peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52570 Jäsentä
151315 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

E-laskun kytkennässä ongelmia



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎07-01-2019
Kirjoituksia: 2
1/8

E-laskun kytkennässä ongelmia

Hei !  Mikähän siellä teliassa mättää, on tilattu jo syksyllä e-lasku, kaikki piti olla kunnossa telialta tuli viesti, että näkyy e-lasku heillä, mutta jo kolme paperilaskua tullut sen jälkeen. Olin yhteydessä teliaan käskivät käydä pankissa, kävin siellä näkyi että e-lasku jo tehty syksyllä, Huomenna olis taas paperilaskun eräpäivä Hymiö Surullinen

 

Edit NikoNo: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

0 tykkäystä
7 vastausta
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 096
2/8

Vs: E-laskun kytkennässä ongelmia

Mokka @Kapuli68 ja tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan!

 

Tässä on nyt varmaan käynyt jokin pieni kömmähdys. Tätä ei oikeastaan ole mahdollista korjata muutoin, kuin kytkemällä e-lasku uudelleen verkkopankissa. Suosittelen toimimaan niin, että poistat nykyisen e-laskusopimuksen kokonaan ja odotat seuraavaan päivään, jolloin lisäät sopimuksen sinne uudelleen.

 

Tärkeää on huomioida, että laskuissa on tuotekohtaisia eroja, kuinka kytkentä pitää tehdä. Tärkeää on myös valita oikea laskuttaja, kun Teliaa hakemalla löytyy usein monta vaihtoehtoa. 

 

Täältä löydät tarkat e-laskun kytkentäohjeet, joiden perusteella ei voi mennä vikaan.


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎07-01-2019
Kirjoituksia: 2
3/8

Vs: E-laskun kytkennässä ongelmia

Hei ! Olen kolme kertaa tehny e-lasku sopimuksen, ja poistanu entisen, ja telialta on tullut toisen e-lasku sopimuksen jälkeen viesti, että näkyy heillä, josta mulla kopio.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 096
4/8

Vs: E-laskun kytkennässä ongelmia


@Kapuli68  kirjoitti:

Hei ! Olen kolme kertaa tehny e-lasku sopimuksen, ja poistanu entisen, ja telialta on tullut toisen e-lasku sopimuksen jälkeen viesti, että näkyy heillä, josta mulla kopio.


Jokin siinä on kuitenkin mennyt pieleen, kun paperilaskua pukkaa edelleen. E-lasku on kuitenkin pankkien palvelu, joten sitä ei meidän toimesta voida kytkeä. Tämä saadaan ratkaistua varmasti kuntoon kun kytketään e-lasku sinun verkkopankista uudelleen.

 

1. Poista nykyinen e-laskusopimus verkkopankista ja odota seuraavaan vuorokauteen

2. Valitse oikea laskuttaja ja oikea tuote

3. Kytke e-lasku uusimman laskun viitteellä ja yksilöintitiedolla (tarkat ohjeet yllä)

 

Näiden toimenpiteiden jälkeen e-lasku näkyy meidän järjestelmässä noin viikon kuluessa, jolloin seuraava lasku tulee e-laskuna suoraan verkkopankkiin.


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2016
Kirjoituksia: 6
5/8

Vs: E-laskun kytkennässä ongelmia


@Kapuli68  kirjoitti:

Hei !  Mikähän siellä teliassa mättää, on tilattu jo syksyllä e-lasku, kaikki piti olla kunnossa telialta tuli viesti, että näkyy e-lasku heillä, mutta jo kolme paperilaskua tullut sen jälkeen. Olin yhteydessä teliaan käskivät käydä pankissa, kävin siellä näkyi että e-lasku jo tehty syksyllä, Huomenna olis taas paperilaskun eräpäivä Hymiö Surullinen

 

Edit NikoNo: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi


Samoin on käynyt myös minulla. Ei ole tullut verkkopankkiin e-laskua vaan on lähetetty paperinen ja paperilasku lisällä. E-lasku tilattu syksyllä ja aspa väittää että heillä on tiedoissa että e-lasku on tilattu. Minulla verkkopankissa näkyy e-lasku tilattuna. Paperilaskua vaan pukkaavat näköjään väkisin.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2016
Kirjoituksia: 6
6/8

Vs: E-laskun kytkennässä ongelmia


@NikoNo  kirjoitti:

@Kapuli68  kirjoitti:

Hei ! Olen kolme kertaa tehny e-lasku sopimuksen, ja poistanu entisen, ja telialta on tullut toisen e-lasku sopimuksen jälkeen viesti, että näkyy heillä, josta mulla kopio.


Jokin siinä on kuitenkin mennyt pieleen, kun paperilaskua pukkaa edelleen. E-lasku on kuitenkin pankkien palvelu, joten sitä ei meidän toimesta voida kytkeä. Tämä saadaan ratkaistua varmasti kuntoon kun kytketään e-lasku sinun verkkopankista uudelleen.

 

1. Poista nykyinen e-laskusopimus verkkopankista ja odota seuraavaan vuorokauteen

2. Valitse oikea laskuttaja ja oikea tuote

3. Kytke e-lasku uusimman laskun viitteellä ja yksilöintitiedolla (tarkat ohjeet yllä)

 

Näiden toimenpiteiden jälkeen e-lasku näkyy meidän järjestelmässä noin viikon kuluessa, jolloin seuraava lasku tulee e-laskuna suoraan verkkopankkiin.


@NikoNo puhuu puuta heinää. Juuri näin on toimittu, silti lähetätte paperilaskun. Lähettäisit edes sen sähköpostilaskun josta on alunperin sovittu. Syytätte asiakastanne näistä ongelmista. Telian tapako ?

 

Edit ReOlivia: Korjattu tägäys

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 096
7/8

Vs: E-laskun kytkennässä ongelmia


@Vikatila  kirjoitti:
Niko No puhuu puuta heinää. Juuri näin on toimittu, silti lähetätte paperilaskun. Lähettäisit edes sen sähköpostilaskun josta on alunperin sovittu. Syytätte asiakastanne näistä ongelmista. Telian tapako ?

En mä sentään höpöjä puhu Hymiö Onnellinen

E-lasku on pankkien palvelu. joten se täytyy siksi kytkeä omatoimisesti verkkopankissa. Onko sinulle @Vikatila kertaakaan lasku e-laskuna, vai tuleeko aina paperisena?

 

Jos se ei ole kertaakaan vielä toiminut, niin kannattaisi tehdä kytkentä uudelleen, kuten tuossa aiemmin ohjeistin. Tiedän kokemuksesta, että tämän tyyppiset tilanteet on saatu ratkaistua kyseisellä tempulla.


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎14-01-2019
Kirjoituksia: 1
8/8

Vs: E-laskun kytkennässä ongelmia

Olen yrittänyt tilata e-laskun todella useaan kertaan enkä kertaakaan ole onnistunut. Lasku tulee sentään mailiin, mutta unohtuu säännöllisesti maksaa... kokeilenpas kerran noilla Nikon pettämättömiksi väitetyillä ohjeilla...

0 tykkäystä