Arris VIP 4302 Virhekoodi 710 Wifillä

  • 24 July 2018
  • 4 kommenttia
  • 37 katselukertaa

Löytyy tuo Arris VIP 4302 boksi ja Technicolor TG799 modeemi ja kun yhdistän tuon digiboksin wifillä tuohon modeemin 5G verkkoon, niin lataa ohjelmiston mutta ei käynnisty vaan antaa virhekoodia 710. Missähän vika voisi olla? Nettipiuhan perässä toimii normaalisti ja on resetoitu boksia sekä modeemia eikä auta.


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @neppari13!


710 – Ei yhteyttä internettiin. = Tarkista johdot ja laajakaistaliittymäsi toimivuus palvelureitittimen internet-valosta. Käynnistä palvelureititin ja digiboksi uudestaan. Ellei tämä auta, niin ota yhteyttä Häiriöilmoituksiin sanotaan täällä : https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV/Kootusti-Telia-TV-palvelun-vikakoodit/td-p/155405

@neppari13, voitko vielä varmistaa, että digiboksin tarkka malli on Arris VIP4302W ja modeemin Technicolor TG799 Xtream? Jos modeemin malli on TG799vac, niin langaton yhteys digiboksille ei toimi ilman erillisiä langattomia lähettimiä.

Kyllä on Arris VIP4302W BT 1G Ja Technicolor TG799TSvac Xtream, että mitähän meinaat tuolla vac:lla kun tuossa löytyy tuo vac ja xtream?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

Laitteisto on kyllä oikea: molemmista laitteista on oikeat versiot. Kokeiletko vielä niin, että ota molemmat laitteet virrattomaksi. Resetoi tämän jälkeen ensin modeemi ja tämän jälkeen resetoi digiboksi, niin että suoritat sen valikosta molemmat: remove software ja factory reset. Tämän jälkeen laite kysyy sinulta langattoman yhteyden tietoja uudelleen. Mikäli laite ei vieläkään käynnisty oikein, niin ota yhteys häiriöilmoituksiin joko chatin kautta tai oheisella lomakkeella.

Vastaa