Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.
Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.
HAKUUNYhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.
TUTUSTUOsallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.
LUE LISÄÄ
28-12-2018
10:43
- viimeksi muokattu
06-01-2019
15:21
, muokkaaja:
EssiJn
Tänään tällästä ja tietenkin virhekodit 722 ja 723 olleet jo elokuusta saakka.
Edit EssiJn: kuva upotettu
28-12-2018 11:41
Olet varmaan resetoinut digiboksin ja modeemin?
28-12-2018 15:22
@ZerDzo kirjoitti:Tänään tällästä ja tietenkin virhekodit 722 ja 723 olleet jo elokuusta saakka.
Kyseiset virhekoodit viittaisi nettiyhteyteen. Eli digiboksi ei saisi kunnollista yhteyttä reitittimeen tai se yhteyden laatu on heikko. Käytätkö digiboksia langattomasti? Siinä tapauksessa kannattaa tarkistaa, että digiboksi on kiinni siinä 5 Ghz langattomassa verkossa. Tämän pystyy myös toteamaan sillä, jos saat digiboksin verkkokaapelilla kiinni reitittimeen. Mikäli nuo häiriöt poistuu niin voidaan todeta, että se johtuu siitä langattomasta verkosta.
Tuosta @kiisseli67 ehdotuksesta kannattaa lähteä liikkeelle ja tämän jälkeen tarkistaa, että se digiboksi on siinä 5 Ghz langattomassa verkossa kiinni.
28-12-2018 15:32
Digiboksin joutuu restoimaan viikon kahden välein kun ei toimi kunnolla. 6. digiboksi menossa kesäkuun jälkeen. Netti vakaa, 80 sisään 10 ulos joka speedtestillä. Digiboksi verkkonarulla kiinni ja vikailmoitukset päällä olleet hyvän tovin.
Bugit vaan lisääntyy ja hyvitysiä ei anneta ja asiakadpalvelusta annetaan virheellisiä tietoja. Voitte telian ihmiset näihin tutustua kun pääsette asiakastietoihini käsiksi.
29-12-2018 14:59
Jos sinulla on häiriöilmoitus asiasta vetämässä niin tilanteesta tulee txt-viestitse lisätietoja ja myös ohjeet miten saat suoraan viankäsittelijälle lähetettyjä lisätietoja ongelmasta. Myös Omat Sivut -palvelun kautta CHATista voi tiedustella ja antaa lisätietoja aiheesta. Onhan mahdollisesti aiemmin virheelliset tiedot korjattu nyt kuntoon ?
Häiriöilmoituksen pohjalta tapauskohtaisesti katsotaan hyvitykseen perusteet ja näitä täytyy häiriöilmoituksen osalta myös vaatia mikäli kuittaus korjauksesta annetaan.
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.