Mihin hävisi TLC kanavan ohjelmakirjasto?

  • 22 October 2018
  • 4 kommenttia
  • 90 katselukertaa

Digiboksista TLC aloita alusta sekä ohjelmakirjasto? 


Kun arrikseen tulee päivityksiä ( mulle tullut 2 kpl 1 viikossa ) mistä voi lukea mitä uudistuksia päivitys on tuonut ? 


Minun mielestä on aikamoinen puute kun ei tiedä mitä päivitys on tuonut mukana , iphonessa kerrotaan aina mitä parannuksia on tehty ... 


 


Edit NikoNo: otsikkoa täsmennetty hieman


4 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

TLC-kanavalla voi käynnissä olevan ohjelman aloittaa alusta mutta vanhempia ohjelmia ei voi enää ohjelmaoppaasta aloittaa alusta, koska kanava siirtyi tallennuspalveluun 15.10.2018. Samasta syystä myös kirjasto poistui käytöstä. Aiemmin kirjastossa ohjelmat säilyivät 7 päivää. Nyt tallennuspalvelussa ohjelmat säilyvät 90 päivää.

Ei minulla ainakaan pysty nykyistä ohjelmaa aloittaa alusta TLC:llä , ennen pysty kun painoi OK näppäintä.

Onko käytössäsi tuo verkkotallennuspalvelu?

 

Itselläni TLC-kanavalla tulee ilmoitus "Paina OK: tallenna ja katso alusta". Eli jos käytössäsi ei ole tuota erillista verkkotallennuspalvelua, ei voi tallennusta tehdä ja täten aloittaa ohjelmaa alusta.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

Käynnissä olevan ohjelman voi aloittaa alusta, jos Tallennuspalvelu on tilattuna.

 

Telia TV Tallennuspalvelun tilaaminen:

 

  1. Kirjaudu telia.fi:hin Telia Tunnuksella, mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
  2. Kirjautumisen jälkeen valitse ”Liittymäni ja palveluni”, klikkaa kohtaa ”Telia TV Digiboksi laajakaistalla” tai "Telia TV Digiboksi laajakaistalla" ja valitse sen jälkeen ”Tallennuspalvelu”.
  3. Valitse avautuvalta sivulta palvelu käyttöösi.

Telia TV sovellukseen tallennuspalvelun tilaaminen onnistuu näillä ohjeilla.

 

Vastaa