20-01-2019 19:56 — muokattu 20-01-2019 20:06
Mistään ei näy että olen tilannut C Moren kuin tulostamani sopimuksesta. Elikkä miten saan kyseisen tuotteen käyttöön. Ei pitäisi olla niin vaikeaa nykyaikana. Oletin että saan käyttööni sen saman tien kun otin Telian kautta. Otin vartavasten että näkis tuon Ratamo sarjan. Alan pahoin pelätä että ei taida näkyä Telian C Moressa. Vastauksia ja äkkiä tai vaihtuu palveluntuottaja.
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
21-01-2019 08:57
Tilasitko Cmore -kanavapaketin Telia TV -digiboksille, kaapelikortille, vai Telia TV -sovellukselle?
Digiboksille sen tulisi ilmestyä itsekseen kun tilaus on käsitelty. Mikäli ei ala kuulumaan, kannattaa kokeilla digiboksin sammutusta siten että irrotat sen virtajohdon hetkellisesti.
Kaapelikortille kanava ilmestyy myös itsestään!
Jos tilasit kanavapaketin sovellukselle, saat vielä erikseen sähköpostitse linkin jolla pääset luomaan telia tv -tunnukset.
Tunnusten luonti onnistuu myös tällä tavoin:
-> Kirjaudu asiakassivuille
-> Klikkaa nimestäsi
-> Liittymäni ja palveluni
-> Telia TV -sovellus
-> Aktivoi tunnus
Cmoren suoratoistopalvelu on myös käytössäsi kun tilasit meiltä Cmore -kanavapaketin. Täällä on vielä ohjeistus suoratoistopalvelun käyttöönottoon!
29-01-2019 17:50
Juu,et tule näkemään kotimaisia sarjoja. Itselläni sama homma ja mistään en löytänyt kotimaisia sarjoja mitä mainostavat.
29-01-2019 18:29
@ridis kirjoitti:Juu,et tule näkemään kotimaisia sarjoja. Itselläni sama homma ja mistään en löytänyt kotimaisia sarjoja mitä mainostavat.
Kotimaiset sarjat saa näkyviin tuolla C Moren omalla sovelluksella johon voi kirjautua Telian operaattoritunnuksilla. Telia TV sovelluksessa tai digiboksilla niitä ei saa näkyviin.
Tietysti jos ne sarjat haluaa isolta ruudulta katsoa, niin tarvitsee Chromecastin tai jonkun muun C Moren tukeman laitteen.
29-01-2019 18:34
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.