peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55929 Jäsentä
157661 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Formula-lähetykset Sonera Viihteessä huonontuneet?

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎09-05-2015
Kirjoituksia: 1
11/23

Vs: Formula-lähetykset Sonera Viihteessä huonontuneet?

Sama ongelma mulla. Ennakkolähetykset pystyy katsoon formuloista jälkikäteen, mutta itse aika-ajot ei aukea, vaan yhteysvirhe. MM-kiekko toimii kuten pitää.

Reititin ja digiboxi resetoitu, eikä auta!

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎14-03-2015
Kirjoituksia: 11
12/23

Nyt sunnuntaiaamuna Mobiiliviihteen kirjastosta löytyy kahdet aika-ajot. Klo 14:55 tulleen livelähetyksen tallennus ei avaudu edelleenkään, mutta illalla klo 19:30 tullut jälkilähetys toimii. Eipä voi yhtään luottaa että tämän päivän kisan pystyisi katsomaan muuta kuin livenä. Erittäin huonosti toiminut palvelu tänä vuonna Hymiö Surullinen

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 331
13/23

Itselläni toimi eilen ihan hienosti Formuloiden aikaan lähetyksen aloittaminen alusta kesken kisan. Tässä voisi olla fiksuinta resetoida digiboksi, jotta ongelma tulisi kuntoon. Tästä ei siis ole tällä hetkellä mitään aktiivista vikatilannetta tutkinnassa. Mikäli ei ongelma näillä vinkeillä ratkea, niin sitten olisi hyvä tehtä vikailmoitus omien sivujen kautta, jotta pääsevät ongelmaa tutkimaan.

Kimiltä oli kyllä harmillisen vaisu kisa Hymiö Surullinen

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎14-03-2015
Kirjoituksia: 11
14/23

Joo, itse kisalähetys toimi Sunnuntaina, mutta katsoin sen alusta livenä kun palveluun ei voi luottaa.

Digiboksin resetointia ei kannata joka väliin suositella, ei se ongelmaa poista jos sama ongelma on Mobiiliviihteen puolella.

Jos näihin viesteihin vastaa niin kannattaa lukeakin nämä ettei ihan puutaheinää vastaile Hymiö Silmänisku

0 tykkäystä
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎27-07-2015
Kirjoituksia: 142
15/23

Tänään ei löytynyt viihde mobiilista formulan vapaita harjoituksia olleekaan. Tulevatko ne näkymään siellä. Entä tuleeko kuitenkin tärkeimmät eli aika-ajot sekä itse kisa olemaan maxin ohjelmakirjastossa sonera viihde mobiili puolella.
0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎29-08-2015
Kirjoituksia: 6
16/23

Itsekin tänään ihmettelin kun piti katsella noita harjoituksia, mutta en niitä ainakaan löytänyt mistään. Viime kaudella nuo tosiaan vielä ainakin näkyi. Onko nuo sitten kokonaan poistunut vai onko vain hetkellinen ns ongelma?

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎03-04-2015
Kirjoituksia: 18
17/23

Ovat eri paikoissa kirjastossa. Osa on Formula 1 .... ja osa on MTV Sport ...

..mutta olin näköjään puusilmä. Harjoituksia en minäkään sieltä löytänyt.

Löysinpäs lopulta. Ovat Australia ...

Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎27-07-2015
Kirjoituksia: 142
18/23

Kiitos tiedosta, siellähän ne oli . Itse en vilkaissut jotenkin tuli mieleen, että oli elokuva nimeltä australia. Olisi pitänyt arvata ja vilkaista tarkemmin. Tietää tulevaisuudessa.

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎29-08-2015
Kirjoituksia: 6
19/23

Joo löytyi näköjään, kiitokset vinkistä. Tämä nyt ei liity formuloihin, mutta onko muilla esim. tekstit hävinneet kesken ja ne saa hetkeksi näkyviin kun laittaa tekstin pois ja valitsee suomen? Jotenkin ihmettelen tätä kun tekee nyt esim tuossa 24 lontoossa tai no tehnyt jo pari viikkoa, mutta nyt alkoi mennä pois useasti että oli pakko kysellä miten muilla?

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎19-09-2015
Kirjoituksia: 27
20/23

Elisan uudet kaapeli F1-kanavat: MTV Sport F1- On Board MTV Sport F1- Varikko MTV Sport F1- Sijainti MTV Sport F1- Data MTV Sport F1- Kohokohdat Onko soneralle tulossa samat ? Vai ovatko jo peräti jossain, kaapelikanavien uusi haku ei ainakaan tuottanut tulosta...
0 tykkäystä