Arris Vip 5305W- digiboksi ja Netflix- sovellus


Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Onko tähän uuteen Arris Vip 5305W- digiboksiin tulossa Netflix- sovellusta? Kilpailijoiden bokseista se löytyy, ja löytyy myös Telia tv:n aiemmasta boksista. Miksi ei tästä uusimmasta? Ja onko tulossa?


12 kommenttia

Neuvottelut ovat parhaillaan käynnissä Netflixin tuomiseksi Arris VIP 5305W -digiboksille, mutta aikataulua ei toistaiseksi ole antaa.  Kunhan Netflixin kanssa päästään yhteisymmärrykseen, niin sovelluksen lisääminen boksille voi alkaa. Täällä on listattu tulevaisuudennäkymiä muiden sovellusten osalta UHD-boksille. :smileyhappy:

joko netlixin saa ladattua?


@LiisaMn@  kirjoitti:

Neuvottelut ovat parhaillaan käynnissä Netflixin tuomiseksi Arris VIP 5305W -digiboksille, mutta aikataulua ei toistaiseksi ole antaa.  Kunhan Netflixin kanssa päästään yhteisymmärrykseen, niin sovelluksen lisääminen boksille voi alkaa. Täällä on listattu tulevaisuudennäkymiä muiden sovellusten osalta UHD-boksille. :smileyhappy:


 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@mari18@  kirjoitti:

joko netlixin saa ladattua?






Tähän ei ole toistaiseksi tullut mitään uutta päivitystä, eli näihin uusiin bokseihin ei ole Netflix sovellusta saatavilla. Olisiko sinulla mahdollista käyttää Netflixiä toistaiseksi suoraan television omilla sovelluksilla tai Chromecastin avulla?


@NikoNo@  kirjoitti:

@mari18@  kirjoitti:

joko netlixin saa ladattua?



Tähän ei ole toistaiseksi tullut mitään uutta päivitystä, eli näihin uusiin bokseihin ei ole Netflix sovellusta saatavilla. Olisiko sinulla mahdollista käyttää Netflixiä toistaiseksi suoraan television omilla sovelluksilla tai Chromecastin avulla?


On ihan 100% varmaa, että pelkästään Netflixin kanssa neuvottelemisessa ei mene näin pitkään. Onko ongelmia saada boksianne sertifioitia Netflix käyttöön?


@mikkooks@  kirjoitti:

@NikoNo@  kirjoitti:

@mari18@  kirjoitti:

joko netlixin saa ladattua?



Tähän ei ole toistaiseksi tullut mitään uutta päivitystä, eli näihin uusiin bokseihin ei ole Netflix sovellusta saatavilla. Olisiko sinulla mahdollista käyttää Netflixiä toistaiseksi suoraan television omilla sovelluksilla tai Chromecastin avulla?


On ihan 100% varmaa, että pelkästään Netflixin kanssa neuvottelemisessa ei mene näin pitkään. Onko ongelmia saada boksianne sertifioitia Netflix käyttöön?


Jospa Telia näyttäisi tällä kertaa osoittaisi selkärankaa ja vastaisi kysymykseen. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Moikka @mikkooks ja @Baron !


 


Neuvottelut Netflixin kanssa on edelleen käynnissä. Vielä ei ole tarkempaa tietoa siitä, milloin Netflix tulee saataville uudelle digiboksillemme.


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Moikka @mikkooks ja @Baron !

 

Neuvottelut Netflixin kanssa on edelleen käynnissä. Vielä ei ole tarkempaa tietoa siitä, milloin Netflix tulee saataville uudelle digiboksillemme.


Olihan melkoinen epävastaus taas. Eiko teiltä siellä Telialla voida millään käydä asiallista keskustelua kuluttajien kanssa?

 

@TeroRe voisiko tänne lisätä vaikka dislike painikkeen? Jos forumsoftassa ei sellaista valmiina olekaan, niin helppo lisätä. Enkä tällä hae sitä, että vain tällaisille telialaisten mitäänsanomattomille vastauksille voisi antaa negatiivisen palautteen, varmaan moni omaakin rutinaa kyllästynyt lukemaan :)


@mikkooks@  kirjoitti:


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Moikka @mikkooks ja @Baron !


 


Neuvottelut Netflixin kanssa on edelleen käynnissä. Vielä ei ole tarkempaa tietoa siitä, milloin Netflix tulee saataville uudelle digiboksillemme.




Olihan melkoinen epävastaus taas. Eiko teiltä siellä Telialla voida millään käydä asiallista keskustelua kuluttajien kanssa?


 


@TeroRe voisiko tänne lisätä vaikka dislike painikkeen? Jos forumsoftassa ei sellaista valmiina olekaan, niin helppo lisätä. Enkä tällä hae sitä, että vain tällaisille telialaisten mitäänsanomattomille vastauksille voisi antaa negatiivisen palautteen, varmaan moni omaakin rutinaa kyllästynyt lukemaan :)




Hyvä huomio @mikkooks. Tuntuu siltä, että kahvinjuonnin lomassa käydään asiakkaille kirjoittamassa, että neuvottelut on käynnissä. Ja kahden päivän päästä naputellaan taas sama vastaus. 


Mikä teitä siellä estää keskustelemasta syistä, jotka tekevät neuvotteluista vaikean? Mitkä on kynnyskysymyksiä?


Ihan oikeasti, nää kysymyksiä väistelevät vastaukset ei motivoi jatkamaan Telian kannattelemista kun määräaikaisuus loppuu. 


Joku konsulentti saisi katsoa teidän viestit läpi. 


 


@Edit NikoNo: korjattu keskustelijan nimimerkki @ merkillä, jolloin näkyy oikein

Kuten tiedätte, neuvotteluiden sisällöistä emme viesti ulospäin. Neuvottelujen sisällöt pysyvät neuvottelijoiden kesken. Ei varmasti tyydytä kaikkia tämä vastaus mutta niin se on. Viestimme kehityksestä ja aina kun asioihin tulee muutoksia, mutta vuoropuheluja ja pöytäkirjoja ei valitettavasti tuoda julkisesti näytille. Kun kerromme, että sopimusneuvottelut on kesken, niin sillon meillä on neuvottelut käynnissä. Jos asia ei ole käsittelyssä, sillon neuvotteluja ei ole käynnissä.


@ReOlivia@  kirjoitti:

Kuten tiedätte, neuvotteluiden sisällöistä emme viesti ulospäin. Neuvottelujen sisällöt pysyvät neuvottelijoiden kesken. Ei varmasti tyydytä kaikkia tämä vastaus mutta niin se on. Viestimme kehityksestä ja aina kun asioihin tulee muutoksia, mutta vuoropuheluja ja pöytäkirjoja ei valitettavasti tuoda julkisesti näytille. Kun kerromme, että sopimusneuvottelut on kesken, niin sillon meillä on neuvottelut käynnissä. Jos asia ei ole käsittelyssä, sillon neuvotteluja ei ole käynnissä.


?

Onko tullut mitään päivitystä Netflixin suhteen?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@lammikko@  kirjoitti:

Onko tullut mitään päivitystä Netflixin suhteen?




Tätä kannattaa käydä kysymässä toisesta ketjusta, jossa tuotekehityksemme vastaa Telia TV -aiheisiin kysymyksiin.

Vastaa