peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54659 Jäsentä
155425 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

E-lasku liigapassista?



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎28-09-2018
Kirjoituksia: 1
1/9

E-lasku liigapassista?

Voinko tilata liigapassin laskun e-laskuna? Mihin näistä se kuuluu, kun ei ole Telian kaapeli-TV, eikä Telian laajakaista?  

 

  •  Matkapuhelinlaskuilla tunnistetiedot ovat viimeisimmän laskun viitenumero ja yksi laskulla laskutettu matkapuhelinnumero.
  • laajakaista-, kotipuhelin- ja yhteislaskuilla tunnistetiedot ovat viimeisimmän laskun viitenumero ja laskulta löytyvä Yksilöintitieto.
  • Kaapeli-TV -laskuilla tunnistetieto on viimeisimmän laskun viitenumero.
  • Rahoituksen laskuilla tunnistetieto on henkilötunnus.
0 tykkäystä
8 vastausta
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2018
Kirjoituksia: 99
2/9

Vs: E-lasku liigapassista?

Moikka @Noppajojo ja tervetuloa tänne Yhteisöön! 

 

Pystyt myös Liigan valita e-laskuksi. Jos se on sinulla Telia TV -sovelluksella, niin silloin se menee laajakaistatuotteena. Pystyt kytkemään e-laskun omassa verkkopankissasi. Tässä vielä varmuudeksi ohjeistusta e-laskutuksesta.


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎14-08-2018
Kirjoituksia: 6
3/9

Vs: E-lasku liigapassista?

Olen tehnyt omasta liigapassistani e-laskusopimuksen 10.11.2018, mutta en ole saanut e-laskua pankkiini. Seuraava lasku tuli 22.11. sähköpostitse. Missä mättää???

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-09-2018
Kirjoituksia: 134
4/9

Vs: E-lasku liigapassista?

@masterfinn Voi olla, että tuossa välissä lasku on ehtinyt jo muodostua vanhan laskutustavan mukaan ja siksi ei ole lähtenyt e-laskuna. Seuraavan laskun pitäisi tulla suoraan verkkopankkiisi, voit myös tarkistaa telia.fi -sivuilta kirjautumalla, mikä laskutustapa sinulla on käytössä.


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎14-08-2018
Kirjoituksia: 6
5/9

Vs: E-lasku liigapassista?

E-laskusopimus on siis tehty jo 10.11. ja seuraava lasku on päivätty ja lähetetty sähköpostitse 22.11. eli 12 päivää e-laskusopimuksen tekemisen jälkeen. Voisi kuvitella, että laskutustavan muutos olisi jo ehtinyt päivittyä?

 

Omilla sivuillani laskutustapana lukee "Sähköinen" + sähköpostiosoite laskua varten. Muita laskutusvaihtoehtoja ei tarjota, "Muokkaa" -kohdassa voi muokata vain sähköpostiosoitetta.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-09-2018
Kirjoituksia: 134
6/9

Vs: E-lasku liigapassista?

12 päivää on siinä välissä, mutta laskut kirjataan järjestelmästä ennenkuin ne lähtevät sinulle postiin. Joten lasku on todellisuudessa luotu jo ennen tuota 22.11. päivää. Nyt vielä kannattaa tarkistaa e-laskutus tiedot verkkopankista, että olet valinnut e-laskuttaja vaihtoehdoista: Telia laajakaistalaskutus, muutoin e-lasku ei kytkeydy Liigapaketille oikein.


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎14-08-2018
Kirjoituksia: 6
7/9

Vs: E-lasku liigapassista?

Laajakaistalaskutus oli valittuna e-laskusopimukseen täältä saadun ohjeen mukaisesti.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎14-08-2018
Kirjoituksia: 6
8/9

Vs: E-lasku liigapassista?

Eipä tullut seuraavakaan lasku verkkopankkiin vaan sähköpostitse. Verkkopankissani näkyy tehdyt e-laskusopimukset, e-laskusopimus on tehty 10.11.2018, e-laskuttaja on Telia Finland Oyj ja maksun aihe on laajakaista-, lanka- ja yhteislasku.

 

Miksi ei toimi?

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 903
9/9

Vs: E-lasku liigapassista?

Hei @masterfinn!

 

Oletko tehnyt e-laskun kytkennän seuraavan ohjeen mukaan:

LAAJAKAISTA-, KOTIPUHELIN- JA YHTEISLASKU

  1. Tarvitset viimeisimmän laskusi viitenumeron ja yksilöintitiedon. Huom! Yhteislaskun yksilöintitieto saatetaan ilmoittaa laskulla muodossa 1234567/1/1. Yksilöintitieto kirjataan kuitenkin muodossa 1234567. Yksilöintitiedon sijaan laskustasi voi löytyä asiakastunnus, jota voit käyttää yksilöintitiedon sijaan..
  2. Kytke e-lasku omassa verkkopankissasi valitsemalla laskuttajalistasta Telia Finland Oyj ja laskutusaihe Laajakaista, -lanka- ja yhteislasku.
  3. Anna e-laskun kytkentäikkunassa viitenumero ja yksilöintitieto. Syötä viitenumero ilman välilyöntejä.

EN SAANUT E-LASKUA, VAIKKA TEIN SOPIMUKSEN

E-laskun kytkentä on ikävästi osunut liian lähelle seuraavan laskun muodostumista ja siksi olet saanut laskun vielä entisellä laskutustavalla (paperilaskuna tai sähköpostilaskuna).

Jos saat vielä toisenkin laskun vanhalla laskutustavalla, on e-laskun kytkentä verkkopankissasi jostain syystä epäonnistunut. Kytke e-lasku verkkopankissasi uudelleen ohjeiden mukaan. Jos haluat poistaa alkuperäisen kytkennän verkkopankistasi, tee uusi kytkentä vasta poistoa seuraavana päivänä.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump