peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
143261 Kirjoitusta
49030 Jäsentä
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Digiboksin vaihtokampanja



Highlighted
Talonpoika
Rekisteröitynyt: ‎15-07-2015
Kirjoituksia: 4
1/11

Digiboksin vaihtokampanja

Oletteko vaihtaneet uuden malliseen digiboksiin? Minulle soitettiin ja tilasin laitteen, sitä vaan ihmettelen että mitään tilausvahvistusta ei ole tullut. Laitteen toimituksen kerrottiin kyllä kestävän. Tilauksen tein jo viikko sitten.

0 tykkäystä
10 vastausta
VIP
Rekisteröitynyt: ‎08-08-2012
Kirjoituksia: 1 235
2/11

Vs: Digiboksin vaihtokampanja

Ainakin joskus aiemmin osa kampanjoista on toteutettu siten, että joku alihankkija soittaa asiakkaita läpi. He sitten keräävät tilaukset talteen ja ne toimitetaan isompina pumpseina Telian suuntaan ja vahvistuksia saapuu vasta sitten kun tilaukset ovat menneet Telialle käsittelyyn. Mahtaisikohan tässä olla tämän kaltaisesta tilanteesta kyse...

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 543
3/11

Vs: Digiboksin vaihtokampanja

@eivaantoimi: Kyse voi olla @kjns:n kuvailemasta tapauksesta, mutta jos haluat selvittää asiaa tarkemmin, niin otathan yhteyttä esimerkiksi chatin kautta. Chattiin pääset kirjautumalla telia.fi:hin täällä Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Talonpoika
Rekisteröitynyt: ‎15-07-2015
Kirjoituksia: 4
4/11

Vs: Digiboksin vaihtokampanja

Joo, puhelu kuulostikin siltä että tuli jostain "muualta", täytyy vielä odotella ja tarvittaessa palata asiaan.

0 tykkäystä
Viestinviejä
Rekisteröitynyt: ‎06-04-2009
Kirjoituksia: 346
5/11

Vs: Digiboksin vaihtokampanja

Ihmettelin kuukauden jälkeen kun purkkia ei kuulu. Chatissa selvisi että ¨tilaus oli jäänyt roikkumaan¨ ja lupasivat nyt laittaa sen oikeasti liikkeelle. Pienenä yllätyksenä tuli, että ilmaiseen laitepäivitykseen tulee kuitenkin mukaan 30 eur toimitusmaksu, meneeköhän tämä nyt ihan siten kuin pitää??

0 tykkäystä
Talonpoika
Rekisteröitynyt: ‎15-07-2015
Kirjoituksia: 4
6/11

Vs: Digiboksin vaihtokampanja

Ei minulle ainakaan mainittu että tulee muita kuluja, vaihtokampanjan sivuillakaan en moista huomannut. Saa jäädä boksi sitten vaihtamatta jos 30€ maksaa.

0 tykkäystä
Talonpoika
Rekisteröitynyt: ‎07-07-2018
Kirjoituksia: 1
7/11

Vs: Digiboksin vaihtokampanja

Tämähän on täyttä kuluttajan huijaamista. Sivuilla (https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/mika-telia-tv/tv-boksi/uusi-digiboksi) luvataan uusi digiboksi täysin veloituksetta:

-"päivitä käytössäsi oleva digiboksi uuteen ilman lisämaksuja"

-"Päivitä nyt Telia TV -digiboksi uuteen täysin veloituksetta."

 

Asiakaspalvelusta sain vastauksen, että uuden digiboksin saa jos tekee 2 vuoden määräaikaisen sopimuksen. Jos vielä 30 euron toimitusmaksu vaaditaan, niin kyllä asiakasta huijataan törkeästi.

 

Tämä on kyllä ala-arvoista Telialta. Kuluttajaviraston mukaan "Harhaanjohtavien tai totuudenvastaisten tietojen antaminen on kielletty sekä markkinoinnissa että asiakassuhteessa" (

https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/markkinointi-ja-asiakassuhde/sopimaton-markkinointi-ja-menettel...).

 

Tein jo tästä virallisen ilmoituksen kuluttajavirastoon. 

 

 

Talonpoika
Rekisteröitynyt: ‎15-07-2015
Kirjoituksia: 4
8/11

Vs: Digiboksin vaihtokampanja

Minulle tulleessa puhelussa puhuttiin ja yritettiin kaupitella kaikkea muuta. Varsinaiset boksiin liittyvät asiat käytiin aika nopeasti läpi, puhelu kesti 7min 33s. Taidan perua koko vaihtohomman!!!

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 612
9/11

Vs: Digiboksin vaihtokampanja

Minäpä selvittelen tätä ja palailen kun saan lisätietoa!


Tykkäsitkö? Paina peukkua! | Hyväksy viesti ratkaisuksi jos asia ratkesi tällä. | Apua saat myös Telia.fi -sivuilta.



0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 612
10/11

Vs: Digiboksin vaihtokampanja

Eli jos boksin tilaa tältä sivustolta >> https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/mika-telia-tv/tv-boksi/uusi-digiboksi  on se maksuton, eikä toimituskulua tule. Jos boksin yhteydessä tilaa muita laitteita kuten langattomia lähettimiä, veloitetaan silloin toimitusmaksu normaalisti. Toivottavasti tämä selvensi asiaa.


Tykkäsitkö? Paina peukkua! | Hyväksy viesti ratkaisuksi jos asia ratkesi tällä. | Apua saat myös Telia.fi -sivuilta.