EI toimi verkkonauhoitukset.


Hei! Onkos jollain muulla tänään yhteysvirhe virhekoodi 525 yrittäessä katsoa sonera viihteen nauhoituksia.?  Soneran chattiin ei pääse kirjoittamaan. olisi kiva tietää onkos vika yleinen vai vain minulla. Vikailmoitusta ei soneran häiriötiedotteissa ole.. Netti kyllä toimii ja tv näkyy.


11 kommenttia

Et ole yksin ongelman kanssa: http://klaani.sonera.fi/t5/Tv-ohjelmat-leffat-ja/Verkko-tallennukset-ei-toimi/m-p/97344#M193

Just! Onkohan mitään tietoo kellään koska taas toimii?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Jos tiedät Soneran niin ainakaan sieltä ei tietoa heru... Elikkäs odotellaan ja katotaan joskos jossain vaiheessa toimisi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
sorama, vieläkö on probleemeja? Tänään tuntuu olleen muillakin tosiaan noita probleemeja ja useimmiten ne ovat korjaantuneet joko digiboxin resetoinnilla tai ohjelmiston uudelleenasennuksella. Jos sinulla on vielä ongelmia niin kokeile noita, siis jos et ole jo kokeillut.

olkitu, mitä tarkoitat että tietoa ei tule? 🙂
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Voisi mm... olla virheilmoituksiin kunnon selitykset... Niistä sitten normaalikin kotikäyttäjäkin ymmärtää...

 

Häiriöilmoitukset voisi olla ajantasalla... muuten niissä ei oikein iloa ole...

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Totta ja olen samaa mieltä. Kysyn tuosta huomenna jahka pääsen toimistolle, että miksi näistä tämänpäiväisistä probleemeista ei ole vikatiedotetta.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Kiitoksia etukäteen...

 

En tiedä mutta olen tota Motorolan boksia lähes kokoajan uudelleenkäynnistellyt... ja latautuu valkoiseen ruutuun asti.. eikä oikein etene...

 

On myös resetoitu ...

 

Verkkoliikenne ei toimi tohon Sonera Viihteessä... IPTV liikenne toimii.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@sorama , jokos vermeet toimivat? Jäi eilen kirjoittamatta tuosta chatista että kyllä se toimii mutta se kertoo virheellisesti että jonosija on 0 ja jonoaika on 0 kun sinne todellisuudessa voi olla vähän ruuhkaa. Mutta kyllä ne siellä vastaa ja chat toimii :)

@olkituasiasta on tehty tänään vikatiedote ja se sisältää myös toimintaohjeen. Asiasta vastaava taho otti itselleen tästä tapauksesta palautteen vastaan, jotta jatkossa häiriötiedotteissa olisi jatkossa tiedote jo aikaisemmassa vaiheessa. Toisaalta hyvä että tällainen tuli esille mutta harmi että tällaisessa asiayhteydessä.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Kiva että vikailmoitus on... sekä häiriöilmoitus... kesti vain yhden päivän kun ilmestyi sivuillenne... Tänne Klaaniinkin saatiin se ilmoitus paljon nopeammin...

 

Ongelman ratkaisu ohjeet mitä on:

 

- Resetoi / uudelleenkäynnistä laitteet

 

Minulla vain hauska vika että nyt firmware ei suostu latautumaan...

 

-> On resetoidu ja uudelleenkäynnistetty...

 

IPTV liikenne kunnossa VLAN 252. Toimii VLC:ssä. Internet yhteys kunnossa...

 

EDIT: Käynnistys toimii eri laittella... Jossa taas ei toimi IPTV ja sitten siirtää sen vain toiselle... Koska ei vain jaksaisi siihen sitä laittaa...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Siksi he ottivatkin tämän palautteena vastaan, että vasta tänään tiedote asiasta tuli. Kuulin muuten juuri että vikatiedottamiseen liittyen meille tulee lähiaikoina todella hieno uudistus, siitä myöhemmin lisää kun sen aika on mutta sen voin paljastaa että siitä on tosi iso apu esimerkiksi tällaisissa tilanteissa mitä eilen oli!


 


Hmm, tuo sinun probleema. Olet siis ainakin digiboxin resetoinut mutta mites se reititin? Muistanko väärin mutta sinulla oli käytössä jotain muita laitteita kuin meiltä tulleita..? Oletko kokeillut (ja voitko kokeilla) pelkästään meidän laitteilla, lähteekö softa sitten asentumaan?


 


Jos ei lähde sittenkään niin sitten ei auta muu kuin teet meille vikailmoituksen vaikka sieltä Omien Sivujen kautta, ainakaan itse en keksi muuta tähän probleemaan.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

En tiedä missä vika... Mutta sain softan asentumaan kyllä toisella reitittimellä... (joka kyllä ei kyllä ole teidänkään)

 

Inteno kun ei sitten se IPTV tahtonut toimia ollenkaan... Sen resetointi joka päivän kyllä olisi niin työlästä... joten ei kiitos...

 

On aikaisemmin mennyt pääreitittimelläkin... mutta se on minun ongelmani nyt... Silti erikoista että toimii melkeinpä samanlaisella reitittimellä, jossa nyt ei ole asetettu IPTV:tä niin toimii... Ja on toiminut muillakin laitteilla ja toiminut ennenkin... Eikä mitään virheilmoitusta vaan valkoinen ruutu... Starting softwaren jälkeen.

 

 

En saa teidän laitteita suoraan ulkoverkkoon, sillä IPv4 osoitteet on loppu verkostani... niitä kun on vain 5kpl ja sitten alkaa laitteitani putoilemaan verkosta...

 

Vastaa