Katoavat tallennukset

  • 20 April 2015
  • 3 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Nyt on usean viikon ajan tapahtunut niin, että ohjelmoin jonkin ohjelman tallentumaan (peruskanavat, mm. Yle, maikkari, Nelonen, Ava) ja kun myöhemmin olen vilkaissut ohjelmointeja, on listalta kadonnut osa niistä, joita olen ohjelmoinut. Tai sitten ohjelmat, joita olen tallentanut, katoavat. Viimeisin tapahtui tänään (20.4.2015): olin ohjelmoinut Avalta ohjelman, vielä pari tuntia sitten se näkyi tallennettujen listalla ja nyt äsken tallennus olikin kadonnut. Missä vika?


3 kommenttia

Ja näköjään jotkut ohjelmat herjaavat, että niitä ei voi tallentaa muka ollenkaan (edelleen ihan peruskanavilta, eikä herjaa kaikkia ohjelmia, joitakin vain).

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Talletettavaksi määrättyjen ohjelmien katoaminen talletuslistalta on ollut pitkään ongelma ja nyt uutuutena viime päivityksen jälkeen tuli, että jo talletettujakin ohjelmia katoilee ns. randomina.  Näihin ei puututa, mutta Soneran keksimää pause-näppäintä elokuvien katselussa hehkutetaan tv-katselua mullistavana keksintönä... :)

 

 

Tallennusten kanssa on ollut ongelmaa, vika-ja häiriösivulla on tästä ilmoitus. Ongelman kimpussa on oltu tässä jo hyvän aikaa, tarkoitus saada kuntoon asap!

Vastaa