peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53427 Jäsentä
153388 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Digiboksin ääni täysillä käynnistäessä

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎14-05-2015
Kirjoituksia: 19
1/4

Digiboksin ääni täysillä käynnistäessä

Hei. Kuten aihe sanoo niin joka kerta kun käynnistän digiboksin sen ääni on maksimissa ja aiheuttaa melkoiset sydärit kun kanava pamahtaa päälle jos unohdan laittaa soundbarista äänet mutelle. Tämä on ärsyttänyt jo vuosia minua. Voiko tuolle itse tehdä mitään mistään asetuksista ja miksei se voi olla vakiona pienemmällä? Sama homma jokaisessa telian digiboksissa mitä olen omistanut.

0 tykkäystä
3 vastausta
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2017
Kirjoituksia: 176
2/4

Vs: Digiboksin ääni täysillä käynnistäessä

Tämä on Telia TV -digiboksin ominaisuus, eli äänenvoimakkuus on aina maksimissa digiboksin käynnistyessä ja tuota ei ole mahdollista ainakaan tällä hetkellä muuttaa asetuksista. Vien kuitenkin kehitysehdotuksesi eteenpäin. Hymiö Onnellinen

paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 834
3/4

Meillä on varauduttu tuohon ja laitetaan aina tv:n äänet pienelle ettei säikähdä kun katsoo Telia digiboksin kautta ohjelmia.

Antenni TV:n digiboksissa taas joutuu laittamaan ääntä isommalle jotta kuulee 😅

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎14-05-2015
Kirjoituksia: 19
4/4

Kukahan on tämän ominaisuuden keksinyt, ei minusta ole kyllä paljon järkeä käytetty. Ei pahalla Hymiö Erittäin onnellinen

0 tykkäystä