Jokapäiväinen katkos

  • 11 February 2017
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Hei siellä !

Nyt on ollut sellainen ongelma että yhteys katkeaa joka ilta noin klo 18.55 eli TV jämähtää lukkoon ja netti menee pimeeks noin 5-10 minuutiksi .

Kaikki alkoi noin 2 viikkoa sitten kun DNA:lta soitettiin mulle ja kerroin että minulla on Soneran liittymä (taloyhtiömme VVO on tehnyt vuosi tai kaksi sitten sopimuksen DNA:n kanssa ) enkä ole ottanut sitä vaan jatkoin Soneran sopimuksella jonka olen juuri uusinut pariksi vuodeksi .

Onko tähän päivittäiseen katkokseen joku järkevä syy vai häiritseekö toinen operaattori tahallaan meidän yhteyttä ? Korjatkaa asia tai tää alkaa ottamaan pikkuhiljaa päähän kun kaikki yhteydet menee juuri kun on joku esim. työjuttu meneillään  ! Kiitos .

AS. NRO : 3000348953


1 kommentti

Ei siellä kukaan pitäisi tahallaan olla häiritsemässä vaikka kiusallinen vika onkin. 🙂 Jos yhteys katkeaa joka päivä samaan aikaan, niin kyseessä voisi ennemminkin olla joku laiteongelma. Onko modeemin kanssa samaan sähköpistokkeeseen yhdistetty jotain laitteita mikä voisi aiheuttaa häiriön? Oletko modeemin valoja seurannut, että sammuuko laitteesta jotain valoja?

 

Jos et vielä ole resetoinut modeemiasi, niin sekin kannattaa koittaa varmuuden vuoksi. Eli pidä modeemin kyljestä löytyvää reset-nappia niin pitkään pohjassa, että laitteen power-valo muuttuu oranssiksi. Jos katkominen jatkuu kaikesta huolimatta, suosittelen tekemään liittymästä vikailmoituksen Omilta sivuilta tai soittelemalla 0206 90101 (mpm/pvm), niin saadaan tilanne korjaukseen myös meidän verkon osalta tarvittaessa.

Vastaa