En pääse sonera viihteeseen

  • 13 March 2017
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei aloin sitäkysymään en pääse sonera viihteeseen kun yritän kirjautua omilla tunnuksilla niin ilmoittaa että olen muka kirjautunut viielle eri laitteelle vaikka olen kirjautunut vaan yhelle laitteelle eli tietokoneeseen ja kun olen lopettanut katselun niin olen kirjautunut ulos


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@jonel85 kirjoitti:

Hei aloin sitäkysymään en pääse sonera viihteeseen kun yritän kirjautua omilla tunnuksilla niin ilmoittaa että olen muka kirjautunut viielle eri laitteelle vaikka olen kirjautunut vaan yhelle laitteelle eli tietokoneeseen ja kun olen lopettanut katselun niin olen kirjautunut ulos




Tervehdys @jonel85!


 


Etsin sinulle vastauksen...


 


---


 


Kuinka monella eri laitteella voin käyttää palvelua?


 


Voit käyttää Sonera Viihteen netti- ja mobiilipalveluita yksillä tunnuksilla neljällä eri laitteella, mutta vain yhdellä laitteella kerrallaan. Palvelu muistaa käytössäsi olleet laitteet kuukauden ajan. Mikäli tarvitset apua laitteiden poistamisessa tunnuksiltasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.


 


Lähde: https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Usein-kysyttya-Sonera-Viihteen-mobiilipalvelusta?id=1024


 


---


 


Ilmeisesti käytät selaimen kautta Sonera Viihdettä, jos poistat myös selainhistorian niin Sonera Viihde -palvelu tulkitsee sen aina uudeksi laitteeksi.


 


Jos haluat poistaa laitteita Sonera Viihteestä, niin sinun tulee olla yhteydessä Soneran asiakaspalveluun muiden kanavien kautta tai esimerkiksi 24/7 avoinna olevaan chat-asiakaspalveluun jonka löydät Omien Sivujen etusivun oikean puolen alareunasta :)


 

Vastaa