Kuukausittainen bonuskanava vapaavalintaiseksi

  • 18 March 2018
  • 7 kommenttia
  • 31 katselukertaa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

Voisin harkita Telia-Tv palvelun jatkamista, jos tämän kuukausittain vaihtuvan kanavan


sijaan kanavan saisi valita itse. Lastenohjelmat ja murheilu eivät minua kiinnosta. Nytkin näkyy


nyrkkeilykanava joka on ihan typerää.


Valitsisin Asia/Dokumenttikanavan.

Edit RaMaria: Otsikko


7 kommenttia

Kunniamerkki +14

@aikuishuvitus kirjoitti:

Voisin harkita Telia-Tv palvelun jatkamista, jos tämän kuukausittain vaihtuvan kanavan


sijaan kanavan saisi valita itse. Lastenohjelmat ja murheilu eivät minua kiinnosta. Nytkin näkyy


nyrkkeilykanava joka on ihan typerää.


Valitsisin Asia/Dokumenttikanavan.




Sitä ei kyllä itse voi valita mutta kannattaa tutustua Mix S ja M paketteihin, niihin voi itse itse valita kanavat jotka kiinnostaa löytyy myös noita asia ja dokkari kanavia, esim discovery word tai History HD. https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/tv-isolle-ruudulle/mix

Voisikohan Telia tai joku jolla on tietoa, laittaa Bonuskanava listan jossa näkyisi Esim. Vuoden 2017 Bonuskanavat ja 2018 vuoden kanavat jne... näkyville jottei niitten valikoima olisi kovin yksipuolista. Tarkoitan ettei pelkkää urheilukanavia, lasten ohjelmakanvia tai sittenkään uutiskanavia tai mitä niitä nyt onkaan. Saataisiin ME katsojatkin muistelmiin mitä kanavia niitä onkaan vuosien varrella nähty. Ei tarvitsisi valittaa turhaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@esapit kirjoitti:
Voisikohan Telia tai joku jolla on tietoa, laittaa Bonuskanava listan jossa näkyisi Esim. Vuoden 2017 Bonuskanavat ja 2018 vuoden kanavat jne... näkyville jottei niitten valikoima olisi kovin yksipuolista. Tarkoitan ettei pelkkää urheilukanavia, lasten ohjelmakanvia tai sittenkään uutiskanavia tai mitä niitä nyt onkaan. Saataisiin ME katsojatkin muistelmiin mitä kanavia niitä onkaan vuosien varrella nähty. Ei tarvitsisi valittaa turhaan.

Listaa vanhoista bonuskanavista ei ole olemassa ainakaan tällä hetkellä. Googlettelin myös muiden operaattoreiden sivuja enkä löytänyt tuollaista koostetta muiltakaan. Mutta laitetaan toki toivetta eteenpäin. Meiltä löytyy sivu telia.fi/bonuskanava jonne päivitetään tiedot uudesta kanavasta, kanavapaikkatiedot sekä vähän sisältöinfoa mitä kyseiseltä kanavalta löytyy. Sitä kannattaa seurailla!

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

Yksi suosikkikanava olisi vetonaula!

Kunniamerkki +14

@aikuishuvitus kirjoitti:

Yksi suosikkikanava olisi vetonaula!




Kyllähän tuo olisi asiakkaan kannalta toki hieno asia. Itse olen tv palvelun kk maksuun kuuluvalta ru tv:ltä kuunnellut&katsellut musavideoita toisinaan, jotain käyttöä löytänyt sillekin kanavalle :D

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Tiedustelin bonuskanavan taustoja tarkemmin ja sain infoa että tulevista kanavista neuvotellaan aina erikseen kaikkien kanavayhtiöiden kanssa. Emme voi siis yksin päättää siitä mikä kanava milloinkin on vapaasti katsottavissa. Tästä syystä myös tuo vapaavalintainen bonuskanava ei ainakaan tällä hetkellä onnistu. Mutta palaute on mennyt eteenpäin joten katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan!


@Merja_Jkirjoitti:
Listaa vanhoista bonuskanavista ei ole olemassa ainakaan tällä hetkellä. 


 Vuonna 2017:

Tammikuu - Viasat History
Helmikuu
Maaliskuu - Discovery
Huhtikuu - Ruutu+ Dokkarit
Toukokuu
Kesäkuu
Heinäkuu - Cmore Junior
Elokuu - Cartoon Network
Syyskuu - joku Golf-kanava
Lokakuu
Marraskuu
Joulukuu

 

Minulla voi olla muisti huonokin mutta listaa saa vapaasti muuttaa oikeaan suuntaan ja täydentää.

 

Vastaa