peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58711 Jäsentä
163076 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä



Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎31-12-2014
Kirjoituksia: 51
61/65

Vs: Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä

Nyt meni valkoseksi koko ruutu, kun n. sadannen kerran irrottelin piuhoja ja laitoin myös takaisin. Kohta taas tunti menny eikä mitään toimintaa. Ärsyttää ihan sikana. Tehkää jotaln!!!!!!!

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎01-02-2015
Kirjoituksia: 42
62/65

Vs: Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä

Valkoista ruutua pukkasi täälläkin.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎25-02-2015
Kirjoituksia: 5
63/65

Vs: Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä

Sama. Tein taas virheilmoituksen, mutta ei siitäkään näytä olevan mitään hyötyä. KotiTV-palvelun laatu on nykyisin surkea.
0 tykkäystä
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 605
64/65

Vs: Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä

Viihteessä vaikuttaisi olevan vikaa tällä hetkellä, tiedote löytyy sivuiltamme -> http://www.sonera.fi/etsi%20apua%20ja%20tukea/ajankohtaista/vika%20ja%20hairiotiedotteet//tiedote?id...

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

0 tykkäystä
Konkari
Rekisteröitynyt: ‎28-12-2014
Kirjoituksia: 635
65/65

Vs: Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä

Itselläni on ollut useinkin varmaan hyvä tuuri tai sitten olen osannut ennakoida ongelmat sopivasti.

 

Kun on lukenut kauhulla näitä ongelmia, jotka toistuvat melko usein ja tosiaankin juuri "parhaaseen katseluaikaan", niin en edes käytä tallennuksia, testitv:tä tmv. toimintoja viihdeboksista ennen minulle tärkeän ohjelman alkamista esim. maksulliselta urheilukanavalta. Näin olen melko hyvin välttynyt ongelmilta kriittisillä hetkillä. Näinhän asian ei tietenkään pitäisi olla, että asiakas joutuu koko ajan olemaan pelko per***ssä, että milloin taas et mitään näe palvelun kautta. Aina esim. Liigan peli-iltana pitää vain laittaa boksi valmiustilasta päälle ja vaihtaa ainoastaan kanavaa boksista. Mihinkään muuhun toimintoon ei kannata koskea. Muuten saattaa mennä jumiin koko laitos, kun siellä palvelussa on taas sopivasti ongelmia.

 

Se on se ikävä puoli, kun sieltä Soneralta tehdään niitä päivityksiä, jotka siten aiheuttavat ongelmia. Minä itse en ole kaivannut ikinä mitään päivitystä. En ole edes huomannut laitteen toimiessa oikein, että mitä mikin päivitys on sitten muka parannusta tuonut.

 

Sen olen huomannut noista verkkotallennuksista, että tekemällä ne netin kautta omilta sivuilta tallennus on ihan mitä sattuu. Tai no, ei ihan ehkä mitä sattuu, vaan alkaa edellisen ohjelman lopusta ja varsinainen ohjelma loppuu sitten kesken. Muistaakseni tekemällä ajastus itse viihdeboksin kautta, on se mennyt oikein.

 

Joka tapauksessa tämä viihdepalvelu on nyt viime aikoina mennyt huonoon suuntaan jatkuvan epävarmuuden vuoksi. Nyt tässä on ollut aivan peräkkäin hyvin lyhyessä ajassa kaksi samantyyppistä vikaa, joissa palvelu jumiutuu jotain lisäominaisuutta esim. tekstitv:tä käyttämällä. Ja taisivat tulla muuten viimeisimmän päivityksen jälkeen, eli jotain siellä nyt on vikaa, jota ei osata korjata.

 

 

0 tykkäystä