peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
139799 Kirjoitusta
47277 Jäsentä
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Ääni pätkii Telia TV:n tallennuksissa



Highlighted
Maanviljelijä
Rekisteröitynyt: ‎30-12-2014
Kirjoituksia: 14
1/3

Ääni pätkii Telia TV:n tallennuksissa

Moi ilmennyt seuraavanlainen ongelma kun alan katsomaan tallennettua ohjelmaa, Ääni ei ala kuulumaan heti vaan pätkii jonku aikaa myös kuva pätkii joskus, Laitteet Arris VIP4302 Digiboxi

Palvelureititin Thomson TG789vn reititin useamman vuoden vanha....


Edit RaMaria: Otsikko

0 tykkäystä
2 vastausta
VIP
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 167
2/3

Vs: Ääni pätkii Telia TV:n tallennuksissa



@kardu kirjoitti:

Moi ilmennyt seuraavanlainen ongelma kun alan katsomaan tallennettua ohjelmaa, Ääni ei ala kuulumaan heti vaan pätkii jonku aikaa myös kuva pätkii joskus, Laitteet Arris VIP4302 Digiboxi

Palvelureititin Thomson TG789vn reititin useamman vuoden vanha....


Edit RaMaria: Otsikko


Onko kyseessä verkkotallenteet vai kovalevytallenteet? Onko digiboksia kokeiltu resetoida? Jos ei, toimi alla olevan ohjeen mukaan.

 

Suosittelen myös resetoimaan palvelureitittimen pitämällä reset painiketta esim. klemmarilla noin. 30s painettuna. Mikäli resetoinnista ei ole apua, suosittelen tekemään vikailmoituksen Telialle.

 

  1. Ota palvelun mukana toimitetusta digiboksista sähköjohto irti.
  2. Ota kaukosäädin valmiiksi ulottuvillesi.
  3. Kytke virta takaisin digiboksiin. Samalla osoita kaukosäädin digiboksia kohti ja Paina kaukosäätimen INFO-nappia, kun "Tervetuloa Telia TV -palveluun" tulee näkyviin.
  4. Ruudulle aukeaa ”Firmware Configuration Menu”.
  5. Valitse SYSTEM-valikko ja paina OK.
  6. Valitse REMOVE SOFTWARE ja paina OK.
  7. Digiboksi varmistaa vielä poiston, valitse YES ja paina OK.
  8. Navigoi nuolinäppäimillä kohtaan EXIT ja paina OK.
  9. Valitse valikosta REBOOT WITHOUT SAVING ja paina OK.
  10. Homma on valmis! Digiboksi käynnistyy nyt uudestaan. Syötä Telia TV -käyttäjätunnus ja -salasana tarvittaessa.

https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv/kaytto-ja-tilanteet-tv?utm_source=some&utm_me...

Maanviljelijä
Rekisteröitynyt: ‎30-12-2014
Kirjoituksia: 14
3/3

Vs: Ääni pätkii Telia TV:n tallennuksissa

Kiitti näillä tomenpiteillähän se korjaantui ....