Kanavia ei voi irtisanoa omasonera sivujen kautta


  • Savumerkittäjä
  • 0 kommenttia

Olen nyt yrittänyt noin viikon ajan saada suljettua tuota ilmaista hbon kokeilujaksoa mutta aina kun painan irtisano sopimus saan vain virhekoodin: "Tietojen päivitys epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen".

Miten saan sen pois käytöstä? Onko tämä soneran ilkeä kaavailu köyhiä opiskelijoita vastaan että otat 3kk ilmaista katseluaikaa muttet voi sulkea juuri viimeisen viikon aikana jotta sinun on pakko alkaa maksamaan siitä?:)


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei zarut ja tervetuloa Klaaniin!


 


 


Viihteen netti- ja mobiilipalvelun kanavapaketit voit irtisanoa itse Omilla Sivuilla tai soittamalla asiakaspalveluun numeroon 0200 17000.


 


Jos ei irtisanominen onnistu omilla sivuilla ja et voi soittaa asiakaspalveluun, niin voit jättää yhteydenottopyynnön https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto?&path=2/3 jolloin Soneralta otetaan sinuun yhteyttä. Irtisanominen otetaan huomioon tietääkseni siitä lähtien kun olet itse sitä yrittänyt tehdä :)

Onhan tämä nyt taas taattua ja tuttua Soneran asiakaspalvelua ja varsinaista VIIHDETTÄ. Kanavapaketteja ja vaikka mitä pystyt kyllä tilaamaan, mutta kun tulee tarve irtisanoa, niin siitä onkin sitten tehty hankalampaa.

Tein palvelupyynnön, kun en omien sivujen kautta tilaamaani kanavapakettia voinut irtisanoa. Tämän ei luulisi olevan kovin vaikeaa toteuttaa?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Kanavapaketin irtisanominen omien sivujen kautta : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Kanavapakettien-tilaaminen-ja-muutokset?id=1028


 


Eli tuolta löytyy ohje Sonera viihde mobiilin kanavapaketin irtisanomiseen (toistaiseksi voimassaoleva sopimus)  - valitse kanavapaketit - käytössäsi nyt - valitse peruutettavan paketin kohdalta muokkaa - lähetä tilaus. 

Kun ei ole mobiili vaan perus viihde.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Siinä tapauksessa kanavien irtisanominen hoituu tällä hetkellä soittamalla, myös yhteydenottopyynnöllä onnistuu. Sonera Viihteen ja kaapeli-tv:n kaapelikortinkanavapaketit voidaan irtisanoa asiakaspalvelussa numerossa 0200 17000.


Olet oikeassa, voisi olla helpompikin tapa jos omilla sivuilla voisi tuonkin hoitaa :)

Vastaa