peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53038 Jäsentä
152438 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Bugit lisääntyy päivittäin



Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎10-06-2013
Kirjoituksia: 249
1/5

Bugit lisääntyy päivittäin

Tänään tällästä ja tietenkin virhekodit 722 ja 723 olleet jo elokuusta saakka.

20181228_102512.jpg

 

Edit EssiJn: kuva upotettu

0 tykkäystä
4 vastausta
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 809
2/5

Vs: Bugit lisääntyy päivittäin

Olet varmaan resetoinut digiboksin ja modeemin?

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Highlighted
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎12-10-2018
Kirjoituksia: 63
3/5

Vs: Bugit lisääntyy päivittäin


@ZerDzo  kirjoitti:

Tänään tällästä ja tietenkin virhekodit 722 ja 723 olleet jo elokuusta saakka.


Kyseiset virhekoodit viittaisi nettiyhteyteen. Eli digiboksi ei saisi kunnollista yhteyttä reitittimeen tai se yhteyden laatu on heikko. Käytätkö digiboksia langattomasti? Siinä tapauksessa kannattaa tarkistaa, että digiboksi on kiinni siinä 5 Ghz langattomassa verkossa. Tämän pystyy myös toteamaan sillä, jos saat digiboksin verkkokaapelilla kiinni reitittimeen. Mikäli nuo häiriöt poistuu niin voidaan todeta, että se johtuu siitä langattomasta verkosta.

 

Tuosta @kiisseli67 ehdotuksesta kannattaa lähteä liikkeelle ja tämän jälkeen tarkistaa, että se digiboksi on siinä 5 Ghz langattomassa verkossa kiinni. 

Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎10-06-2013
Kirjoituksia: 249
4/5

Vs: Bugit lisääntyy päivittäin

Digiboksin joutuu restoimaan viikon kahden välein kun ei toimi kunnolla. 6. digiboksi menossa kesäkuun jälkeen. Netti vakaa, 80 sisään 10 ulos joka speedtestillä. Digiboksi verkkonarulla kiinni ja vikailmoitukset päällä olleet hyvän tovin.

 

Bugit vaan lisääntyy ja hyvitysiä ei anneta ja asiakadpalvelusta annetaan virheellisiä tietoja. Voitte telian ihmiset näihin tutustua kun pääsette asiakastietoihini käsiksi.

Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎18-12-2014
Kirjoituksia: 345
5/5

Vs: Bugit lisääntyy päivittäin

Jos sinulla on häiriöilmoitus asiasta vetämässä niin tilanteesta tulee txt-viestitse lisätietoja ja myös ohjeet miten saat suoraan viankäsittelijälle lähetettyjä lisätietoja ongelmasta. Myös Omat Sivut -palvelun kautta CHATista voi tiedustella ja antaa lisätietoja aiheesta. Onhan mahdollisesti aiemmin virheelliset tiedot korjattu nyt kuntoon ?

 

Häiriöilmoituksen pohjalta tapauskohtaisesti katsotaan hyvitykseen perusteet ja näitä täytyy häiriöilmoituksen osalta myös vaatia mikäli kuittaus korjauksesta annetaan.

0 tykkäystä