Jatkuva tallennus Telia TV:ssä?

  • 15 November 2019
  • 9 kommenttia
  • 144 katselukertaa

Miten saan purettua peilauksen, jolla voin katsella digiboksilla tai Telia TV app:lla tallennettuja ohjelmia, koska NYT en voi tallentaa kummallakaan sarjoja kuin osan kerrallaan ?


Ennen peilausta tallettaessa vaihtoehdot oli kerran  TAI jatkuvasti ! Olen kysellyt Telia liikkeistä,chattista, teknisestä tuesta jopa  Helpistä ! Varmaa vastausta kuinka voisin tallentaa jatkuvasti en ole saanut, jotkut väittävät , että nykyään se ei ole ehkä mahdollistakaan !


9 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Jatkuva tallennus onnistuu vain Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelussa, joka sisältää Telia TV:n lisäksi meidän nettiyhteyden. Jatkuva tallennus onnistuu kyseisellä palvelulla osoitteessa telia.fi/ohjelmaopas, mutta sivustolla on tällä hetkellä häiriö päällä.


@SaJoonas@  kirjoitti:

Jatkuva tallennus onnistuu vain Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelussa, joka sisältää Telia TV:n lisäksi meidän nettiyhteyden. Jatkuva tallennus onnistuu kyseisellä palvelulla osoitteessa telia.fi/ohjelmaopas, mutta sivustolla on tällä hetkellä häiriö päällä.


Tiedän, " häiriö "on ollut pitkään,,koskakohan se korjataan ?

KOSKA , se tulee telian tietoon minä kuulen häiriöstä nyt ? Mikään taho telialla ei tuota tiedä !

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@vaari9a@  kirjoitti:




Tiedän, " häiriö "on ollut pitkään,,koskakohan se korjataan ?


KOSKA , se tulee telian tietoon minä kuulen häiriöstä nyt ? Mikään taho telialla ei tuota tiedä !


 




Kyllä häiriö on meillä Teliallakin tiedossa ja nimenomaan etätallennus-palvelussa mitä kautta jatkuvat tallennuksetkin asetetaan. Häiriö alkoi viime viikolla ja on parhaillaan vielä korjauksessa. Korjaustoimenpiteissä on edistytty, mutta tarkkaa arviota häiriön päättymiseen emme pysty vielä antamaan, toivottavasti kuitenkin pian! Pidämme tätä häiriötiedotetta ajan tasalla ja tulemme myös tuonne päivittämään tiedon kun korjaus on saatu päätökseen.


@SannaMKoo@  kirjoitti:


@vaari9a@  kirjoitti:




Tiedän, " häiriö "on ollut pitkään,,koskakohan se korjataan ?


KOSKA , se tulee telian tietoon minä kuulen häiriöstä nyt ? Mikään taho telialla ei tuota tiedä !


 




Kyllä häiriö on meillä Teliallakin tiedossa ja nimenomaan etätallennus-palvelussa mitä kautta jatkuvat tallennuksetkin asetetaan. Häiriö alkoi viime viikolla ja on parhaillaan vielä korjauksessa. Korjaustoimenpiteissä on edistytty, mutta tarkkaa arviota häiriön päättymiseen emme pysty vielä antamaan, toivottavasti kuitenkin pian! Pidämme tätä häiriötiedotetta ajan tasalla ja tulemme myös tuonne päivittämään tiedon kun korjaus on saatu päätökseen.




Höpö höpö, olen heinä-elokuusta lähtien kysellyt kaikilta mahdollisilta tahoilta teliasta apua !


Viimeinen ratkaisu tekniseltä oli peilaus jonka piti ratkaista pulmat, mutta EI mitään apua että onnistuisin saamaan jatkuvan tallennuksen päälle !


 


Jotkut "tukihenkilöt" ovat epäilleet, että jatkuva tallennus on poistettu?!?


 


Puhelin lasku on kasvanut jo yli kymmenellä eurolla, ja nyt ilmoitettiin että VIIME viikolla alkanut häiriö jotta pyritään korjaamaan tuli "moderaattorilta" ???


Raha kyllä kelpaa, mutta odotan saavani myös vastiketta !


 


Edit SannaMKoo: Korjattu lainaus kohdilleen


 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@vaari9a@  kirjoitti:




Höpö höpö, olen heinä-elokuusta lähtien kysellyt kaikilta mahdollisilta tahoilta teliasta apua !


Viimeinen ratkaisu tekniseltä oli peilaus jonka piti ratkaista pulmat, mutta EI mitään apua että onnistuisin saamaan jatkuvan tallennuksen päälle !


 


Jotkut "tukihenkilöt" ovat epäilleet, että jatkuva tallennus on poistettu?!?


 


Puhelin lasku on kasvanut jo yli kymmenellä eurolla, ja nyt ilmoitettiin että VIIME viikolla alkanut häiriö jotta pyritään korjaamaan tuli "moderaattorilta" ???


Raha kyllä kelpaa, mutta odotan saavani myös vastiketta !


 


Edit SannaMKoo: Korjattu lainaus kohdilleen


 




Okei, sitten tässä on kohdallasi kyse jostakin yksittäisestä tilanteesta eikä tästä häiriöstä mistä tuo häiriötiedote kertoo. 


 


Onko sinulla kuitenkin jatkuva tallennus toiminut jossakin kohtaa? Täällä sivulla on lisää kyseisestä palvelusta, ja jatkuvien tallennuksien asettamisesta. Näkyykö sinulla kuitenkin valittavanasi tuo tallennusvaihe "jatkuvasti" kun asetat ohjelmaa etätallennuksen kautta jatkuvaan tallennukseen? Jatkuva tallennus on käytössä tällä hetkellä Telia TV laajakaistalla -palvelussa, eli ainakaan toistaiseksi sitä ei ole saatavilla Telia TV:ssä ilman meidän kiinteää laajakaistaa.


 

Minulla on laajakaista, minulla on telia tv, ohjelmaopas app i !

Aiemmin kaikki toimi niin hyvin kuin ne voivat ?

Sitten halusin kännykässä ja modeemilla tallennetut ohjelmat näkymään kummassakin !

NYT voin tallentaa kummallakin  vain (YHDEN) ohjelman kerrallaa  en  JATKUVASTI !??

"HÄIRIÖ" minulla alkoi silloin kun "PEILAUS" laitettiin päälle, sen jälkeen vain toinen käyttäjätunnus toimii .

Miksi telia ei korjaa teknisen tekemiä kytkentöjä toimiviksi, vaan asiakas joutuu käyttämään aikaansa ja rahaa jotta tilanne korjaantuisi. Olen saman puhelinyhteyden aikana ollut 2-3 teknisen"tuki"henkilön kanssa kun he palloittelevat "häiriötä" toisilleen , EIKÄ kyseessä ole vain kerta !

Kuka voisi antaa tietoa jotta voisin palata takas jolloin jatkuvatallennus olisi toimiva, vaikka jouduttaisiin jo tekniikan kykennät purkamaan ?

Vai onko ainoa vaihtoehto, vaihto !?

ps.

liikkeessä kerran kun kysyin , minut ystävällinen myyjä ohjasi häiriön kanssa  HELPtiskille jossa helppi sanoi että häntä ei ole koulutettu, "jos kysyisit myyjiltä" ! 8(

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@vaari9a@  kirjoitti:

Minulla on laajakaista, minulla on telia tv, ohjelmaopas app i !

Aiemmin kaikki toimi niin hyvin kuin ne voivat ?

Sitten halusin kännykässä ja modeemilla tallennetut ohjelmat näkymään kummassakin !

NYT voin tallentaa kummallakin  vain (YHDEN) ohjelman kerrallaa  en  JATKUVASTI !??

"HÄIRIÖ" minulla alkoi silloin kun "PEILAUS" laitettiin päälle, sen jälkeen vain toinen käyttäjätunnus toimii .

Miksi telia ei korjaa teknisen tekemiä kytkentöjä toimiviksi, vaan asiakas joutuu käyttämään aikaansa ja rahaa jotta tilanne korjaantuisi. Olen saman puhelinyhteyden aikana ollut 2-3 teknisen"tuki"henkilön kanssa kun he palloittelevat "häiriötä" toisilleen , EIKÄ kyseessä ole vain kerta !

Kuka voisi antaa tietoa jotta voisin palata takas jolloin jatkuvatallennus olisi toimiva, vaikka jouduttaisiin jo tekniikan kykennät purkamaan ?

Vai onko ainoa vaihtoehto, vaihto !?

ps.

liikkeessä kerran kun kysyin , minut ystävällinen myyjä ohjasi häiriön kanssa  HELPtiskille jossa helppi sanoi että häntä ei ole koulutettu, "jos kysyisit myyjiltä" ! 8(


Tilanteessasi tarvitsisimme asiakastietojasi ja tämän kautta asiaa emme valitettavasti sen takia voida hoitaa. Vaikuttaisi sille, että tunnukset ovat nyt ristissä /solmussa tai joku tunnus on laitettu nyt väärään paikkaan ja sen takia toimivuus ei ole niinkuin ennen. 

 

Voi olla, niin että sinulla on digiboksi - riippumatta mistä nettiyhteys tulee ja sen palvelun nimi on Telia TV-digiboksi ja sen tallennuspalvelu Telia TV-digiboksin tallennuspalvelu (kirjautumistunnus on joko oma määrittelemä, tai sähköpostiosoitteesi)

 

Sinulla saattaa olla myös Telia TV-digiboksilla -palvelu, missä tämä saumaton tallennus toimii siten, että voit tallentaa kännykästä Telia TV-sovelluksella ja katsoa Telia TV-digiboksin kautta tallenteen. (kirjautumistunnus on numeraalinen, samoin salasana)

 

Tässä jälkimmäisessä eli Telia TV-digiboksilla on hieman erilainen Tallennuspalvelu  kuin pelkällä digiboksilla, siinä on tätä kuvailemaasi tilannetta enemmänkin, mitä kaipailet takaisin. 

 

Toivottavasti näistä oli apuja, varsinkin kirjautumisen osalta kannattaa katsoa millä on sinne kirjautunut. Kokeile myös niin, että otat modeemin pois seinästä ja digiboksin. Laita modeemi takaisin seinään kiinni ja kytke digiboksi seinään sen jälkeen, kun modeemi on ns. valmiustilassa (kaikki tarpeelliset valot palavat). 

 

Tarkista Omien Sivujen kautta käyttämäsi palvelu eli onko sinulla Telia TV-digiboksi vai Telia TV-digiboksi laajakaistalla -palvelu. Ainakin sinulla on Telia TV-sovellus (mainitsemasi appi). 

Kuten @PiaJo totesi saattaa olla että tunnukset on solmussa/solmussa ! MUTTA KUKA NE ON SOTKENUT, MINÄ EN SIIHEN OLE SYYLLINEN, eräskin "t-tuki" väitti että minun pitäisi käyttää tunnusta jota en ollut käyttänyt vuosiin ?! Kymmenen pisteen kysymys kuks/mikä voi tämän ratkaista, minä en enää roiku luurissa tunteja saamassa pätemättömiä ARVAUKSIA JA EHKIÄ  ! E-Maili osoite riittää, mihin voin ottaa yhteyttä .


 


Edit MinnaLN: lisätty tägitys.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@vaari9a@  kirjoitti:

Kuten @PiaJo totesi saattaa olla että tunnukset on solmussa/solmussa ! MUTTA KUKA NE ON SOTKENUT, MINÄ EN SIIHEN OLE SYYLLINEN, eräskin "t-tuki" väitti että minun pitäisi käyttää tunnusta jota en ollut käyttänyt vuosiin ?! Kymmenen pisteen kysymys kuks/mikä voi tämän ratkaista, minä en enää roiku luurissa tunteja saamassa pätemättömiä ARVAUKSIA JA EHKIÄ  ! E-Maili osoite riittää, mihin voin ottaa yhteyttä .




Kyllä tämä ratkaistua saadaan, mutta tarvitsemme sinulta yhteydenoton jonkin kanavan kautta, jossa voimme asiakastietosi tarkistaa. Voit jättää yhteydenottopyynnön ja kertoa viestissäsi tilanteesta tarkempia tietoja, myös liitetiedoston voit viestiisi halutessasi lisätä. Olemme sinuun sitten yhteydessä joko puhelimitse tai sähköpostilla. 

Vastaa