Liiga Corner eli Liiga-valikko näyttää sekavalta

  • 29 November 2018
  • 7 kommenttia
  • 1 katselukerta

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Minulla on ollut Liiga-passi tilattuna jo keväästä asti. Silti minulla näkyy Liiga-valikossa tällä hetkellä Tänään-tapahtumassa "Teststream between"-juttu, jossa on päällä hinta 9,90. Mitä ihmettä? Ja eikös elokuussa kaikkien pelien pitänyt olla maksuttomia? Ja kun on tilannut Liiga-passin, niin siihenhän sisältyy kaikkien joukkuiden kaikki pelit. Ei niistä enää erikseen pidä maksaa. Aika sekavaa.


 


Edit NikoNo: Viestiketju siirretty Liiga-osioon ja muokattu otsikkoa hieman


7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @jarkko35!


 


Jos valitset Telia TV:stä ensin kirjastot ja sitten Liiga osion siitä niin siellä ei tuota maksua ainakaan näy. Liekö joku virhe lipsahtanut tuohon itse Liiga valikkoon.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@jarkko35@  kirjoitti:

Minulla on ollut Liiga-passi tilattuna jo keväästä asti. Silti minulla näkyy Liiga-valikossa tällä hetkellä Tänään-tapahtumassa "Teststream between"-juttu, jossa on päällä hinta 9,90. Mitä ihmettä? Ja eikös elokuussa kaikkien pelien pitänyt olla maksuttomia? Ja kun on tilannut Liiga-passin, niin siihenhän sisältyy kaikkien joukkuiden kaikki pelit. Ei niistä enää erikseen pidä maksaa. Aika sekavaa.




Kyllä, juuri näin eli maksuttomia ovat. Nyt oli päässyt jokin hetkellinen lipsahdus tapahtumaan, tuota hintatietoa ei tosiaan valikoissa enää näkynyt kun asiaa tarkistettiin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Katjane


Näkyy se vielä Liiga osiossa päänäkymässä :


 


Siis ainakin sovelluksessa, en testannut digiboksia vielä ;) 


 


 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Kiitos huomiosta! Selvitetääs tätä vielä, palaamme asiaan asap.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Näkyy muuten digiboksillakin näin :


 


 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Vasta julkaistu, niin näyttäisi olevan virheellisesti esillä Liiga-passin tilaajilla tai sitten on jäänyt päälle vahingossa ns. "feature"-ominaisuus. Eiköhän tuo mysteeri selviä :smileyhappy:

Tästä laitettiin pyyntö eteenpäin että korjataan asia. 


Tuo on tosiaan pelkkä testilähetys kuten nimikin kertoo ja yksittäin ostetavat pelit tulevat näkymään liiga-osiossa näin jos haluaa ostaa yksittäisiä otteluita eikä ole mitään pakettia tilannut. 

Vastaa