C Moren koko tarjonta Telia tv:seen

  • 13 October 2018
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Todella hitaasti etenee Telialla tämä C Moren suoratoistopalvelun sisällön tuominen Telia tv:n tarjontaan. Ei taida tulla tämän vuoden aikana?


6 kommenttia

Mä olen miettinyt et haen C-more totalin palvelut jostain muualta kun Telialta , on todella huono palvelu kun mä saan samalla rahalla enemmän katsottavaa kilpalijalta . 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Tästä ollaan saatu tietoa että on kyllä työn alla ja toivottavasti pian myös meidän asiakkaillamme käytössä! Mitään tarkempaa aikaa ei ikävä kyllä ole yhäkään heittää, mutta pidetään peukut pystyssä ettei tarvitsisi ensi vuoteen odotella! 

Näyttää etenevän tuolla kerrotaan näin:

"Ja mikä parasta, kaikki C More Sport-, C More- ja C More Total -kanavapaketin tilaajat saavat 15.11. alkaen käyttöönsä C More -suoratoistopalvelun. Tiedotamme palvelusta ja sen käyttöönotosta tarkemmin keskiviikkona 15.11."

 

https://www.telia.fi/asiakastuki/ajankohtaista/tiedotteet/tiedote?id=90d0ff82-3edd-458f-8ae8-5730c0e21111

 

Entäs ne asiakkaat millä on jo käytössä c more total paketti ? Saako ne myös ilmaiseksi käyttöön 3 kk? 

Ja tuleeko nyt ohjelmakirjasto kokonaisuutena käyttöön?  

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Onko 15.11 alkaen C Moren koko kirjasto käytettävissä Telia tv:n digiboksin kautta? Kaverilla on Elisa Viihde ja siinä nimenomaan Elisa Viihteen digiboksin C Moren kirjastossa on koko tarjonta käytettävissä, eli myös C Moressa olevat kotimaiset sarjat sekä elokuvat.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@Gasa70 Tämä koskee ainoastaan C More Sport asiakkaita. Käytännössä siis C More Sportin kuukausimaksut rullaavat asiakkailla normaalisti, mutta samalla kuukausimaksulla Sport-asiakkaat voivat katsoa Total-paketin sisältöjä 31.1.2019 saakka.


 


@jarkko35 Tarkempaa tietoa on tulossa lanseerauksen yhteydessä. Hetki siis pitää vielä odotella :smileyhappy:

Vastaa