Etätallennus

  • 15 November 2019
  • 9 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Milloin tulossa kuntoon? Pari tärkeää ohjelmaa jäi tallentamatta, koska minläänlaista ilmoitusta ei häiriöstä annettu... Kiva maksaa 6,5 eekkeriä tuostakin palvelusta erikseen ??


9 kommenttia

Eipä pääse netin kautta kirjautumaan, joten tallentaminen on hankalaa.

Vikailmoitusta ei ole tullut. Pitää sätin kautta kysellä.

On siitä häiriötiedote tehty eilen 14.55. That's it. Ite huomasin vahingossa kun ei päässyt kirjautumaan ja tarkistaa tallennuksia. 

Chatin kautta sain asian tietoon. Laittoi vastaukseksi vain linkin ja poistui välittömästi... ??

Korjausarviota ei ole tällä hetkellä antaa mutta ongelma on tutkinnassa.

 

Eilen meillä oli chatin puolella häiriötilanne josta johtuen teknisenpuolen chat ei sulkeutunutkaan klo 20:30 kuten pitää. Kollega myös tunnisti eiliseltä kuvailemasi tilanteen kun hän oli selvittämässä chatin ongelmaa ja kääntämässä asiakkaita asiakaspalvelun puolelle että eivät jää ilman palvelua kun teknisellä puolella ei ollut enää vastaajia paikalla. 

Sinun kohdallasi oli käynyt virhe ja hän oli käännön yhteydessä kopioinut keskustelukenttään häiriötiedotteen osoitteen joka oli tarkoitus laittaa asiakaspalvelun kollegalle tiedoksi. Pahoittelut tästä!

 

Kääntyikö keskustelu kuitenkin normaalisti ja keskustelu jatkui asiakaspalvelun kanssa?

Kai tuosta nyt jotain hyvitystä saa jos pitempään jatkuu? Maksullinen palvelu kuitenkin jne. 


@JuhoOlliLo@  kirjoitti:

Korjausarviota ei ole tällä hetkellä antaa mutta ongelma on tutkinnassa.

 

Eilen meillä oli chatin puolella häiriötilanne josta johtuen teknisenpuolen chat ei sulkeutunutkaan klo 20:30 kuten pitää. Kollega myös tunnisti eiliseltä kuvailemasi tilanteen kun hän oli selvittämässä chatin ongelmaa ja kääntämässä asiakkaita asiakaspalvelun puolelle että eivät jää ilman palvelua kun teknisellä puolella ei ollut enää vastaajia paikalla. 

Sinun kohdallasi oli käynyt virhe ja hän oli käännön yhteydessä kopioinut keskustelukenttään häiriötiedotteen osoitteen joka oli tarkoitus laittaa asiakaspalvelun kollegalle tiedoksi. Pahoittelut tästä!

 

Kääntyikö keskustelu kuitenkin normaalisti ja keskustelu jatkui asiakaspalvelun kanssa?


En jäänyt chattiin katsomaan kääntyikö enää. Hieman kiireessä sinne muutenkin kirjottelin. Eihän tuossa linkin lähettämisessä mitään vikaa ollut, sain siitä tarvittavan tiedon. Siitä infoamisesta (tai siis sen puutteesta) olin vain hieman närkästynyt. Kiitokset vastauksesta


@Syrjaelae@  kirjoitti:

Kai tuosta nyt jotain hyvitystä saa jos pitempään jatkuu? Maksullinen palvelu kuitenkin jne. 


Hyvitykset katsotaan aina tapauskohtaisesti korjauksen jälkeen ja ongelman mukaan. Nyt tallennus-palvelu itsessään toimii kyllä mutta tallennusten asettaminen etätallennus-sivulta ei onnistu.

 


@Makelel3@  kirjoitti:


En jäänyt chattiin katsomaan kääntyikö enää. Hieman kiireessä sinne muutenkin kirjottelin. Eihän tuossa linkin lähettämisessä mitään vikaa ollut, sain siitä tarvittavan tiedon. Siitä infoamisesta (tai siis sen puutteesta) olin vain hieman närkästynyt. Kiitokset vastauksesta

 

 Tämän takia on hyvä että nostit asian esiin. Sait tarvittavan tiedon mutta tällaisesta kohtaamisesta ei vältämättä kovin hyvä asiakaskokemus jää ja se ei ole tietenkään tarkoitus :smileyhappy:

Saisiko vianselvitystä/korjausta hoputettua tehokkaammin. Olisi kiva jos vaikka tänään saisivat vian aiheuttajan selville ja korjattua. Tuntuu vähän saamattomuudelta jos tällainen on useita päiviä vialla.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@mpiki@  kirjoitti:

Saisiko vianselvitystä/korjausta hoputettua tehokkaammin. Olisi kiva jos vaikka tänään saisivat vian aiheuttajan selville ja korjattua. Tuntuu vähän saamattomuudelta jos tällainen on useita päiviä vialla.




Viankorjauksessa on edistytty ja pyritään tietysti parhaamme mukaan saamaan etätallennus kuntoon mahdollisimman pian. Tänne keskusteluun kävi juuri asiantuntijamme vastailemassa myös tuosta häiriön korjaustilanteesta, itse häiriöilmoitukseen tosiaan päivitämme tiedon myös samantien kun vika on korjattu.

Vastaa