peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
50349 Jäsentä
146686 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Arris-boxi & Yle Areena?

SIM-guru
SIM-guru
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 281
11/18

Vs: Arris-boxi & Yle Areena?

@KALKKUT kirjoitti:

oikees oot telia tv on kivikaudelta elisaviihteeseen verrattuna

Elisan viihteellä ei tallenneta maksukanavia, eikös se vasta oo kivikautista..

Suosittelen hankkimaan noin 40e maksavan Chromecastin jos käytössä on niin vanha tv ettei se sisällä smart ominaisuuksia vielä. Sillä saa älyä vanhaan televisioon ja voi juuri mainittua yle areenaa ja spofifyä käyttää eikä ole operaattorista riippuva.

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎02-10-2017
Kirjoituksia: 72
12/18

Älä opeta sorsaa uimaa kyllä mul on ihan uus samsung tv on aplletv ja chomaster ja tavallinen digiboksi johon voi kaapelitv tallentaa 2 maksukanavaa kerralla on teliatv tallentavalla kovalevyllä se ei poista sitä tosiaa et telia on valovuoden jäljessä elisaviihdettä

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎23-02-2018
Kirjoituksia: 11
13/18

Kyllä kuka tahansa voi todeta vertailemalla Soneran, Elisan ja Denan TV hubia voi todeta, että Sonera vai mikä Teliä nykyään jää selkeästi altavastaajaksi!  Tuo Soneran (Telian) sydeemi ei juurikaan ole viime vuosina kehittynyt.

0 tykkäystä
SIM-guru
SIM-guru
14/18

Joku aika sitten tein näistä kahdesta pienen vertailun, sen voi lukea https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Testissa-Telia-TV-ja-Elisa-Viihde/ba-p/155151 tuolta jos kiinnostaa ennen ostopäätöksiä.

Itselläni on siis sekä Elisa viihde että Telia tv kovalevyllä käytössäni, Elisa viihde ollut n. vuoden verran ja Telia tv n. 6-7v. yhteensä käytössä. Ja nyt kun ne ovat nimenomaan yhtäaikaa olleet pidempään käytössä, niin kyllä se Elisa viihde on se joka lähtee irtisanottavaksi. Tärkein syy on tuo maksukanavien tallennuksen puutu, ja se että Mix paketteihin ei saa itse valita kuin 2-4 kanavaa, Telialla vastaavasti 6-10 kanavaa ja paketit ovat samanhintaisia per kuukausi. Elisalla vain maksukanavat tulevat iptv:nä, Telialla kaikki kanavat tulee iptv:nä.

All rights reserved
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎18-09-2017
Kirjoituksia: 95
15/18

@KALKKUTkirjoitti:

Älä opeta sorsaa uimaa kyllä mul on ihan uus samsung tv on aplletv ja chomaster ja tavallinen digiboksi johon voi kaapelitv tallentaa 2 maksukanavaa kerralla on teliatv tallentavalla kovalevyllä se ei poista sitä tosiaa et telia on valovuoden jäljessä elisaviihdettä

Millähän periaatteella tuo Chromecast toimii, peilaako se vain kännykän ruudun telkkarin ruudulle vai toimiiko tässä älypuhelin kaukosäätimenä? Olen itsekin miettinyt Chromecastia, mutta jos puhelimen näyttö oltava koko ajan päällä myös, niin akunkulutus tulee olemaan melkoista ja toiseksi ongelmaksi varmaankin muodostuu puhelimen kuumeneminen?

SIM-guru
SIM-guru
16/18

@Mika992 kirjoitti:

Millähän periaatteella tuo Chromecast toimii, peilaako se vain kännykän ruudun telkkarin ruudulle vai toimiiko tässä älypuhelin kaukosäätimenä? Olen itsekin miettinyt Chromecastia, mutta jos puhelimen näyttö oltava koko ajan päällä myös, niin akunkulutus tulee olemaan melkoista ja toiseksi ongelmaksi varmaankin muodostuu puhelimen kuumeneminen?

Puhelin toimii kaukosäätimenä ja Android tai Ios laite tosiaan vaaditaan Chromecastin käyttöön. Voi peilata myös laitteen näytön käsittääkseni, mutta ei esim. Netflixin tarvitse olla luurissa asennettuna tai päällä jos haluaa Chromestilla katsoa sieltä leffoja. 

Apple tv toki sitten toinen vaihtoehto, se ei tarvitse mitään muuta laitetta kaverikseen. Voidaan toki ohjata myös ios laitteella sitä mutta ei ole välttämätöntä. Itselläni löytyy myös Apple tv, Chromecasti on tuolla makkarin vanhassa telkussa josta joskus Netflixiä katson yöllä.

All rights reserved
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 528
17/18

@Mika992 kirjoitti:
kirjoitti:

Puhelin tai tabletti toimii kaukosäätimenä, mutta ei siinä ole näyttö koko ajan päällä eli ei puhelin kuumene eikä akkua kulu kovin paljon.

Puhelimeen pitää ladata Play kaupasta Google home sovellus, jonka kautta ohjelmia voidaan toistaa. Myös sopivien läppäreiden kautta voidaan Chromecastia käyttää. Meillä esim. Chromebookin kautta.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 567
18/18

Haluan osallistua tähän keskusteluun, joka on aika piikikkään ruusuinen...

Kaikilla meistä ihmisistä on oikeus valita palveluntarjoajansa, jonka kokee itselleen sopivaksi ja näin ollen saa rahallensa vastinetta. Sitä siis kutsutaan valinnanvapaudeksi Hymiö Onnellinen

Telia TV -palvelua kehitetään jatkuvasti esim. mobiilipalvelun käyttöliittymää, mutta tämäntapaiset isot muutokset Telia TV -palvelun järjestelmään eivät ole helppoja ja se tulee olemaan pitkällinen projekti Telialle. Telia TV -palvelua ei oltu aikoinaan edes suunniteltu sisäisille (kolmannen osapuolen) sovelluksille - mikä nyt ei ollut yllätys varmasti kenellekään. Lisäksi nämä toimenpiteet edellyttävät sopimusneuvottelut ja kaiken kukkuraksi tähän voidaan lätkäistä isohko hintalappu eli hinnat tulevat nousemaan väkisinkin asiakkailla. Pohditaan lopuksi omia valintojani...

• Varmaan moni kummastelee miksi valitsen aina Playstation-konsolin Xbox-konsolin sijasta? Mielestäni se on minun tarpeisiini sopiva vaihtoehto ja helppokäyttöisin.
  • No, miksi minulla on mm. Viaplay, Netflix, Katsomo, Yle Areena, Ruutu, Telia TV ja Plejmo? Haluan katsoa juuri sellaisia sarjoja ja elokuvia, joista pidän ja jotka ovat vain tietyllä palveluntarjoajalla eli puhutaan myös yksinoikeuksista.
  • Miksi minulla ei ole DNAn, Elisan tai Telian digiboksia? Ei asuntooni ole tarjolla tätä vaihtoehtoa.
  • Miksi valitsen aina tietyt ruokakaupat? Ensisijaisesti peruselintarvikkeiden saatavuuden, hintatason, tarjouksien, sijainnin, maksutavan ja ystävällisen henkilökunnan perusteella.
  • Miksi minulla on useampi teleoperaattori? Tämä on vaikein yhdistelmä, koska Telialla on minulle monipuolisen tarjonta ja kattava verkko sekä haluan keskittää etuni yhdelle. Muut teleoperaattorit ovat joko prepaid-liittymiä tai jokin tietty palvelu, joka ei ole välttämättä liittymä. Tätä voi verrata vaikka pankkeihin.
  • Miksi minulla ei ole Chromecastia? Omistan Samsung-älytelevision ja voin jakaa näytön eri laitteista. Voisin käyttää Chromecastia, jos sellaisen voitan tai on erikoistarjouksessa.
  • Miksi minulla on vain yksi ja sama sähköyhtiö? Alueella ei ole kilpailua.

Oli se sitten miten tahansa ristiin taikka rastiin, niin jokaisella meistä on oikeus valita itselleen sopivin palvelukokonaisuus tai olla ottamatta mitään. Ainahan sitä voi palata takaisin (pl. maksuhäiriömerkityillä). Omalla kohdallani pyrin keskittämään palveluni yhdeksi ja helppokäyttöiseksi kokonaisuudeksi. En keskity moittimaan vaan kehittämään palvelua rakentavasti yhdessä. Elämä ei ole kuten Strömsössä Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ✋ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia

Telian virallinen asiakas jo vuodesta 2015