Jatkuvan tallennuksen katsominen Telia TV sovelluksella


Hei! 


Olen laittanut kuutosen kanavalta jatkuvaan verkkotallennukseen Wheeler Dealers. Eikö tallenteen pitäisi näkyä myös Telia tv mobiilissa?!

EDIT: otsikkoa muokattu //katjane


 


17 kommenttia

Jatkuvat tallenteet ei näy mobiililaitteilla. Ei tietoa milloin korjataan. Itse olen ollut päälle vuoden asiakkaana ja sinä aikana ei ole saatu aikaiseksi ja käsittääkseni oli ollut ongelma jo pidemmän aikaa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Sen verran tarkennan, että kyseessä ei ole siis vikatilanne, vaan ominaisuus. Jatkuvia tallennuksia ei voi vielä asettaa sovelluksen eikä digiboksin kautta, katsominen myös digboksilta. Ominaisuus päivittyy palveluun myöhemmin. Toistaiseksi jatkuvia tallenteita voi siis tehdä osoitteessa telia.fi/tallennus, kun käytössäsi on Telia TV digiboksi Telian laajakaistalla.

Tätä voisi yrittää hoputtaa kehitykseen vaikka viikon välein. Ollut isona tallennus-palvelun rampauttajana jo todella pitkän ajan. Itse käytän aina jatkuvia tallennuksia, joten en pysty katsomaan tallennuksia koskaan mobiililaitteilta.

 

Tämä olisi periaatteessa erittäin yksinkertainen korjata. Sallittaisiin Omien sivujen kautta tehtyjen tallennusten katsominen mobiilitunnuksilla/laitteilla. Ellei palveluita sitten ole toteutettu niin typerästi että tallennukset ovat eri paikoissa, eri formaatissa, tms riippuen siitä mitä kautta tallennus on asetettu.

Telian tuppisuupäättäjät voisivat tulla kertomaan, vaikka näiden välikäsien kautta, onko mobiililaitteilla jatkuvien tallennusten katsominen oikeus, josta pitää maksaa jollekkin taholle.

 

Yleensäkin, ehkä neljäsosa tämän foorumin työntekijöiden työstä poistuisi, jos työntekijät puhuisivat avoimemmin ongelmien syistä.

Nyt samoja kysymyksiä jankutetaan uudestaan ja uudestaan.

Kiitos palautteista, ne on huomioitu ja Tallennuspalvelun kehittämistarpeet ovat tiedossa. Valitettavasti Tallennuspalvelun osalta ei tällä hetkellä ole uutta kerrottavaa, mutta kerromme lisää heti kun mahdollista. Toivottavasti voimme tulevaisuudessa antaa parempia uutisia Tallennuspalvelun kehitykseen liittyen.

Kaukosäätimellä ei saa kirjoitettua muuta kuin numeroita lieneekö vika vai olenko saanut väärät tunnukset?

Saamissani on kirjaimiakin.

Boxi on Arris VIP5305W ja sen mukana tullut kaukosäädin.

Varmaan raahaudun töistä päästyäni Telia kauppaan mutta oletan täällä olevan syvempää tietämystä.

Luinpa tuon sepustukseni ajatuksella uudestaan,siis joo tiedän että numeronäppäimillä saa myös kirjaimia ja erikoismerkkejä näpyteltyä painamalla useamman kerran samaa näppäintä 

mutta tämä ei toimi niinkuin yleensä olen tottunut.

Moikka @Tosibox!


 


Jos TeliaTV on käytössä Technicolor, Inteno tai Thomson modeemilla, eli palvelu on TeliaTV digiboksi laajakaistalla-palvelu, on tunnuksessa vain numeroita, joten kirjaimia ei tulekaan voida syöttää. Oikean numeroita sisältävän tunnuksen voi katsoa Omat Sivut palvelusta. :)

O.K Kiitos tämä laajakaistalla paketti se on katselin omilta sivuilta mutten heti löytänyt tutkitaan uudelleen illalla kun pääsen taas boxin kimppuun.

Nuo tekstarilla/SP tulleet tunnus+salasana sisältävät myös kirjaimia ne kai sitten vain ovat väärät.

 

Suosittelen, että olet yhteydessä asiakaspalveluumme esimerkiksi chatin kautta, niin voidaan lähettää sinulle uusi tunnus ja salasana tuohon. :) 

Telia TV osoittautui niin puutteelliseksi että olisimme irtisanoneet sen mutta sopimus tuli tehtyä myymälässä,puhelinmyynnissä olisi ollut se 14 vrk aikaa perua.

Paketissa laitettu varastoon odottamaan sopimusajan päättymistä todella masentavaa.

En ikinä suosittele Teliaa enää kenellekään Elisaviihde jäi tuollekin ystävälle käyttöön.

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@Tosibox@  kirjoitti:

Telia TV osoittautui niin puutteelliseksi että olisimme irtisanoneet sen mutta sopimus tuli tehtyä myymälässä,puhelinmyynnissä olisi ollut se 14 vrk aikaa perua.


Paketissa laitettu varastoon odottamaan sopimusajan päättymistä todella masentavaa.


En ikinä suosittele Teliaa enää kenellekään Elisaviihde jäi tuollekin ystävälle käyttöön.


 




Harmi kuulla! Haluatko kertoa tarkemmin mitä erityisesti jäit kaipaamaan? Onhan sinulla nyt jotakin sisältöä siellä katsottavana, auttaisiko esimerkiksi jokin kanavapaketti asiaan ja Telia TV tulisi otettua käyttöön? :smileyhappy:


@AaTanja julkaisi juuri blogin Telia TV -palvelusta, kannattaa käydä lukaisemassa josko se avaisi tarkemmin mitä kaikkea hyötyä Telia TV -palvelusta saat! Blogeista löytyy ylipäänsä myös paljon sisältövinkkejä kanavapaketeista vuokraamon leffoihin.

Tämä henkilö jolle hankimme Teliatv:n tallentaa pääasiassa sarjoja normi ilmais tv tarjonnasta.

Teliakaupassa nimenomaan väitettiin että se ja kaikki muu toimii kuten elisaviihteessäkin,no ei toimi.Maksullisia kanavia hän ei käytä.Vähän hävettää kun olin "asiantuntijana" juuri siksi mukana paikalla.

Lopputulema on ettei ikinä astuta Telia kauppoihin jollei netissä hoidu saa asia olla.

Tämä on ehkä väärän otsikon alla koska tunnuksia ei enää tarvita varastossa lojuvaan uuteen digiboksiin.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@Tosibox onpa ikävä kuulla, että digiboksi sai siirtyä varastoon! Olisin ollut utelias kuulemaan, mitkä olivat ne haasteet tuon tunnusasian lisäksi, jonka vuoksi digiboksi sai väistyä? Oliko sisällöllisesti, toiminnallisesti jotain merkittävää? 


 


Josko vielä olisi toivoa palvelun kanssa? Tässä aiempien linkkien ja ohjeiden lisäksi vielä pähkinänkuoressa kooste Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelun ominaisuuksista ja käytöstä. Tämän linkin takaa puolestaan löydät erikseen käyttöönoton ja asennuksen ohjeen, joka sisältää myös salasanasta ja käyttäjätunnuksesta asiaa. 


 


Mitä etäkauppaan ja -asiointiin tulee, niin meidän kanssa voi miltei kaiken hoitaa nykyään netin kautta, poislukien aivan muutamaa tilannetta, jotka vaativat henkilöllisyyden varmentamisen paikan päällä tai esimerkiksi jonkin laitehuollon Telia Helpin pisteellä. 

Kuten tässä ja monessa muussa ketjussa on todettu, vaivaavat Telia TV:tä monet perusongelmat. Ennen kuin ne on ratkaistu, ei mielestäni kannata markkinoinnilla yrittää asiaa valkopestä.

 

Ongelmia, jotka ovat kestäneet jo pitkään:

  • Jatkuvia tallennuksia ei voi katsoa sovelluksella.
  • Jatkuvia tallennuksia voi tehdä vain erityisellä nettisivulla.
  • Verkkotallennuksessa säilytetään ohjelmia vain 3 kk.
  • Digiboksin kautta ei pääse moniin sovelluksiin, mm. Yle Areena, Ruutu...

Nämä siis kuluttajan näkövinkkelistä puutteita/ongelmia, Telian mielestä ominaisuuksia 🙂 . Oli miten oli, tuntuu sovellusten, digiboksin ja erityisten nettisivujen yhdistelmä yhdeltä sillisalaatilta. Toiminnallisuudet pitäisi yhdenmukaistaa pikimiten.

 

 

Näin syysloman alla tuli vielä yksi tärkeä heikkous Telian kombossa mieleen.

 

Pitäisi ottaa digiboksi mukaan, jotta voisin katsoa jatkuvassa tallennuksessa olevia sarjoja matkoilla. Tuskin tulee otettua... tai katsottua.

Kiitos kun laitoit meille huomioitasi :smileyhappy: Palvelua kehitetään kokoajan kovaa vauhtia. Konepellin alla tapahtuu vaikkei se aina ulospäin näkyisikään. Nostit hyviä pointteja esiin!

Vastaa