Ruutu+ -tilaus käsittelyaika

  • 13 February 2018
  • 3 kommenttia
  • 43 katselukertaa

Kauanko tilauksen käsittely oikein kestää? Tilasin Ruutu+ Telia TV:lle (https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/katso/latkaa-ruutu-plus) toissapäivänä ja tilaus on edelleen käsittelyssä....

 


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

kirjoitti:

Kauanko tilauksen käsittely oikein kestää? Tilasin Ruutu+ Telia TV:lle (https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/katso/latkaa-ruutu-plus) toissapäivänä ja tilaus on edelleen käsittelyssä....


 




Tervehdys @yarskiss! :smileyhappy:


 


Periaatteessa sen kanavapaketin pitäisi näkyä välittömästi, kun tilaus on käsitelty sekä tietenkin tilausvahvistuksen olisi pitänyt saapua sähköpostiosoitteeseesi. Voi olla, että jokin bitti on jäänyt jumiin. Oletko käynyt tarkistamassa tilanteen Omilla Sivuilla ja oletko ollut yhteydessä Telian asiakaspalveluun esim. 24/7 chatin kautta? Sieltä saat aika nopeasti apua tämän kinkkisen tilauksen saattamisen maaliin!


 



 


 


 


 


  

Niin minunkin mielestä.... mutta :

Tilauksesi käsittely on kesken. Uuden tilauksen tai muutoksen tekeminen ei ole mahdollista tilauksen käsittelyn aikana.

Yritin löytää tuon chatin, mutta eipä löytynyt.... hyvin piilotettu.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20
@yarskiss kirjoitti:

Niin minunkin mielestä.... mutta :


Tilauksesi käsittely on kesken. Uuden tilauksen tai muutoksen tekeminen ei ole mahdollista tilauksen käsittelyn aikana.


Yritin löytää tuon chatin, mutta eipä löytynyt.... hyvin piilotettu.


 




Hei @yarskiss!


Täällä on hyvä vinkki chatin löytymiseen : https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767

Vastaa