Eurosport 1 ei ole enään valittavissa MIX M pakettiin.

  • 31 December 2017
  • 9 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Onko siirtynyt ilmaiskanavaksi?


9 kommenttia

Kunniamerkki +14

Kyseessä kaapeli-tv vai Telia tv digiboksilla? Tuolla https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/minulla-on-jo-telia-tv/koko-valikoima sanotaan kun klikkaa tutustu ko. paketin kohdalta että Mix m pakettiin kanavan voi valita ainoastaan Telia tv digiboksilla palveluun. Olisiko tästä kyse?

Kyseesä on kaapelotv:n paketti


@te3hpurp kirjoitti:

Onko siirtynyt ilmaiskanavaksi?


Moikka te3hpurp!

 

Eurosport 1 vapautui katseltavaksi kaikille kaapelikorttiasiakkailelmme joulukuun alkupuolella, joten se ei ole enään mukana tuolla valittavissa kanavapaketeissa. :)

 

Eurosport 1 pitäisi siis näkyä sinulle (mikäli kortti vain löytyy) kanavapaikalla 270 ja HD:na 272.

 

Mahtia uuttavuotta ja hauskoja hetkiä television ääressä! :cathappy:


@TomiPi kirjoitti:

@te3hpurp kirjoitti:

Onko siirtynyt ilmaiskanavaksi?


Moikka te3hpurp!

 

Eurosport 1 vapautui katseltavaksi kaikille kaapelikorttiasiakkailelmme joulukuun alkupuolella, joten se ei ole enään mukana tuolla valittavissa kanavapaketeissa. :)

 

Eurosport 1 pitäisi siis näkyä sinulle (mikäli kortti vain löytyy) kanavapaikalla 270 ja HD:na 272.

 

Mahtia uuttavuotta ja hauskoja hetkiä television ääressä! :cathappy:


Jassoo... Siis VAIN ja ainoastaan kaapelikortilla näkyy ilmatteix?

Minulla on telia viihde - siis ARRIS 4302 boxi.

Pitäisikö minun lopettaa Telia viihde ja ottaa kortti käyttöön jotta näkisin EuroSport 1 ilman erillistä veloitusta?

 

Kunniamerkki +14

@esapit kirjoitti:




Jassoo... Siis VAIN ja ainoastaan kaapelikortilla näkyy ilmatteix?


Minulla on telia viihde - siis ARRIS 4302 boxi.


Pitäisikö minun lopettaa Telia viihde ja ottaa kortti käyttöön jotta näkisin EuroSport 1 ilman erillistä veloitusta?


 




Niin, se on harmi että Telialla ei viihteeseen kuulu perusmaksun hinnalla mitään lisäkanavia, ainoastaan peruskanavat. Ne on niitä sopimusasioita varmaankin taas jälleen kerran.. Eikä myöskään kanavia voi ostaa erikseen järkevällä hinnalla, kuten Elisalla voi valita extra kanavia alk. 2,90e/kk jonkun paketin päälle.

Eurosport 1 on tosiaan peruskanavien joukossa ainoastaan kaapelikortilla. Syynä on meidän ja TV-yhtiöiden välisiin sopimuksiin liittyvät seikat, mutta laitan tästä vielä palautetta eteenpäin. Tällä mennään, mutta tilanteethan voivat muuttua hyvinkin nopeasti.


@IlariJR kirjoitti:

Eurosport 1 on tosiaan maksuttomien peruskanavien joukossa ainoastaan kaapeli-TV:n puolella. Syynä on tosiaan meidän ja TV-yhtiöiden välisiin sopimuksiin liittyvät seikat, mutta laitan tästä vielä palautetta eteenpäin. Tällä mennään, mutta tilanteethan voivat muuttua hyvinkin nopeasti.


Kanava ei ole maksuton peruskanava  koska  tarvii  kortin  joka maksaa  mutta  lisämaksuton kanava on  koska kuuluu kortin maksuun 

@MMALINEN: Hyvä tarkennus, juuri näin. Muokkasin viestiäni hieman. Täytyy olla tarkempi termien kanssa jatkossa :)


@MMALINEN kirjoitti:

Kanava ei ole maksuton peruskanava  koska  tarvii  kortin  joka maksaa  mutta  lisämaksuton kanava on  koska kuuluu kortin maksuun 


Telia viihde ei myöskään ole ilmainen - lisämaksutta tulee Bonuskanava jossa viimeaikoina on noin joka toinen (tai ainakin hyvin usein) kuukausi piirrettyjä kanavia joita ei nyt tule kyllä katsottua ollenkaan.

Jos Telia tarjoaisi Eurosport Playerin ne kaksi Eurosport kanavaa samaan hintaan ILMAN muita kanavia niin ainakin yksi tilaaja olisi jonossa tilaamassa. Taisi olla noin 7€/kk ja 70€/vuosi.

Vastaa