peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
51512 Jäsentä
149070 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Omien sivujen ohjelmaopas



Highlighted
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 670
11/13

Vs: Omien sivujen ohjelmaopas

Nyt ei ole alkuperäinen kirjoittaja paikalla mutta olisikohan homman nimi ollut sellainen että viikko sitten perjantaina yhdeksän jälkeen on tullut tieto että etätallennusta on testattu ja se toimii. Sen perusteella on sitten tänne Yhteisöönkin vastattu. Ja sitten sen jälkeen kävi ilmi että eipä olekaan kunnossa. Näin voi joskus käydä kun tekniikasta on kyse. Harmillisia tilanteita toki niin meille kuin asiakkaillekin.


Tykkäsitkö? Paina peukkua! | Hyväksy viesti ratkaisuksi jos asia ratkesi tällä. | Apua saat myös Telia.fi -sivuilta.



0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-12-2014
Kirjoituksia: 37
12/13

Vs: Omien sivujen ohjelmaopas


@Merja_J  kirjoitti:

Nyt ei ole alkuperäinen kirjoittaja paikalla mutta olisikohan homman nimi ollut sellainen että viikko sitten perjantaina yhdeksän jälkeen on tullut tieto että etätallennusta on testattu ja se toimii. Sen perusteella on sitten tänne Yhteisöönkin vastattu. Ja sitten sen jälkeen kävi ilmi että eipä olekaan kunnossa. Näin voi joskus käydä kun tekniikasta on kyse. Harmillisia tilanteita toki niin meille kuin asiakkaillekin.


Tuo oliskin ihan normaalia, eikä herättäis sen kummempaa ihmetystä. Mutta kun tässä nimenomaisessa tapauksessa se meni täsmälleen toisin päin. 

 

1. PiaJo kertoi kello 8:53, että etätallennuksessa olevasta viasta on saatu tieto ja se on rikki.

2. PiaJo kertoi kello 9:28, että pitkään rikki ollut etätallennus on korjattu ja nyt se toimii.

 

 

 

Pitääkö vääntää ratakiskosta mikä tuossa on ongelmana? 

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎13-10-2017
Kirjoituksia: 144
13/13

Vs: Omien sivujen ohjelmaopas

PiaJon viesti 9.28 on tämän toisen ketjun  käyttäjän @caacao pitkään (6kk) jatkuneeseen ongelmaan, ettei etätallennus toimi TeliaTV digiboksissa-palvelussa. Tämä saatiin korjatuksi tuolloin. Samaan aikaan kuitenkin on alkanut tämä etätallennuspalvelua koskeva laajempi häiriö ettei etätallennussivulle päässyt osa käyttäjistä. Tämä vika saatiin kaikkien asiakkaiden osalta kuntoon eilen.

Ajallisesti nämä kaksi asiaa sattuivat yhtä aikaa liittymättä kuitenkaan toisiinsa vaikka tätä toki epäilimme tietysti itsekin aluksi.