Inteno DG301 siltaus


  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Hei,

Saisikos mun Inteno dg301:n 4-portin siltaavaksi?

t. Marampa.

21 kommenttia

Hei marampa,

Laitoin tästä muutospyynnön eteenpäin!
Kiitoksia, alkoi toimimaan.
Moro,

saisinko minäkin 4-portin Intenostani siltaavaksi ps3 varten?
Hei nolagpls,

Pyyntö laitettu eteenpäin.
Hei!
Kiinnostaisi myös 4-portin siltaus (inteno DG301al)
kiitos etukäteen.
Hei jil83,

Laitoin pyyntöä eteenpäin. Saat tekstiviestillä kuittausta kun siltaus on tehty. Tarkistellaan samalla että laitteessasi on uusin ohjelmisto.
moikka saisiko mun Inteno DG301AL siltaavaksi pelejä varten ?
Moi norde72,

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin saadaan sinulle tuo 4-portin siltauspyyntö eteenpäin!
Moro.

Saiskos ton minunkin Intenon siltaavaksi ? :)

T.Lauri
Onko tämä asetusten muuttaminen ilmaista? Jos on, laittakaa minullekin 4 portti siltaavaksi.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
rootuser_devnull kirjoitti:
Onko tämä asetusten muuttaminen ilmaista? Jos on, laittakaa minullekin 4 portti siltaavaksi.


Ilmaista on, ilmoitus vain Soneran asiakaspalveluun.
Moi rootuser_devnull,

Laitoin 4. portin siltauksesta työpyynnön eteenpäin. Saat vielä tekstiviestitse kuittauksen, kun toimenpide tehty.
Saisko siltauksen? jos vaan onnistuu
Moi Tombba,

Olitkin jo toisessa ketjussa kysellyt tätä ja asia on hoidossa.
Saman voisi täälläkin tehdä, eli avata nelos portin.
Moro tvaatainen!

Laitoin verkonhallintaan viestiä että laittavat 4. portin siltaavaksi sinun intenosta.
Kiitos, näyttikin olevan laitettu!

-Timo

Hei,

 

Olen tässä pitkään taistellut verkkoongelmien kanssa ja nyt löysin että pitää teihin olla yhteydessä että saan purkkini siltaavaksi. Olisiko mahdollista saada intenoni 4- portti siltaavaksi?

Kunniamerkki +14

@AnonyymiIsmo kirjoitti:

Hei,

 

Olen tässä pitkään taistellut verkkoongelmien kanssa ja nyt löysin että pitää teihin olla yhteydessä että saan purkkini siltaavaksi. Olisiko mahdollista saada intenoni 4- portti siltaavaksi?


Ota yhteys asiakaspalveluun ja pyydä nelosportti siltaavaksi. Klaanin kautta ei voi asiaa hoitaa. https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta

Otin yhteyttä soneran vikapalveluun jota kautta asia hoitui.

Jos joku googlatessa sattuu törmäämään samaiseen ongelmaan, sain ohjeena päivittää laitteen jonka avulla siltaus asetuksen voi itse muuttaa hallintapaneelista. Laitteen päivitys onnistuu resetoimalla laitteen, painamalla laitteen reset nappulaa noin 30sec, jonka jälkeen laitteen käynnistyessä jossain vaiheessa pitäisi syttyä sininen valo jolloin laite lataa uutta päivitystä.

Itse en kuitenkaan saanut laitetta päivitettyä, enkä löytänyt asetusta niin asiakspalvelija jätti pyynnön että nelosporttini asetetaan siltaavaksi.

 

Edit: Jäi edellisen vastaajan lainaus jonnekkin matkalle näköjään.

Kunniamerkki +14

@AnonyymiIsmo kirjoitti:

Otin yhteyttä soneran vikapalveluun jota kautta asia hoitui.

Jos joku googlatessa sattuu törmäämään samaiseen ongelmaan, sain ohjeena päivittää laitteen jonka avulla siltaus asetuksen voi itse muuttaa hallintapaneelista. Laitteen päivitys onnistuu resetoimalla laitteen, painamalla laitteen reset nappulaa noin 30sec, jonka jälkeen laitteen käynnistyessä jossain vaiheessa pitäisi syttyä sininen valo jolloin laite lataa uutta päivitystä.

Itse en kuitenkaan saanut laitetta päivitettyä, enkä löytänyt asetusta niin asiakspalvelija jätti pyynnön että nelosporttini asetetaan siltaavaksi.

 

Edit: Jäi edellisen vastaajan lainaus jonnekkin matkalle näköjään.


Hyvä että sait asian hoidettua :)

Tämähän on hienoa jos uuden softan myötä asetusta voisi itsekin hallinnoida. :)

Vastaa