peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
56638 Jäsentä
158862 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Arris Vip 5305W UHD-digiboksi, lisää sovelluksia

Highlighted
Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 361
11/15

Vs: Arris Vip 5305W UHD-digiboksi, lisää sovelluksia

@AaTanja  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

Hei! Tuleeko Arris Vip 5305W UHD-digiboksin mukana 4K:ta siirtävä Hdmi-kaapeli? Vai pitääkö se ostaa erikseen? Ja onko tuohon boksiin joskus tulossa muitakin sovelluksia kuin Youtube?

Mukana lähtee hdmi-piuha, joka kykenee 4K:n siirtoon.  Tuota kyseistä boksia on jälleen saatavissa ensi kuusta eteenpäin, tällä hetkellä toimitamme Arris 4302W -mallia. 

Hyvin noi edellisten mallienkin mukana tulevat hdmi kaapelit kykekee 4k siirtoon, ainakin osa niistä siis Hymiö Onnellinen Testattu muutamia 4302W mallien mukana tulleita kaapeleita.

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎11-10-2018
Kirjoituksia: 18
12/15

@Merja_J  kirjoitti:

@Wildlifewolfie  kirjoitti:

Otin yhteyttä asiakaspalveluun digiboksin vaihdosta, lopputulos oli, kun minulla on Telian puhelinliittymä, Telian nettiliittymä ja Joukkuepassi, että digiboksi vaihdettiin ns. päikseen. Ainoa "haittapuoli" oli se, että jouduin aloittamaan 24 kk:n sopimuksen uudestaan, no minulle se ei ollut ongelma kun edellisen sopimuksen alkamisesta oli 3 kk. Muuten olisi Telia halunnut maksua vaihdosta.

Tuolla combolla boksin vaihto onnistuu tosiaan maksutta. Hieno juttu että asia hoitui! 

Itse olin äskön chatin kautta asiakaspalveluun yhteydessä. Ja hinnaksi kerrottiin 99€ , kirjoitin että on onnistunut muillakin että on tehty ns. uusi sopimus, niin on saanut boxin ilmaiseksi.

Vastauksena oli että tälläisesta ei ole tietoa, ja boxin hinta 99€ .

Joten pidän tämän vanhan boxin

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 755
13/15

@Massabanaani  kirjoitti:

Itse olin äskön chatin kautta asiakaspalveluun yhteydessä. Ja hinnaksi kerrottiin 99€ , kirjoitin että on onnistunut muillakin että on tehty ns. uusi sopimus, niin on saanut boxin ilmaiseksi.

Vaihdon ehdot vaihtelevat riippuen asiakkaalla olevista liittymistä ja palveluista, sekä nykyisen digiboksin mallista. Listahinta on tuo 99€, mutta tarkemmin asia selviää asiakaspalvelun kautta. Ehtojen pitäisi olla jokaisen asiakaspalvelijan tiedossa, mutta voit toki ottaa varmuuden vuoksi uudestaan yhteyttä, niin katsotaan tilanne vielä uudemman kerran.

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎05-05-2015
Kirjoituksia: 153
14/15

Olisikohan se taikasana tuo joukkuepassi tai Liigapaketti ylipäänsä.

Ainakin Liigan uhd mainossivulla sanotaan

"Jos käytössäsi on Telia TV digiboksi, sen tulee olla UHD:tä tukeva malli 5305w. Tarvittaessa tilaa uusi boksi hintaan 99 € soittamalla asiakaspalveluumme. Kysy samalla Liiga-asiakkaan erikoistarjousta."

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎16-03-2019
Kirjoituksia: 6
15/15

@Massabanaani  kirjoitti:

@Merja_J  kirjoitti:

@Wildlifewolfie  kirjoitti:

Otin yhteyttä asiakaspalveluun digiboksin vaihdosta, lopputulos oli, kun minulla on Telian puhelinliittymä, Telian nettiliittymä ja Joukkuepassi, että digiboksi vaihdettiin ns. päikseen. Ainoa "haittapuoli" oli se, että jouduin aloittamaan 24 kk:n sopimuksen uudestaan, no minulle se ei ollut ongelma kun edellisen sopimuksen alkamisesta oli 3 kk. Muuten olisi Telia halunnut maksua vaihdosta.

Tuolla combolla boksin vaihto onnistuu tosiaan maksutta. Hieno juttu että asia hoitui! 

Ei se asiakaspalvelija ensin tiennyt muuta kuin tuon 99 €:n hinnan, mutta hän otti asoista selvää ja lopputulos saman puhelun aikana oli tuo aikaisempi vastaukseni.

0 tykkäystä