Asioin tässä reilu kuukausi sitten Telia Asiakaspalvelun kanssa. Ystävällinen neito siinä kysyi, haluaisinko ilmaisen kuukauden kokeilujakson Hbo-Nordicia. Tietysti halusin. Kun reilun viikon kuluttua ajattelin kokeilla sitä, eipä se toiminutkaan. Soitin asiakaspalveluun. Pahoiteltiin ja luvattìn että kohta toimii. Viikon päästä totesin ettei toimi. Soitin taas. Pahoiteltiin ja sanottiin että joku bitti oli väärinpäin; kohta toimii. Luvattiin, että se kuukausi alkoi siitä kun he lopulta saivat sen toimimaan. Samassa yhteydessä sanottiin, että minulla on ollut saman ajan käytössäni CMore, adia josta en tiennyt mitään. Mutta sen katseluoikeus loppuisi jo viikon kuluttua. Vaikkei se ollutkaan näkynyt....
Tällaista samantyyppistä sekoilua ja täyttä pelleilyä oli viime syksynä adsl-yhteyden päivittäminen hybridilaajakaistaan.
Taitaa olla parempi, etten tilaa yhtään mitään enää ikinä koskaan Telialta, koska mikään ei kuitenkaan toimi...