peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59145 Jäsentä
163947 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Omien sivujen ohjelmaoppaan puutteet



Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 319
11/16

Vs: Omien sivujen ohjelmaoppaan puutteet

Niin, Tallennuspalvelu on erillinen maksullinen palvelu, jonka pitää toimia täydellisesti. Saako asiakkaat tästä pitkään jatkuneesta ohjelmaoppaan ja etätallennuksen häiriöstä korvauksia? Ja tuleeko hyvitys laskuun automaattisesti vai pitääkö sitä hakea?

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 581
12/16

Vs: Omien sivujen ohjelmaoppaan puutteet


@jarkko35  kirjoitti:

Niin, Tallennuspalvelu on erillinen maksullinen palvelu, jonka pitää toimia täydellisesti. Saako asiakkaat tästä pitkään jatkuneesta ohjelmaoppaan ja etätallennuksen häiriöstä korvauksia? Ja tuleeko hyvitys laskuun automaattisesti vai pitääkö sitä hakea?


Hyvityksien osalta voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme . Tapaukset katsotaan asiakaskohtaisesti läpi. 

0 tykkäystä
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎04-02-2015
Kirjoituksia: 104
13/16

Vs: Omien sivujen ohjelmaoppaan puutteet

Viikko on siis kulunut ensimmäisestä opasta koskevasta häiriöilmoituksesta (14.11.), eikä mitään ole tapahtunut. Ohjelmien ennakko-ohjelmointi on tärkeä osa Telian palvelua, ja maksaessani siitä oletan sen toimivan virheettömästi. Tallennus on nyt vaikeutunut merkittävästi, eikä Telia osaa edes ilmoittaa, milloin tilanne palaa entiselleen. Kerta kerralta Telian erheet syövät luottamusta yhtiöön; asiakkaiden tarpeet vaikuttavat olevan ties missä. Maksut kylläkin kerätään. Onko vika siis todellakin liian vaikea Telian insinööreille? Luulisi jostain päin Suomea löytyvän ihmisiä panemaan asian kuntoon. SIIS NYT - eikä viidestoista päivä! Häpeällistä!

Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 581
14/16

Vs: Omien sivujen ohjelmaoppaan puutteet


@ericrose  kirjoitti:

Viikko on siis kulunut ensimmäisestä opasta koskevasta häiriöilmoituksesta (14.11.), eikä mitään ole tapahtunut. Ohjelmien ennakko-ohjelmointi on tärkeä osa Telian palvelua, ja maksaessani siitä oletan sen toimivan virheettömästi. Tallennus on nyt vaikeutunut merkittävästi, eikä Telia osaa edes ilmoittaa, milloin tilanne palaa entiselleen. Kerta kerralta Telian erheet syövät luottamusta yhtiöön; asiakkaiden tarpeet vaikuttavat olevan ties missä. Maksut kylläkin kerätään. Onko vika siis todellakin liian vaikea Telian insinööreille? Luulisi jostain päin Suomea löytyvän ihmisiä panemaan asian kuntoon. SIIS NYT - eikä viidestoista päivä! Häpeällistä!


Kiitos palautteestasi, olen laittanut eteenpäin eskaloiden vikatilannetta. 

0 tykkäystä
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎04-02-2015
Kirjoituksia: 104
15/16

Vs: Omien sivujen ohjelmaoppaan puutteet

Jaahas. Nyt oppaaseen on sentään saatu ohjelmat näkyviin, kiitos siitä. Mutta tärkein puuttuu edelleen: tallentaminen. Minkä tahansa ohjelman merkitseminen aiheuttaa virheilmoituksen. Ei riipu selaimesta. Joten: takaisn sorvin ääreen, kiitos! Vai ettekö innoissanne havainneet asiaa lainkaan?

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎22-01-2019
Kirjoituksia: 176
16/16

Vs: Omien sivujen ohjelmaoppaan puutteet

Pieni hikka tallentamisessa kävi hetki sitten. Nyt vaikuttaa toimivan taas normaalisti. Ilmoitathan @ericrose jos häiriö jatkuu edelleen siellä.

0 tykkäystä