peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52552 Jäsentä
151279 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Decryption error Telia tv:ssä



Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 248
1/6

Decryption error Telia tv:ssä

En tiedä onko tätä muilla, mutta jos katson jotain sarjaa tai elokuvaa Telia tv-sovelluksella reissussa ollessa, ja kotiin tullessa yritän jatkaa katselua Telia tv:n digiboksilla, niin toisto ei onnistu. Tulee ilmoitus decryption error. Todella tympeä vika. Eikö tätä saa korjattua. Katselun pitäisi onnistua saumattomasti sovelluksen ja digiboksin välillä.

0 tykkäystä
5 vastausta
Konkari ☆
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 754
2/6

Vs: Decryption error Telia tv:ssä

Hei! Olethan kokeillut resetoida tv-boksin? Kannattaa tehdä asiasta häiriöilmoitus, sillä muuten Telia ei mitenkään voi ongelmaa selvittää.

Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎18-12-2014
Kirjoituksia: 322
3/6

Vs: Decryption error Telia tv:ssä

Vaikka tuossa hyvin ehdotus tulikin häiriöilmoituksen tekoon niin koetan vielä rajata ongelmaa lisää tässä keskustelussa.

 

Koskeeko ongelma nyt pelkästään itse tallentamiasi sarjoja tai elokuvia vai Kirjastosta (esim. HBO) katsottuja ohjelmia ? Kotona sinulla on ilmeisesti käytössä Telia TV-digiboksi mutta onko palvelu nyt Telian kiinteän kaistan kautta vai operaattoririippumaton boksi, eli yhteys tulee esim. 4G-yhteyttä pitkin digiboksille Telian palvelureitittimen sijasta?

 

Operaattorivapaan Telia TV digiboksin osalta on muutamia ilmoituksia tullut ettei verkkoon tallennetut lähetykset jatku saumattomasti ja virheilmoitusta saattaa tulla. Nämä sitten tutkitaan tottakai yksityiskohtaisemmin aina häiriöilmoituksen kautta.

Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 248
4/6

Vs: Decryption error Telia tv:ssä

Minulla on Telia tv digiboksi laajakaistalla- palvelu, sekä käytössä myös Telia tv-sovellus. Viimeksi tänään katsoin sovelluksen kautta C Moren ohjelmakirjastosta elokuvaa Three Billboards outside ebbing, missouri. Myöhemmin jatkoin katselua kotona Telia tv:n digiboksilla - elokuva näkyy jatka katsomista- listalla, eli on ilmestynyt myös digiboksin katselulistalle niinkuin pitääkin, mutta tallenne ei käynnisty. Tulee tuo "decryption error"- teksti. Tätä on esiintynyt myös muissa C Moren elokuvissa sekä sarjoissa, eli katselu tökkii sovelluksen sekä digiboksin kesken.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 248
5/6

Vs: Decryption error Telia tv:ssä

Niin, ja ongelmahan ei millään edes voisi koskea itse tallentamiani sarjoja sekä elokuvia, kun eihän niiden katselua edes voi jatkaa samasta kohdasta sovelluksen sekä digiboksin kesken! Näinkö vähän itse tiedätte Telia tv- palvelusta? Olisi mahtavaa jos Telia tv kehittyisi niin, että omat tallennukset toimisivat digiboksin sekä sovelluksen kesken niin, että tallenteita voisi jatkaa siitä kohdasta mihin on jäänyt vaikka katselua jatkaisi eri laitteella!

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎18-12-2014
Kirjoituksia: 322
6/6

Vs: Decryption error Telia tv:ssä


@jarkko35  kirjoitti:

Niin, ja ongelmahan ei millään edes voisi koskea itse tallentamiani sarjoja sekä elokuvia, kun eihän niiden katselua edes voi jatkaa samasta kohdasta sovelluksen sekä digiboksin kesken! Näinkö vähän itse tiedätte Telia tv- palvelusta? Olisi mahtavaa jos Telia tv kehittyisi niin, että omat tallennukset toimisivat digiboksin sekä sovelluksen kesken niin, että tallenteita voisi jatkaa siitä kohdasta mihin on jäänyt vaikka katselua jatkaisi eri laitteella!


Pahoittelut huonosta sanavalinnasta, saumattomalla tallennuksella tarkoitin sitä että tekemäsi tallennukset ovat katsottavissa sekä mobiililaitteella että digiboksilla ja niiden osalta on virheilmoitusta myös tullut.

 

Nyt kun ongelmassa on kyse pelkästään nuiden kirjastojen jatka katselua -toiminnon osalta, verkkotallennukset sinulla näkyy OK? Tuosta esimerkkitiedon kanssa olisi hyvä nyt laittaa häiriöilmoitus tulemaan niin saadaan tarkemmin asia selvitykseen asiakastietojen kera tottakai. Saadaan sitten myös infot sinullepäin kulkemaan suoraan txt-viestitse.

Tiedotteet

Hyvää alkanutta vuotta 2019