Digiboksin uusin päivitys 2.6.


Saimme näköjään uuden digiboksin ohjelmaversion. Tietysti missää ei lue mitä se sisältää. Ainoa muutos minkä heti huomasin on että Kuukausi on muuttunut Juneta;ksi.

Eli tänään on 2. Juneta.

No onhan se muutos tämäkin. En tiedä onko tämä muutos se tärkein sieltä muutosten toivomuslistalta mikä on varmaan jo piiiiitkän käsivarren mittainen :)

 

Sama kuukausinimen sähläys kävi myös viimekerralla. Ehkä ensi kerralla sen joku tarkistaa, ennen tuotantoon viemistä.

 

 

 

 


13 kommenttia

Ruotsin puolella ollaan pienen hitusen edellä tiedottamisessa:

 

Idag kom det ett nytt gui och image.

 

Inte särskilt mycket nytt som ni märker av kan man väl förenklat säga.

 

Markus Johansson

Telia Kundservice

 

Ei paljon, mutta kerrottiin sentään päivityksestä :)

 

Linkki:

http://www.minhembio.com/forum/index.php?s=56c883ca7a4cc00510da7a967cda072d&showtopic=87235&page=483

 

Tuo juneta luki jo ennen eilistä päivitystä.

Mulle tuli tänään päivitys VIP1853 boksiin. Käynnistyksen yhteydessä se valitti mahdollisesta kiintolevyongelmasta ja antoi virheen 702. Yritin myös aloittaa laajemman kiintolevytarkistuksen, mutta valitti että palveluun ei saada yhteyttä. Ilmeisesti se ei saa kiintolevyyn nyt jostain syystä yhteyttä. Myöskään tallennuksia ei näy ja tallennus lähtee käyntiin, mutta se menee verkkoon. En ole vielä ollut asiakaspalveluun yhteydessä.

No ei saatu asiakaspalvelunkaan laitetta toimimaan, eli meni vikaselvitykseen. 

Nyt toimii. Vikapalvelu soitti ja ihmettelin mun modeemia. En muistanut että mulla oli käytössä joku Telewellin modeemi. No Thomsonin vaihto paikalleen, factory reset ja kaikki toimii taas. :)

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Kaikenmaailman ö-luokan uudistuksia piirroksineen ja kuvineen ja hipsuineen säädellään sivuille joka toinen päivä, mutta yksi on ja pysyy: Viihdeboxin päivityksen sisältöinfoa ei sivuille saada kirveelläkään! 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Olen teidän kanssa ehdottomasti samaa mieltä, että tuo listaus Viihdepaketin päivityksistä olisi ihan paikallaan. Tästä on välitetty pyyntöä ja toivetta eteenpäin talon sisällä aiemminkin, mutta toimitin myös tämän viestiketjun eteenpäin. Tuotepäällikkö ja Viihdepaketin kimpussa työskentelevät ovat siis tietoisia näistä teidän kommenteista.

Toivotaan, että tällainen listaus saataisiin jakoon aina kun päivityksiä tulee. Tiedotetaan tästä tarkemmin, kunhan asiaan saadaan selvyyttä.

Mitä uudistuksia tämä päivitys on tuonut?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Päivitys sisälsi käyttöliittymän suorituskyvyn parannuksia ja kohdistuivat ohjelmakirjaston sarjanäkymään sekä muistilistaan. Päivitykset olivat siis tällaisia pieniä käytettävyyteen liittyviä parannuksia. Tämä "Juneta" ongelma, mistä mainitsitte, niin sekin on jo korjauksessa ja tulee kenties seuraavan päivityksen yhteydessä kuntoon :)

Muuttuiko päivityksessä menun tallennukset "napin" paikka lähemmäs ykköspaikkaa, vai tuntuuko vain tältä. Menee lähes aina pitkäksi kun hakee tätä "nappia" 🙂 Tämä olisi jo hyvä päivitys jos näin on, vielä kaksi paikkaa niin tärkein "nappi" on oikeassa paikassa. Tämä tietenkin mun mielipiteeni.

Joo aikaisemmin oli kolme painallusta sivulle. Eikö tallenuksille voisi jo vihdoin saada omaa pikanäppäintä?

Kiitos, että Tapahtuma-areena poistui. Se olikin turha, koska sieltä ei koskaan tullut mitään.

Mitä tarkoittaa, että ohjelmakirjaston sarjanäkymä muuttui? Ainakaan minulla MTV Sportsin jääkiekko-otteluiden nimet eivät näy valikossa, koska turha mainoskuva peittää lähes koko tilan. On tosi vaikea etsiä oikeaa ottelua, kun niiden nimet eivät näy ruudussa.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@naur1s kirjoitti:
Joo aikaisemmin oli kolme painallusta sivulle. Eikö tallenuksille voisi jo vihdoin saada omaa pikanäppäintä?

Tuo pikanäppäin tallennuksiin olisi kyllä hyvä idea. Itselläkin on sellainen tilanne, että tulee käytettyä Viihdepaketissa eniten juuri tallennustoimintoa ja katsottua ohjelmia sitten tallenteiden kautta. Laitan ideaa eteenpäin palvelun kehittäjille.

Vastaa