Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.
Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.
HAKUUNYhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.
TUTUSTUOsallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.
LUE LISÄÄ23-08-2018 14:22
Tervehdys. Soitin tuossa asiakaspalveluun tuosta uudesta Arris VIP 5305W digiboksista. Ajatus oli, että vaihtaisin tuon vanhan VIP 4302W digiboksin Arris VIP 5305W boksiin samalla kun tilasin tuon hybridilaajakaistan telia tv:n kera. Minulle kerrottiin asiakaspalvelusta, että tuossa uudessa boksissa ei ole lainkaan Netflixiä. Onko tosissaan näin? Jos on niin aika ikävä homma tuo on.
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
23-08-2018 15:10
@Kaisuliini@ kirjoitti:
Tervehdys. Soitin tuossa asiakaspalveluun tuosta uudesta Arris VIP 5305W digiboksista. Ajatus oli, että vaihtaisin tuon vanhan VIP 4302W digiboksin Arris VIP 5305W boksiin samalla kun tilasin tuon hybridilaajakaistan telia tv:n kera. Minulle kerrottiin asiakaspalvelusta, että tuossa uudessa boksissa ei ole lainkaan Netflixiä. Onko tosissaan näin? Jos on niin aika ikävä homma tuo on.
Tervehdys vaan @Kaisuliini! En ole Telialainen vaan Telian Yhteisön käyttäjä kuten sinäkin.
Hienoa kuitenkin, että olet löytänyt itsellesi sopivan kokonaisuuden käyttöösi. Valitettavasti Netflix-palvelu ei ole saatavilla tuohon kyseiseen malliin. Lainaan tukisivustolta vastauksen tähän:
__________________________________________________
Miksi uudella Arris 5305 digiboksilla ei näy Netflix?
Uudella Arris 5305 digiboksilla ei ole tukea Netflixille. Mikäli tuki tulee, asiasta tiedotetaan myöhemmin.
__________________________________________________
Mitä olet muutoin mieltä uudesta boksista? Oletko jo löytänyt jotakin kiinnostavaa katsottavaa?
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
23-08-2018 15:18
Minkähintainen tämä uusin Arriksen 5305W-digiboksi on, jos haluaa päivittää nykyisen boksin uuteen? Käykö tuohon 5305W-boksiin sama kovalevy mikä tässä 4302W-boksissa on käytössä?
23-08-2018 16:13
@jarkko35@ kirjoitti:
Käykö tuohon 5305W-boksiin sama kovalevy mikä tässä 4302W-boksissa on käytössä?
Kyllä käy sama kovalevy.
23-08-2018 16:36
Kiitoksia vastauksesta @Sekunti. Taidan ottaa tuon uuden boksin. Pystyyhän tuota Netflixiä katsomaan muutenkin. Tuo uusi digiboksi kyllä vaikuttaa ok laitteelta ja katseltavaa kyllä varmasti riittää...
09-09-2018 17:16
@tilasto@ kirjoitti:
@jarkko35@ kirjoitti:Käykö tuohon 5305W-boksiin sama kovalevy mikä tässä 4302W-boksissa on käytössä?
Kyllä käy sama kovalevy.
Minulle tuli pe VIP5305W ja tänään siirsin siihen VIP4302: n kovalevyn (levy uusi ja käyttämätön), ei tunnista levyä, ei ainakaan näy tallennus vaihtoehtona.
Mitään herjaa ei kylläkään anna ruudulle.
Pitäisikö tuo ensin alustaa VIP4302-boxsissa?
10-09-2018 09:42 — muokattu 10-09-2018 09:44
@ahpel@ kirjoitti:
@tilasto@ kirjoitti:
@jarkko35@ kirjoitti:
Käykö tuohon 5305W-boksiin sama kovalevy mikä tässä 4302W-boksissa on käytössä?
Kyllä käy sama kovalevy.
Minulle tuli pe VIP5305W ja tänään siirsin siihen VIP4302: n kovalevyn (levy uusi ja käyttämätön), ei tunnista levyä, ei ainakaan näy tallennus vaihtoehtona.
Mitään herjaa ei kylläkään anna ruudulle.
Pitäisikö tuo ensin alustaa VIP4302-boxsissa?
@ahpel Ei tarvitse, Arris5305W valikossa asetukset-->Järjestelmä-->Alusta kovalevy löytyy alustus. Mutta kyllä sen pitäisi ihan suoraan toimia. Hydribilaajakaistan kanssa ollut jotain ongelmaa Arriksen ja kovon kanssa, onko sinulla sellainen? https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV/Arris-VIP4302W-Digiboxi-ei-tallenna-kovalevylle/m-p/174132#M108...
Myöskään aIPTV palvelussa ei kovalevyä voi käyttää, mutta eipähän Telia sitä varmasti edes myisi siihen. Kannattaa kokeilla myös resetoida digiboksi niin että kovo on siinä kiinni, jos mahdollista niin toisella usb-kaapelilla vielä. Jos nämä eivät auta niin sitten Telialle vikailmoitusta vaan. https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.