Palvelun taso


  • Savumerkittäjä
  • 1 kommentti

Muutama kyssäri,

 

1. Olenko ymmärtänyt oikein, tämä saumaton tallennuspalvelu tulee maksamaa minulle sen 6 juuroa riippumatta siitä aktivoinko (erikseen!) palvelun käyttööni vai en?

 

2. Jos vastaus kohtaan yksi on kyllä, ja hinta nousee, se tarkoittanee sitä, että palvelun taso paranee? esim. seuraavat asiat...

2.1 Pystyykö telia-tv sovelluksella katselemaan ilmaiskanavia? Jos ei niin miksi ei ja milloin voi?

2.2 Pystyykö pilveen tallentamaan hd-kanavia? Jos ei niin miksi ei ja milloin voi?

2.3 Pystyykö tallennukset lajittelemaan kansioihin jotta niitä voisi selata helpommin?

2.4 Poistuuko liki kymmenen vuotta vanha vika viimein? Kun lopettaa tallennuksen katsomisen, joka toinen kerta tallennusten selaus hyppää listan alkuun tai lista katoaa kokonaan jolloin se pitää ladata uudestaan hyppäämällä sivulle toiseen listaan ja takaisin. 

 

Positiivista on uusi kelaussysteemi tallennuksissa, se on suorastaan erinomainen!

 

Noin kymmenen vuoden aikana, jona olen tilannut koti-tv:tä ja telia-tv:tä, olen oppinut sen että telian kohta on kolme vuotta. Palvelun kehitys on lähes olematonta. Asiakkaita ei todellakaan kuunnella niin paljon kuin pitäisi. Alussa oli vielä intoa ottaa osaa keskusteluun ja yritystä parantaa palvelua, mutta nopeasti sai huomata että asioita vain ei tapahdu. Joten tyydyin siihen mitä sain, se vaan on mitä on.

 

Mutta nyt alkaa riittämään. Mitään lisämaksuja ei sitten esiinny laskuissani, ennekuin siihen laskutukseen on olemassa hyvät perustelut (ym. asioita). Jos näkyy niin on pakko sanoa että vaihto elisan vastaavaan on todella lähellä. Se on vähän hintavampi mutta tiedän että sieltä saa rahoilleen parempaa vastinetta (esim. tallennuksen aloittaminen kesken katselun niin että ohjelma tallentuu alusta asti ja hd-kanavien tallennus pilveen ovat olleet arkipäivää heillä jo pitkään).

 

Ihan oikeesti hei telia.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei!


 


Kaikki palaute on tärkeää ja merkkasin tämän viestisi siten, että saadaan Telian edustajalta vastauksia sekä kommenttia kyssäreihisi. Kieltämättä odottavan aika on pitkä ja mitä aiemmissa viestiketjuissa samanlaisista aiheista on ollut juttua, pitäisi kyllä tänä vuonna päivityksiä jo tulla. Mutta toivottavasti saadaan tähän ketjuun tuorein tieto näiltä osin. Minä asiakkaana ymmärrän kyllä, että sitä odottaa konkreettisia tekoja ja vastapalveluita kuukausimaksua vastaan. Niin minäkin odotan esim. talonyhtiön yhtiövastiketta vastaan, että huolto pelaa ja voi luottaa, että joka aamu tulee vettä kraanasta sekä lämpöä piisaa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Hei @LostZ ja tervetuloa Yhteisöön!


 


Tallennuspalvelun hinta on nyt heinäkuun alusta lähtien 6,50 eur/kk. Jos et tarvitse kyseistä palvelua, ei sitä luonnollisestikaan ole pakko hankkia. Tallennuspalvelusta ja sen kaikista ominaisuuksista on kerrottu täällä.


Sitten vastauksia kysymyksiin:


 


2.1. Ilmaiskanavien katselu onnistuu mikäli Tallennuspalvelu on tilattuna.


2.2 Hd kanavien tallennus verkkoon on tulossa mutta tarkkaa ajankohtaa sille en uskalla luvata


2.3 Tallennuksien lajittelumahdollisuutta ei vielä ole käytössä


2.4 Toivotaan että poistuu, varmasti kehityslistalla tämäkin.


 


Tallennuspalvelua ja Telia Tv:tä kehitetään koko ajan. Ymmärrän että odottavan aika on pitkä ja välillä tuntuu että mitään ei tapahdu jos sitä itselle tärkeintä muutosta ei tule. Yksi uusimmista ominaisuuksista on se että tallennuksen voi asettaa vaikka viime minuutilla. Tallennukset tallentuvat silti ohjelman alusta saakka.Toki en tiedä onko tällä ominaisuudella juuri sinulle tarvetta. Toivottu ominaisuus joka tapauksessa.


 


Oletko seurannut täällä Yhteisössä ketjua "Uusia ominaisuuksia Telia Tv:een". Päivitämme sinne tietoa aina kun palvelu uudistuu ja uusia ominaisuuksia saadaan liveksi. Suosittelen ottamaan seurantaan. Toki siellä keskustellaan myös muusta kuin uudistuksista, tervetuloa juttelemaan!

Vastaa