peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
51514 Jäsentä
149071 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Arris VIP 5305, error 4



Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-04-2017
Kirjoituksia: 25
1/8

Arris VIP 5305, error 4

Hyvin toimi viikon päivät Hybrid-laajakaista+Telia TV digiboksilla kunnes eilen jostain syystä digiboksi antoi käynnistyessään herjan error 4. Laajakaista toimi normaalisti. Etsin apua netistä ja tein kaikki temput löytämieni ohjeiden mukaan, boottasin modeemin, langattomat lähettimet, poistin digiboksin softwaren, palautin tehdasasetukset jne. Laite ei suostunut lataamaan uutta ohjelmistoa eikä sammunutkaan ilman virtajohdon irroitusta. Eilen jäi Telia TV:n katselut vähiin. (peli-ilta Mies Surullinen) Tänään laitettuani virtajohdon paikolleen uusi software alkoikin latautumaan/asentumaan. Oliko tämä laitteesta johtuva vai palvelusta johtuva vika? En ainakaan ole nähnyt mitään tiedotetta asiasta.

0 tykkäystä
7 vastausta
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎05-04-2018
Kirjoituksia: 73
2/8

Vs: Arris VIP 5305, error 4

Suosittelen tuosta olemaan häiriöilmoituksiin yhteydessä. Onko tämä vika ollut millä paikkakunnalla?

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-04-2017
Kirjoituksia: 25
3/8

Vs: Arris VIP 5305, error 4

Lappeenrannassa...

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎18-12-2014
Kirjoituksia: 292
4/8

Vs: Arris VIP 5305, error 4

Olitko yhteydessä jo häiriöilmoituksiin? Mitään yleistä vikaa ei tiedoissa ole (lappeenrannassakaan) mutta tuon error 4-koodin perusteella tämmöset ohjeet vielä antaisin.

 

1. Irroita digiboksin virtajohto

2. Resetoi hybrid-reititin tehdastilaan painamalla laitteen takana olevaa reset-nappia pohjassa 10s ajan.

3. Odota että hybrid reititin käynnistyy normaaliin tilaan takaisin.

4. Kytke digiboksin virtajohto takaisin.

 

Jos tuokaan ei tosiaan auta niin häiriöilmoituksen kautta saadaan parhaiten homma tutkintaan.

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-04-2017
Kirjoituksia: 25
5/8

Vs: Arris VIP 5305, error 4

En ole ollut yhteydessä häiriöilmoituksiin, kun homma alkoi kuitenkin toimimaan. Hybrid modeemi on pudottanut muutaman kerran mobiilipuolen pois, mutta boottaus on auttanut siihenkin asiaan.

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎05-04-2018
Kirjoituksia: 73
6/8

Vs: Arris VIP 5305, error 4

Suosittelen tuosta olemaan yhteydessä meidän häiriöilmoituksien puolelle, tai soittamaan heille 020 690 400 ma-pe 8-20, la 9-1630 (mpm/pvm), pääsevät paremmin tutkimaan tuota vikaa sinulle kuntoon. Kuulostaa omituiselta vialta, ja usein boottaus viitttaa laitevikaan tai siihen että yhteys on jumissa. Resetointi on hyvä muistaa, tämä korjaa usein laitejumit kuntoon.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 635
7/8

Vs: Arris VIP 5305, error 4

Jopela66  kirjoitti:

En ole ollut yhteydessä häiriöilmoituksiin, kun homma alkoi kuitenkin toimimaan. Hybrid modeemi on pudottanut muutaman kerran mobiilipuolen pois, mutta boottaus on auttanut siihenkin asiaan.


Aloitin hybridin käytön vähän aikaan sitten ja loppukuusta tulee käyttöön vielä kiinteä yhteys rinnalle. Olen huomannut saman asian, että reititin pudottaa LTE-yhteydet mobiilipuolelta mutta nousevat takaisin linjoille jonkin ajan kuluttua. Pitää katsoa, jos auttaisi tehdasasetuksiin palauttaminen. En ole törmännyt tähän ilmiöön Huawei B525 -mobiilireitittimessä Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-04-2017
Kirjoituksia: 25
8/8

Vs: Arris VIP 5305, error 4

Ok! Näin tehdään, kunhan seuraavan kerran kun ongelma on päällä. Mobiilipuoli tuntuu tippuvat linjalta säännöllisen epäsäännöllisesti. Turhautunut-mies Muuten olen kyllä tyytyväinen pakettiin.

0 tykkäystä