HELPPI palvelu

  • 4 April 2017
  • 6 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Kunniamerkki +5

Tilasin C-More sport kanavapaketin, mutta se ei päivity mobiiliviihteeseen sekä useita muita kanavia ei voi myöskään mobiilissa katsoa. Soitin Telian Helppi palveluun (2,20€/min++) aikaa kului ja kului ja etänä yrittivät korjata, mutta ongelma ei ratkennut mutta maksoi minulle 50€! On se uuden Telian homma mennyt rahastukseksi...maksan nyt kanavapaketeista lähes 100€/kk ja kun ne ei toimi moitteetta ja pyytää apua niin sillä rahastetaan vielä asiakkailta maltaita eikä vikaa saada edes korjattua.....antaa olla. Kyllä minä niin mieleni pahoitin.


6 kommenttia

Kunniamerkki +14

Kyllä kai sentään toimimattoman kanavapaketin korjaus kuuluisi tekniselle asiakaspalvelulle eikä maksulliselle Helpille... Koititko aspaan asiasta soitella?


 


Asia on tietysti eri jos vika on omissa laitteissasi, mutta jos kanavapaketti ei päivity Soneran palveluun eikä toimi siellä niin eihän se ole sellainen vika jonka korjauksesta asiakas joutuisi maksamaan.

Morjesta Kari!

 

Otan tämän teikäläisen antaman palautteen tutkintaan Helpin kavereiden kanssa ja palaan asiaan ratkaisuehdotuksen kera vielä tämän päivän aikana.

 

- M

 

 

Noniin! Sopisiko, että jos homma ei ole selvinnyt, niin otat tässä tilanteessa yhteyttä Helpin asiakaspalvelunumeroon 0200 600 600 (pvm/mpm) ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-16.30? Pyrin saamaan ajoissa tiedon heille saakka :smileyhappy:

 

Tällä tavoin löydämme suoraan tuon aiemman puhelusi tiedot ja osaamme tarkemmin opastaa jatkon suhteen.

 

Pahoittelen ylimääräisestä vaivasta ja toivon, että homma ratkeaa nyt pikimmiten! 

 

- M

Kunniamerkki +5

@MarkkuAnt kirjoitti:

Noniin! Sopisiko, että jos homma ei ole selvinnyt, niin otat tässä tilanteessa yhteyttä Helpin asiakaspalvelunumeroon 0200 600 600 (pvm/mpm) ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-16.30? Pyrin saamaan ajoissa tiedon heille saakka :smileyhappy:

 

Tällä tavoin löydämme suoraan tuon aiemman puhelusi tiedot ja osaamme tarkemmin opastaa jatkon suhteen.

 

Pahoittelen ylimääräisestä vaivasta ja toivon, että homma ratkeaa nyt pikimmiten! 

 

- M


En suostu suosiolla kyllä maksamaan tuota 50€ laskua saamatta mitään. Laitoin oheen tiedoston mobiilipalvelun Telia Tv:n viasta. Kuten kuvasta näkyy mm.mtv3, tv4 ei voi katsoa sekä C-More Sport paketin jonka tilasin joskus 20.3-17 ei päivity mobiliin. Teenkö erillisen reklamaation tästä kohtuuttomasta laskusta vai vietkö eteenpäin? Jos teen niin annatko yhteystiedot. T:Kari Korpihete Soneran asiakas vuodesta 2007

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16


Oma tallennus -palvelu


Etkö ehdi TV:n ääreen? Lempiohjelmat yhtä aikaa? Ei hätää. Tallenna TV-ohjelmia Telia TV -sovelluksella missä vain ja vaikka usealta kanavalta yhtä aikaa. Katso tallenteita kun sinulle sopii älypuhelimesta, tabletilta, tietokoneelta tai siirrä telkkariin Apple TV:n tai Chromecastin avulla.

Voit tallentaa ohjelmia kaikilta kotimaisilta peruskanavilta: Yle1, Yle2, YleFem, Teema, MTV3, AVA, Sub, Nelonen, Hero, Jim, Liv, TV5, Kutonen, Frii, TLC, Fox, AlfaTV ja National Geographic. Lisäksi seuraavat kanavat ovat katseltavissa livenä: Yle TV1, Yle TV2, Yle Fem, Teema. Tallenteet säilyvät 3 kk ajan ja tallennustilaa on 3000 h.


 


Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-mobiilissa/palvelut-tvm


 


 


@Kari2015 sinulla tulee olla tilattuna Telia TV mobiilissa myös "Oma tallennus"-lisäpalvelu eli valitse ohjelmaoppaasta "Tallenna" ja sen ns. "Play"-ikonia. Kyseinen palvelu liittyy tekijänoikeuksiin :)


 


Tuohon Cmore Sport -kanavapaketti ongelmaan en osaa vastata, mutta tilauksesi pitäisi näkyä Omilla Sivuilla "Liittymät ja palvelut" > "Telia TV -sovelluksessa". Tämän jälkeen valitse "Kanavapaketit"-välilehden ja täppäät "Käytössäsi nyt".


 


Toivottavasti tästä olisi jotain hyötyä sinulle :)


 


 



Morjesta vielä minunkin puolestani! Kari, voit tosiaan ottaa yhteyttä suoraan tuonne Helpin asiakaspalvelun numeroon 0200 600 600 (pvm/mpm) ja he pystyvät siellä näkemään asiakastietosi, tuon työn josta olit sinne aiemmin yhteydessä ja sitä kautta selvittämään mahdolliset epäselvyydet. Meillä ei täällä Yhteisön puolella vastaavia tietoja ole käytettävissä.

 

Sekunti laittoikin jo hyvät vinkit tuohon Oma tallennus -palveluun - kiitos niistä :smileyhappy: - samalla kertaa kun on aktivoimassa sitä, niin voi vaikkapa chatin kautta tarkistaa, että onhan tuo C Moren tilaus mennyt oikein läpi myös sinne mobiilipalvelun puolelle.

Vastaa