Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä

  • 25 February 2015
  • 64 kommenttia
  • 15 katselukertaa

Ihmettelen tässä, että mitähän siellä soneran palvelimilla tapahtuu aina kahdeksan/yhdeksän aikaan illalla?

 

Koska juurikin näihin aikoihin ilmaantuu aina nämä palveluun ei saada yhteyttä systeemit.

 

Milloin ei saada yhteyttä tekstitv:hen, milloin ei tallennuksiin, milloin mihinkin. Samaa jatkunut tässä kaksi ja puoli vuotta jo. Eli koko sen ajan, kun on soneran viihde minulla ollut.

 

Käyttäjäruuhka parhaaseen katseluaikaanko sen tekee? Ja miksi sonera ei tee asialle mitään? Tästäkin aiheesta on ollut valituksia näilläkin keskustelupalstoilla koko sen 2,5 vuoden ajan.

 

On se niin mukava, kun laitat iltapalan valmiiksi, avaat sonera viihteen...ja kas kummaa, taaskaan ei toimi tallennukset!

 

Itse en herkästi näihin yleensä hermostu, mutta kyllä se pikku hiljaa alkaa pahasti ärsyttämään, kun asian eteen ei tehdä siellä päässä mitään.

 

Jos se on asiantuntemuksen puutteesta kiinni niin hankkikaa sitä lisää. Jos se taas on kiinni siitä, ettei tällaisesta virheestä kannata välittää, niin eipä sitten mitään.

 

No eipä tuo näköjään vielä tämän viestin kirjoittelun aikana herännyt henkiin, joten menee sitten netflixin katsomiseksi.


64 kommenttia

Niin ja ainahan voi hyvityksenä katsella vaikka ikivanhojen jääkiekon mm-kisojen uusintoja silloin kun viihde palvelu sattuu toimimaan.

@RaMaria kirjoitti:

Moikka @Sansu ja tervetuloa mukaan Klaaniin! :)

 

Melkeinpä kannattaa olla yhteydessä vikapalveluun, täällä emme oikein voi kertoa oletko oikeutettu vai et, sillä emme pysty tarkastelemaan vikailmoitustasi lähemmin.

 

Vikapalveluun voit olla yhteydessä puhelimitse tai Omien Sivujen palvelupyynnöllä. :)


 

Kyllä oli Soneralla tiedossa, että tästä asiasta on aivan turha tehdä reklamaatiota.

 

http://klaani.sonera.fi/t5/Soneran-asiakkuus-Omat-Sivut/Miten-tehd%C3%A4%C3%A4n-reklamaatio/m-p/99914

NikoNon viesti 26.2.2015

 

Jostain syystä asioita ei vain vaivauduta sanomaan suoraan, vaan tykätään pompotella asiakkaita.

@hillevii Jo vastaanotetun vikailmoituksen sisältöjä emme ikävä kyllä täältä Klaanista pääse tarkistamaan, vaan joudumme ohjaamaan asiakasta olemaan yhteydessä Vikapalveluun.


Ei siis ole tarkoitus pompotella ketään minnekään, eihän siitä kenellekään mitään iloa olisi :smileyhappy:

No mutta yllätys yllätys kun niitä tallennuksia tahtoisi illasta katsoa niin yhteysvirhe 521:stä pukkaa... aika perus, että 2 iltana tekee tämän, saattaa myöhemmin toimia, tai sitten vain pettyneenä nukkumaan, tainno eipä sitä soneran kanssa enää pety, pohjalla oltu jo aika kauan tämän *******in kanssa... voihan määräaikaisuus, tule jo kesä niin vaihtuu sonera!

Mitähän nyt?? Ei toimi teksti-tv, eikä tallennukset. Tekstitys pätkii  leffoissa. Jatkuvaa temppuilua. Eikä kukaaan vastaa, kun yrittää soittaa . Ihme touhua!!!

No yllättäen taas kerran kun olisi niitä tallennuksia halunnut katsoa niin yhteysvirhe 521:stä pukkaa.

 

Oli ehkä noin sadas kerta parin vuoden sisällä kiun tallennukset ei aukea.

 

On tämä soneran asiakkaana oleminen yhtä *******aa..

 

Korjatkaa mokkulanne

 

 

Vikapalveluun kun pitäs tehdä ilmotus niin ei löydy oikeaa vaihtoehtoa sieltä.Eiköhän soneran ja meidän perheen tie tullut nyt päätökseen

sama homma, ei enää jaksa tätä jatkuvaa vääntöä tämän *******an kanssa, kansa barrikaadeille ja sonera vaihtoon!

Joo jälleen kerran tämä sama ongelma Soneralla. Toistuu aina tietyin väliajoin ja kestää muutamia tunteja. Ollut tosiaan koko sen 2,5 vuoden ajan mitä itsellä on Sonera vihde ollut. Vikailmoituksen jättäminen on sinänsä turhaa, koska ongelma kestää ainoastaan maksimissaan muutaman tunnin. Ainut tietysti on se, että Sonera ei ole koskaan tätä ongelmaa korjannut.

Pääosin palvelu toimii hyvin, mutta nämä samat ongelmat toistuvat aina samaan aikaan illalla parhaaseen katseluaikaan.

Nyt meni valkoseksi koko ruutu, kun n. sadannen kerran irrottelin piuhoja ja laitoin myös takaisin. Kohta taas tunti menny eikä mitään toimintaa. Ärsyttää ihan sikana. Tehkää jotaln!!!!!!!

Valkoista ruutua pukkasi täälläkin.

Sama. Tein taas virheilmoituksen, mutta ei siitäkään näytä olevan mitään hyötyä. KotiTV-palvelun laatu on nykyisin surkea.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Viihteessä vaikuttaisi olevan vikaa tällä hetkellä, tiedote löytyy sivuiltamme -> http://www.sonera.fi/etsi%20apua%20ja%20tukea/ajankohtaista/vika%20ja%20hairiotiedotteet//tiedote?id=143015
Kunniamerkki +10

Itselläni on ollut useinkin varmaan hyvä tuuri tai sitten olen osannut ennakoida ongelmat sopivasti.

 

Kun on lukenut kauhulla näitä ongelmia, jotka toistuvat melko usein ja tosiaankin juuri "parhaaseen katseluaikaan", niin en edes käytä tallennuksia, testitv:tä tmv. toimintoja viihdeboksista ennen minulle tärkeän ohjelman alkamista esim. maksulliselta urheilukanavalta. Näin olen melko hyvin välttynyt ongelmilta kriittisillä hetkillä. Näinhän asian ei tietenkään pitäisi olla, että asiakas joutuu koko ajan olemaan pelko per***ssä, että milloin taas et mitään näe palvelun kautta. Aina esim. Liigan peli-iltana pitää vain laittaa boksi valmiustilasta päälle ja vaihtaa ainoastaan kanavaa boksista. Mihinkään muuhun toimintoon ei kannata koskea. Muuten saattaa mennä jumiin koko laitos, kun siellä palvelussa on taas sopivasti ongelmia.

 

Se on se ikävä puoli, kun sieltä Soneralta tehdään niitä päivityksiä, jotka siten aiheuttavat ongelmia. Minä itse en ole kaivannut ikinä mitään päivitystä. En ole edes huomannut laitteen toimiessa oikein, että mitä mikin päivitys on sitten muka parannusta tuonut.

 

Sen olen huomannut noista verkkotallennuksista, että tekemällä ne netin kautta omilta sivuilta tallennus on ihan mitä sattuu. Tai no, ei ihan ehkä mitä sattuu, vaan alkaa edellisen ohjelman lopusta ja varsinainen ohjelma loppuu sitten kesken. Muistaakseni tekemällä ajastus itse viihdeboksin kautta, on se mennyt oikein.

 

Joka tapauksessa tämä viihdepalvelu on nyt viime aikoina mennyt huonoon suuntaan jatkuvan epävarmuuden vuoksi. Nyt tässä on ollut aivan peräkkäin hyvin lyhyessä ajassa kaksi samantyyppistä vikaa, joissa palvelu jumiutuu jotain lisäominaisuutta esim. tekstitv:tä käyttämällä. Ja taisivat tulla muuten viimeisimmän päivityksen jälkeen, eli jotain siellä nyt on vikaa, jota ei osata korjata.

 

 

Vastaa