E-laskussa ongelmia

  • 23 January 2019
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Miksi E-lasku muuttunut paperilaskuksi, e-lasku ollut 2vuotta käytössä ja nyt tullut 3 paperilaskua.


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

Hei @sepesv ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön! :smileyhappy:


 


E-laskun ei pitäisi itsestään tipahtaa pois. Eihän sinulla ole pankin kanssa tapahtunut mitään muutoksia? Et ole esimerkiksi siirtänyt tiliäsi toiseen pankkiin, tai vaihtanut tilitietoja? Nämä ovat usein syynä e-laskutuksen pois tipahtamiseen. Pankkien välillä e-laskusopimukset saattavat myös siirtyä jos siirrät tilisi toiseen pankkiin, mutta eteen on tullut tilanteita, ettei näin kuitenkaan ole tapahtunut.


 


E-laskutussopimus on aina myös erikseen kytkettävä mobiililiittymille, sekä laajakaistaliittymille. Eli toisin sanottuna jos olet esimerkiksi nettiliittymäsi päivittänyt mobiilinetistä kiinteään laajakaistaan, e-laskusopimus tulisi tehdä uudelleen laajakaistaliittymäsi laskun tiedoilla. Täällä on tarkempi ohjeistus e-laskun kytkentään kummassakin tapauksessa.


 


Selventävätkö nämä yhtään asiaa?


 


Emme suoraan pääse täältä Yhteisön kautta asiakastietoihin käsiksi, mutta voimme  asiakaspalvelun kautta vilkaista tarkemmin, jos näkisimme tähän jotakin syytä miksi näin on käynyt. Chatin kautta tavoitat meidät vuorokauden ympäri, ja chat-ikkuna pongahtaa esiin asiakassivuille kirjautumisen jälkeen :smileyhappy:

Vastaa