Palstat 'Kaapeli-tv' ja 'SoneraViihde'...

  • 4 January 2015
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

...äkkiä takaisin omiksi palstoiksi!!!

 

Ainakin näiden yhdistäminen oli SURKEA UUDISTUS noiden kaikkien uusien hömppäarvonimien + pakotettujen Klaanipostien lähettämisen lisäksi...  


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Kiitos palautteesta :)


 


Pidän ne toistaiseksi yhdistettynä, tämä siksi että kaapeli-tv:tä koskevia keskusteluita on niin vähän --> kaapeli-tv ei ainakaan toistaiseksi siis tarvitse omaa osiota. Seurailen tilannetta koko ajan ja jos tilanne muuttuun niin perustamme kaapeli-tv:lle oman osion.


 


Arvonimistä ja sähköpostista vastasin erikseen tänne Mikä on Sonera Klaani -blogiin.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Kaapelitalouksia (Sonerankin) on kuitenkin Suomessa pilvin pimein.  

 

Esim. itse olen sekä kaapeli-tv- että SoneraViihde-asiakas ja ainakin mun mielestä olisi erittäin tärkeää, että ne (ehkä teidän mielestä vähäiset) kaapeli-tv -keskustelut pysyisivät omassa osiossaan, koska palvelukin on eri kuin S-Viihde!

 

Kun tulee "kaapeliasiaa", niin aiemmasta erillisestä palstasta pystyi nopsaan katsomaan, onko juuri mun aiottu aihe (tai mitä yleensä on) ollut tapeetilla viime aikoina.  Nyt sitten pelkästään kaapeli-tv tai pelkästään S-Viihde -liitännäisiä asioita saa etsiä kissojen ja koirien kanssa tuolta yhteisestä ammeesta.

 

 

Jos päätös tän osalta tosiaan on palstan mainitulla "Klaanipäälliköllä", niin suora palaute tulee tässä vielä kerran eli näiden palstojen laittaminen yhteen oli täysi susi!!

 

 

 

PS: Kun tuollaisia lapsellisia FB-maisia peukutuksia nyt on tännekin tarvinnut ottaa mukaan, niin voisihan lisätä myös vaikkapa: ' Pongasitko täyssusi -ehdotuksen/ajatelman --> klikkaa "Susi" '

 

' Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Kehu" '

 

 

PS2: Samaan tapaan ja samoilla perusteilla pidän tyhmänä esim. noiden eri puhelinkäyttöjärjestelmien keskustelupalstojen yhdistämistä.  

 

Yleisesti hyvän keskustelupalstan tunnusmerkkinä on mielestäni ollut juuri se, että pystyt sukkuloimaan heti aiheotsikon perusteella mahdollisimman tarkasti omalle kiinnostusalueelle.  Tämä on nyt sössitty Sonerassa pahemman kerran...

 

 

 

 

 

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Mietimme Klaania suunnitellessa pitkään että mitkä ovat eri osiot mitä tänne tullaan tekemään ja perustamaan. Vanhalla palstalla meillä oli vajaa 50 osiota joista suurin osa oli ihan kuolleita, tyyliin postaus tai pari kuukaudessa. Todella työlästä selata kaikki 50 osiota läpi ja etsiä tuoreita itseä kiinnostavia keskusteluita, ja turhauttavaa kun osiot olivat kuitenkin tyhjiä.


 


Tästä syystä karsimme osioiden määrää isolla kädellä, ajatuksena se että sitten kun keskusteluita alkaa olemaan eri aihealueiden suhteen enempi niin lisäämme osioita aina sitä mukaa. Laajennamme Klaania tarpeen mukaan ja kyse ei ole siitä paljonko eri tuotteita/palveluita on käytössä vaan pointti minkä mainitsin aikaisemmin eli keskusteluiden määrä/aihealue.


 


 

Vastaa