peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59314 Jäsentä
164358 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Palautetta Telia TV-palveluista

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎28-01-2018
Kirjoituksia: 1
1/2

Palautetta Telia TV-palveluista

Taloyhtiö teki päätöksen keskittää yhteydet Telialle. Samalla TV-palvelut vaihtui Elisalta Telialle. Aikaisemmin ajattelin, että samapa tuo mistä palvelut tulevat, mutta nyt kuukauden käytön jälkeen olen huomannut kuinka paljon huonommat Telian TV-palvelut ovat. Tallennus: vain ohjelma kerrallaan, ei jatkuvaa tallennusta esim. sarjoissa. Tallennusaika vain viikkoja. Missä YLE Areena?

Edit RaMaria: Otsikko

0 tykkäystä
1 vastaus
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 926
2/2

Vs: Palautetta Telia TV-palveluista

@TeroThy kirjoitti:

Taloyhtiö teki päätöksen keskittää yhteydet Telialle. Samalla TV-palvelut vaihtui Elisalta Telialle. Aikaisemmin ajattelin, että samapa tuo mistä palvelut tulevat, mutta nyt kuukauden käytön jälkeen olen huomannut kuinka paljon huonommat Telian TV-palvelut ovat. Tallennus: vain ohjelma kerrallaan, ei jatkuvaa tallennusta esim. sarjoissa. Tallennusaika vain viikkoja. Missä YLE Areena?

Hyvää iltaa @TeroThy! Hymiö Onnellinen

Valitettavasti tämän hetkinen tilanne on se, ettei YLE Areena -sovellusta ole vielä tulossa. Voit toki käyttää tilapäisenä ratkaisuna esim. Cast-toimintoa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö Telia TV -palvelua kehitetä, koska kehityslistalla on mm. HD-kanavat. Lainaten Telialaisen @IlariJR vastausta samaan aiheeseen:

"Tästä on keskusteltu toisessa ketjussa, johon saatiin vastikään vastaukset Telia TV:n tuotepäälliköltä: https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV/Uusia-sovelluksia-Telia-tv-n-digiboksiin/m-p/151617#M5390

Sovelluksia on siis tulossa, mutta näissä kestää aina oma aikansa johtuen teknisesta toteutuksesta ja sopimuksiin liittyvistä seikoista."

Telian moderaattorit palailevat takaisin huomenna sorvin äärelle tänne Yhteisöön, joten jos jokin kysymys vielä askaruttaa niin laitahan ihmeessä viestiä Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich