytyväinen että näen Eurosportit Canalin sateliitin kautta. Full HD kuva vajaalla 20 eurolla. Mutta jännästi ne "neuvottelut" oikeuksista menevät silleen, että aina jollain toimijalla näkyvät kanavat joita haluat katsoa. Sattumaako? Bisnestä se on.