peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58697 Jäsentä
163051 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0



Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-01-2015
Kirjoituksia: 46
31/91

Vs: Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0

Onko tallennusvika todellakin korjattu niin kuin Nikono väittää? Ainakin meillä sama tallennusongelma on jatkunut koko tämänkin viikon muuttumatta mihinkään. Yrittäessäni ohjelmoida huomiselle, Sonera muistaa minua edelleen Virhekoodi 3:lla.

 

Täytyy vielä avautua, että vanha tallenteiden ja ohjelmakirjaston vika vaivaa edelleen, vaikka Sonera on sitä korjannut vasta neljä (4) kuukautta. Tosin jättämäni vikailmoitus aina unohtuu tai pyyhkiytyy mystisesti ja se on uusittava viikottain.

 

Jotenkin näitä ketjuja lukiessa tulee mieleeni Saddamin probaganda-koneisto, joka yrittää päivittäin selvittää mustan valkoiseksi. Jos Sonera sanoo, että järjestelmässämme ei ole vikaa niin sen on oltava absoluuttinen totuus. Vääräuskoiset poltetaan roviolla.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎13-05-2015
Kirjoituksia: 1
32/91

Vs: Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0

NikoNo totesit:"Tällä hetkellä tallennuksetkin toimivat, jos ajastukset laittaa suoraan digiboksin kautta. "

Tämä ei valitettavasti pidä paikkaansa, noin kolmasosa yrityksistä päätyy virhekoodi 3:en eikä talllennusta  saa asetettua. Osa onnistuu ja osa ei.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 387
33/91

Vs: Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0

Ei se varmasti kokonaisuudessaan vielä olekkaan kunnossa. Sanoinkin että sinne on korjauspäivitys ajettu toissapäivänä ja tämä korjaus on ainakin osan ongelmista vienyt pois. Jotkut asiakkaat ovat raportoineet, että 10 minuutin lisäys tallennusten loppuun on lähtenyt toimimaan. Tein myös itse testailuja tallennusten osalta ja sain ohjelmia menemään tallennukseen myös omien sivujen kautta. Hyvä, että raportoitte edelleen näistä teidän havainnoista, niin tiedetään missä mennään.

Liiga Yhteisössä.jpg
0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎20-02-2015
Kirjoituksia: 59
34/91

Vs: Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0

Hel vettiäkö sitten annat ymmärtää, että olisi kunnossa; sekalainen/puuttuva info lisää ärsytystä entisestään. Jos toivotte jonkin olevan kunnossa mutta haluatte asiakkaiden testaavan ja raportoivan (normaalisti tähän on palkatut ammattilaiset), ilmaiskaa se jollain todella tavalla.

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎04-02-2015
Kirjoituksia: 27
35/91

Vs: Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0


@NikoNo kirjoitti:

 Hyvä, että raportoitte edelleen näistä teidän havainnoista, niin tiedetään missä mennään.


 Sori, mutta tämä lause kertoo kaiken.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 387
36/91

Vs: Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0

Lähinnä yritin viestiä sitä, että asian eteen tehdään kokoajan töitä ja monia asioita on jo onnistuttu korjaamaan jos verrataan siihen alkutilanteeseen, mistä tämä hässäkkä alkoi. Toki jos nämä väliaikatiedot on teidän mielestä tarpeettomia ja aiheuttaa lisää tuskaa, niin viestitään vasta sitten kun ongelmat on kokonaan ratkaistu. Ei tässä kuitenkaan ole tarkoitus pahaa mieltä aiheuttaa.

Liiga Yhteisössä.jpg
0 tykkäystä
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎20-12-2014
Kirjoituksia: 78
37/91

Vs: Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0

Sonera varmasti maksaa meille asianmukaisen tuntipalkan tästä testaus- ja kehitystyöstä?
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎20-12-2014
Kirjoituksia: 78
38/91

Vs: Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0

Ps. Nikono käyt varmaan aika monen hermoille noilla viesteilläsi täällä. Ainakin minun
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎02-03-2015
Kirjoituksia: 15
39/91

Vs: Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0

Kunhan laskunne maksatte ajoissa, siinä taitaa soneran mielipide meistä asiakkaista olla. Eilen omien sivujen kautta chattailin soneran asiakaspalvelun kanssa kyseisestä asiasta, kysyin että miten sonera hyvittaa palvelun toimimattomuudesta, vastaus oli että anna palautetta soneralle ja chat yhteys katkaistiin...eli pääkonttoriinko se palaute pitää kirjoittaa, vai mikä virka näillä ns. Asiakaspalvelijoilla oikein on?
0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎04-02-2015
Kirjoituksia: 27
40/91

Vs: Häiriö Viihteen tallennuksissa 2.0


@Sansu kirjoitti:
Kunhan laskunne maksatte ajoissa, siinä taitaa soneran mielipide meistä asiakkaista olla. Eilen omien sivujen kautta chattailin soneran asiakaspalvelun kanssa kyseisestä asiasta, kysyin että miten sonera hyvittaa palvelun toimimattomuudesta, vastaus oli että anna palautetta soneralle ja chat yhteys katkaistiin...eli pääkonttoriinko se palaute pitää kirjoittaa, vai mikä virka näillä ns. Asiakaspalvelijoilla oikein on?

Taitaa pitää paikkansa Kauppalehden keskustelusta poimittu toteamus, että "Sonera keskittyy yrityspuolelle ja yksityisasiakkaat ovat vain hiekkaa rattaissa."

0 tykkäystä